CCRT700 + cd wisselaar, doet het niet….

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum CCRT700 + cd wisselaar, doet het niet….

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    PVB
    Deelnemer

[quote quote=17803374]Deed de telefoon met de andere radio het wel goed?
      Heb je van de andere radio al de code?

De CCRT700 met TUNER/BAND knop werkt alleen maar met de CDC3.
      Ik zou toch proberen de andere radio met TUNER/UML knop werkend te krijgen.

[/quote]

Correctie op dit deel.
      Heb vandaag een CCRT700 met TUNER/BAND knop aangesloten en de CDC2 die ik heb werkt ook met deze radio.

Kevinver
      Deelnemer

Beste,

Ook ik heb een probleem met mijn navigatie. Ik heb een opel vectra gts waar een cd 30 in zat en nu een cd 70 maar mijn scherm blijft uit.

Weet iemand hoe dit komt?
        Moet de navigatie toevallig ingeleerd worden?

Gr kevin

GooneyBird
        Deelnemer

[quote quote=18344683]Beste,

Ook ik heb een probleem met mijn navigatie. Ik heb een opel vectra gts waar een cd 30 in zat en nu een cd 70 maar mijn scherm blijft uit.

Weet iemand hoe dit komt?
          Moet de navigatie toevallig ingeleerd worden?

Gr kevin

[/quote]

Da’s een compleet andere radio in een compleet andere auto, met een geheel ander probleem. Beter is het de volgende keer om even een eigen topic hierover aan te maken.

Maar, omdat ik in een goede bui ben:
          Een CD70 is een radio die met de auto communiceert. Sowieso vereist een CD70 een GID of CID (dus een grafisch- of kleurenscherm) en werkt niet met een eventueel MID (die met 3 regels die een beetje op zo’n ’80s horloge lijkt). Daarnaast moet ie bij de oude auto uitgeleerd zijn, en moet ingeleerd worden bij je nieuwe auto. Als je een CID (kleurenscherm) hebt, moet je volgens mij ook nog ergens een displaykabel op de kop tikken en trekken. Volgens mij zat die niet bij de CD30 (als er uberhaubt al CD30s geleverd zijn met een MID)

Post anders wat foto’s van wat je hebt in een los topic, voordat we deze nog verder vervuilen. B-)

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.