carwrapping foto’s

Forumindex Forums Modellen Astra carwrapping foto’s

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    ronnie opel boy
    Deelnemer

mijn vorge auto had ik de motorkap laaten doen was 100 euro kwijt merk was m3
      wassen kan gewoon als ik het weer zou doe dan op mijn kadett c coupe

VincentR
      Deelnemer

Een tijd terug heb ik samen met een vriend van mij zijn Subaru Impreza volledig gewrapt.
        Wij hadden er voor gekozen om het zelf te doen, maar kan jullie vertellen dat het een flinke klus is waarvoor je veeeel geduld moet hebben.

Wij hadden hiervoor 3M folie gebruikt. Die kan je inderdaad verwarmen en zo ook goed verwerken in bochten e.d. (al vergt het wel wat vaardigheid).

Mochten mensen specifieke vragen hebben dan kan je mij altijd een pm sturen.

Gr,
        Vincent

kapelleboer

mn dak van mn oude corsa was ook gerapt

Gastra3

Mijn stiefvader zit in de reclamewereld, en doet veel met bestickeren etc. auto’s, borden, vrachtwagens, gebouwen en noem maar op.
            Ben wel is met hem mee geweest auto’s plakken, maar als je niet weet waar je mee bezig bent zou ik er ook niet aan beginnen.
            Beetje folie is rete duur, zonde om dit te verknallen.
            Vroegah had ik een brommobiel (ja, lach maar king: ), die was zilver. Vond ie te standaart, dus zwart gewrapt met vlammen erop. Vet gezicht hoor.
            Zolang je hem niet door de wasstraat haalt, en hem goed na fohnt (niet met fohn van vriendin) kan het heel lang aan.

Mr-T-Opel-Astra-G
            Deelnemer

Streep wrapfolie! Zelf aangebracht, vindt dat het goed gelukt is! :D

corsaagsi
              Deelnemer

Dat vind ik dan persoonlijk weer niks.. Maargoed, het gaat er om dat jij het mooi vind natuurlijk!

Mr-T-Opel-Astra-G
                Deelnemer

@corsaagsi wrote:

Dat vind ik dan persoonlijk weer niks.. Maargoed, het gaat er om dat jij het mooi vind natuurlijk!

Ben ik het beu? zaakje eraf. heeft het me 2,30 + verzendkosten gekost ;) even een look proberen

miral astra

wisten we dat inplaats van vinyl nu ook dit op de markt was:

ik hoop dat de link het doet, anders ff dip your car invullen bij zoeken.

viewtopic.php?f=124&t=165388&p=2133449&hilit=dip#p2133449

Mr-T-Opel-Astra-G
                    Deelnemer

Heeft iemand hier ervaring met het wrappen van een middelconsole?? Wil deze namelijk in grijs carbon doen, en deze daarna met hoogglans blanke lak behandelen… Maar het TID/MID sectie lijkt me erg moeilijk te doen..

Any tip & tricks?

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.