Carkit inbouwen

Forumindex Forums Modellen Astra Carkit inbouwen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    frankvanhuet

Ik heb een Nokia carkit gekocht en daarbij zat in eerste instantie gratis montage… lelijke was echter dat ik daar dus nu geen recht op blijk te hebben omdat ik een “te oude” auto heb en reeds een CAR91 (voor die oude 6210/6310 telefoons van Nokia) in mijn Astra heb zitten….

Dat oud snap ik niets van, want ik heb een Kenwood radio van nog geen jaar oud in m’n astra zitten (gewoon met iso stekker e.d. (15min inbouwwerk)).

Effin… ik moet het dus zelf doen want die tarieven zijn werkelijk niet normaal die ik te horen heb gekregen. Het uitbouwen v.d. kit e.d. kan toch nooit moeilijk zijn?

Het controle-kastje van de car91 zit achter het middenconsole zeg maar. (Ik kan hem via de meerijderskant achterop aanraken.

Ik heb een Astra F Sedan 1.8 uit 1992.

Mijn vraag: Heeft iemand tips zodat ik er allemaal beetje makkelijk bij kan? Kan ik iets los halen waardoor ik makkelijker bij de hele handel kan komen? Ik heb nog weinig daar bij het middenconsole los gehad, vandaar mijn vragen.

ajn0

Hallo,

Wat wil je er allemaal uit hebben?

Die cark 91 moet er volledig uit zoals ik begrijp?
        En welke cark. moet er weer in ?

Gr. Arjan

tijgetje57
        Deelnemer

als het even mee zit voor jouw behoef je alleen de beugel waar de telefoon in zit te wijzigen.

Als het minder mee zit de unit en houder.

Indien alles tegen zit moet je alles wisselen.

Bij de passagier zijde ter hoogte van de voeten zit een schroef deze kan je loshalen dan kan je het plastic opzij duwen en dan kan je al bij het kastje van je carkit hoor.

En te oude auto is bullshit, is lekker makkelijk gezegd. ze moesten eens kijken hoeveel er nog rondrijden…….. Zo behoeven ze het niet te doen maar krijgen ze ook niks uit dat inbouw programma qua declaratie. Soms als je die papieren moet inleveren declareren ze wel en krijgen ze het ook dus gewoon beroepen op het recht dat je hebt op gratis inbouwen.

Laat me raden KPN zeker?? Zo ja, gewoon naar een Bus. Center toe gaan.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.