Cc module

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Cc module

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    dappie
    Deelnemer

Mannen,

M’n auto valt van z’n cruisecontrol af, nu heb ik hem uit gelezen en zegt ie p-1565-71 functie storing interface cruisecontrol,
      Is dat de printplaat die aan de boven kant zit achter het stuur in het zwarte kastje, waar ook de hendels in zitten voor
      Je knipperlicht en je ruitenwissers ?

Vr,gr, jac.

dappie
      Deelnemer

Hallo leden,

Is er iemand die weet waar de interface van de cruisecontrol geplaatst is ? En is deze zo te verwisselen met 1 van de
        Sloop, want bij mij geeft hij daar een fout melding op, graag reactie want ik mis m’n cruisecontrol.

Vr,gr, jac.

ketel1
        Deelnemer

Hallo.
          Ik heb bij mij de hendel eruit gehaald en de contactpunten gesoldeerd.
          Dit hielp een half jaar daarna weer problemen. Toen stuur eraf en de cim module los geschroeft hier alles gereinigd en de module waar de hendel in gaat verwisseld met de kant van de ruitenwisser.
          Hier na werkte alles weer prima en geen problemen meer gehad .
          Gr ramon

dappie
          Deelnemer

Ketel1,

Ik heb de hendels er uit gehad en ze allebij gesoldeerd + met een om gebogen ijzer draadje de contacten wat bij gebogen,
            Ook heb ik de printplaat er uit gehad en gekeken of er contacten in gebrand of vuil waren maar niets van dat was te
            Bespeuren, en nog doet de cc het niet, ik denk dat ik een vervanger moet halen op de sloop, ook heb ik de fout code
            Die ik wel kan wissen maar ook weer terug komt, maar wat er precies aan de hand is, ik heb geen idee.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.