carterpakking c25xe

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Trompie

hallo,

Ik wilde de pakking van mijn carter vervangen. Nu had ik een kurken pakking.
      Nu had ik een pakking besteld bij de dealer en nu kreeg ik een rubberen pakking. Lijkt haast wel op een kleppendeksel zegmaar. Dus een rubber sliert met rondjes eraan.

Kan iemand mij vertellen of dat ook de juiste is of dat er 2 verschillende zijn?

Groeten Erik

Erwin_dude
      Deelnemer

zit hem in de allu of stalen carterpan :angel

wim-v6
        Deelnemer

is voor een Alu pan inderdaad (Vectra-B Omega-B en nieuwer / Calibra X25XE heeft als ik het goed heb ook een alu pan)

de stalen pan zit op de oudere C25XE

Willem

Trompie

Ik was er indd al achter gekomen! Vandaar ook dit :angel teken van erwin.

Wel raar dat de dealer maar 1 pakking vond voor de calibra v6, heb gezegd dat ze evt beter op vectra v6 kunnen zoeken.

Ben wel blij dat ik de stalen pan heb! ;)

wim-v6
            Deelnemer

Wij hebben er alleen de ellende van, van de Stalen pan onder de V6, t apparaat blijft lekken…

willem

Trompie

Hmm, op dat opzicht misschien wel ja, maar ivm met de verlaging van mijn auto is de pan al wel wat ingedeukt. Vraag me af hoe dat bij een aluminium was gegaan!

Nieuwe pakking maar flink insmeren met vloeibare pakking en dan hoop ik dat het lekken voorbij is.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.