Carterventilatie?

Forumindex Forums Modellen Corsa Carterventilatie?

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    joop1970
    Deelnemer

Wat ik zeg, als het niet verstopt zit valt het wel mee. laagje zal ook niet heel dik zijn denk?

Byjugo
      Deelnemer

Waarschijnlijk wordt die dikke slang vanzelf een stuk schoner als je de dunne slang schoon hebt gemaakt.
        Dan kan de condens namelijk gewoon weg via de route die er voor gemaakt is.

Gewoon schoonmaken en dan nadat je een goed stuk hebt gereden nog een keer kijken.

mies_gsi_16v

hallo
          ik ben nieuw op de opel-forum (dus bij deze mijn excuses als ik dit bericht verkeerd heb geplaatst)

maar ik heb een opel corsa 1,6 16v gsi en bij de 3000/3500 toeren gaat me storings-lampje branden als ik door blijf rijden gaat hij sputteren en haperen en er komt onwijs veel rook (wit) uit me uitlaat dat stinkt overigens ook naar de olie
          maar als ik 3000/3500 (120km/p) toeren rijd en me gas los laat en terug laat zaken naar 2000/2500 (80a90km/p) toeren gaat het lampje uit en is er niks aan de hand….
          ik heb op de forum gevonden dat de carter druk te hoog word
          en dat dat weer door verstopte olie kanaaltje naar de cilinder’s toe komt of door dat de carter ontluchting verstopt zit

wie O wie!!! kan mij vertellen wat er aan de hand is of hoe kan ik de verstopte leidingen schoonmaken???
          het blokje heb 216,xxx gelopen maar loopt en trekt nog als een beest

set-up
          openlucht filter (k&n)
          standaard spruitstuk
          cat-vervanger (open pijp)
          Remus dtm ovale demper (open)
          15inch o.z velgen
          voor 7cm verlaagd achter standaard veren ( ben nog opzoek naar schroef set achter)

davinci
          Deelnemer

hoi
            waar haal je zo’n olie dop rubberring gewoon ,,bij de dealer ? mijn olie dop draait ook erg ligt en er zit helemaal geen rubber ring op ik vond zoiets al vreemd ., maar dacht het zal wel het hoort zo . hoor het gaarne van je met gr.

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.