CCR 2006 en mini jack?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum CCR 2006 en mini jack?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224478
    Heaget
      Lid sinds:
      8 August 2010

      Oke ik heb in m’n Vectra een CCR 2006 BOSE radio zitten. 4 cd wisselaar en casettedeck ( nice! :P ) maar ik wil ook graag m’n iPodje eraan hangen voor muziek, sommige radio’s hebben een mini-jack aansluiting daarvoor. de mijne nog niet maar is er op de achterkant van de CCR een mogelijkheid om zo’n kabel aan te sluiten voordat ik heel de radio eruit haal zonder resultaat..

      2de vraag:

      m’n linkerbuitenspiegel trilt een beetje als ik harder dan 150 rij, is die zelf wat strakker te draaien??

      #17709604
      Navy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 August 2005

        Cassettedeck? Dan kun je een adapter kopen die je in de cassettegleuf doet. Er zit een kabeltje aan die je zo in een I-pod o.i.d kunt steken. Had zoiets in mijn vorige auto.

        #17709605
        Heaget
          Lid sinds:
          8 August 2010

          Heb je een naam/merknaam daarvan? Of een link?

          edit

          Al gevonden :wors geniaal ik wist niet eens dat het bestond!

          http://www.bol.com/nl/p/elektronica/konig-cassette-adapter/9000000005736512/index.html#product_overview

          #17709606
          jraaf
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 January 2008

            origineel gepost door Heaget
            Oke ik heb in m’n Vectra een CCR 2006 BOSE radio zitten. 4 cd wisselaar en casettedeck ( nice! :P ) maar ik wil ook graag m’n iPodje eraan hangen voor muziek, sommige radio’s hebben een mini-jack aansluiting daarvoor. de mijne nog niet maar is er op de achterkant van de CCR een mogelijkheid om zo’n kabel aan te sluiten voordat ik heel de radio eruit haal zonder resultaat..

            2de vraag:

            m’n linkerbuitenspiegel trilt een beetje als ik harder dan 150 rij, is die zelf wat strakker te draaien??

            Ff voorstellen, vinden we leuk met pica van je vec

            Bose??? Ook gehad in mijn vec. Is volgens mij gewoon een philips. Nope geen aansluiting aan de achterkant. Ging bij mij vrij snel kapot.

            Safe driving Jurgen

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.