carkit

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum carkit

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226230
    Chris-GTS
      Lid sinds:
      10 May 2010

      Dag mede opel rijders,

      Ik heb een probleem met mn carkit (parrot ck3100).
      waneer ik alles goed heb aangesloten en ik steek de voedings stekker van de carkit erin gaat mn radio (cdr 2005) uit, als ik de stekker er weer uit haal gaat mn radio weer aan.
      De auto is een vectra c1 gts uit 2003.
      Zijn er hier die het probleem kennen of zelf ook hebben gehad en wat is de oplossing hiervooor!

      Wie zou mij a.u.b. misschien kunnen vertellen wat er aan de hand is, bij de garage komen ze er ook niet uit!

      B.V.D.

      Grtjs Chris-GTS

      #17732038
      sw_reijnders
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2005

        was het niet zo dat de geschakelde plus van de vectra c radio’s niet al te sterk is :hmmz

        je zou de geschakelde plus even kunnen aansluiten op de sigarettenaansteker.

        #17732039
        Chris-GTS
          Lid sinds:
          10 May 2010

          origineel gepost door sw_reijnders
          was het niet zo dat de geschakelde plus van de vectra c radio’s niet al te sterk is :hmmz

          je zou de geschakelde plus even kunnen aansluiten op de sigarettenaansteker.

          okey,ja dat de plus niet sterk is wist ik wel toen ik aan het meten was voor mn knipperled (welke nog steeds niet werkt).
          maar ik ga het eens ff via die kant probere. alvast bedankt!

          als er iemand nog wat anders weet is het altijd welkom.

          Grtjs Chris-GTS

          #17732040
          GTS Power
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 May 2008

            origineel gepost door Chris-GTS

            origineel gepost door sw_reijnders
            was het niet zo dat de geschakelde plus van de vectra c radio’s niet al te sterk is :hmmz

            je zou de geschakelde plus even kunnen aansluiten op de sigarettenaansteker.

            okey,ja dat de plus niet sterk is wist ik wel toen ik aan het meten was voor mn knipperled (welke nog steeds niet werkt).
            maar ik ga het eens ff via die kant probere. alvast bedankt!

            als er iemand nog wat anders weet is het altijd welkom.

            Grtjs Chris-GTS

            je moet een plus pakken van je sigarettenaansteker en daar de parrot op laten draaien anders gaat je radio idd heel snel aan/uit

            en wat dat knipperledje betreft,die heb ik ook nog steeds niet werkend:sleeping
            elke keer als ik em ergens op aansluit blijft er weer iets in men auto aan,omdat je gewoonweg iets doorschakeld via het ledje.

            #17732041
            Chris-GTS
              Lid sinds:
              10 May 2010

              zo de carkit zit erin na veel moeite maar het is gelukt en hij werkt nog ook.

              ik zat nog met 1 ding er zitten 3 stekkertjes een witte een blauwe en een gele er zat ook nog een andere een gele ik heb de gok genomen om de gele op de blauwe te zetten weet alleen niet of de gok goed is, alles werkt zoals het hoort volgens mij! weet iemand van jullie dat misschien?

              Grtjs Chris-GTS

              #17732042
              Chris-GTS
                Lid sinds:
                10 May 2010

                het blauwe draadje was niet de goeie als ik nu gebeld wordt of zelf bel gaat de verlichting van men radio uit en op de bc komt dan de datum te staan, maar de radio gaat gewoon verder rara hoe kan dat.

                wie weet welke kleur draadje ik dan moet hebben,

                de witte, of de gele!

                alvast bedankt.

                Grtjs Chris-GTS

                #17732043
                GTS Power
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 May 2008

                  ik heb zelf ook een ck3100 in men vec gehad maar ik snap niet goed wat je nu bedoeld met die draden?

                  het is volgens mij gewoon plug and play(op de extra voeding na dan)

                  #17732044
                  sw_reijnders
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 October 2005

                    http://members.home.nl/opeltje/ -> schema’s en foutcodes -> radio stekkerbezetting ;)

                    #17732045
                    Chris-GTS
                      Lid sinds:
                      10 May 2010

                      het is al verholpen, maar in ieder geval bedankt
                      dat zijn de stekkertjes voor de mute ingangen ik had de blauwe op de gele maar dan had ik geen verlichting van de radio en zag alleen de datum op het display en ook geen stuurwielbediening, heb het nu veranderd de witte op de gele en nu werkt het allemaal wel gelukkig
                      sorry voor mijn kromme beschrijving!

                      Grtjs Chris-GTS

                      #17732046
                      tuono
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        22 January 2008

                        hallo allemaal,

                        die witte, blauwe en de gele zijn toch mute uitgangen voor de versterkers, en eventueel andere aparatuur,

                        grtjes arius

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.