carbon folie

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum carbon folie

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    vectra vlammen
    Deelnemer

ik ben op zoek naar goeie carbon folie.iemand die iets weet of eens carbon folie heeft gebruikt en tevreden over was laat het me
      weten.

gr van tuinen

Anoniem

Ik heb folie besteld via ebay.co.uk, dat was geen carbon maar glossy black. Zelfde principe, werkt fantastisch en kost geen hol.

bart-gsi
        Deelnemer

Kijk op stickerland.nl die hebben zeer goede recensies en hebben vvan die grote 3m carbon sticker vellen.. En hun plakken ze ook mocht je dat willen

turbosix
          Deelnemer

Ik heb goedkope van NL-power (€20,-) liggen én een rolletje dure 3M carbon wrap (€75.-) maar merk niet heel erg veel verschil, de 3M is wat soepeler en rekt mooi.

kadettgte@freeler.nl
            Deelnemer

:thumb Ik heb ook de folie van 3 m op rol gekocht , het zit er nu 1 jaar op buiten en binnen , mankeert nog niets aan .
              Oja gisteren ook mn klapsleutel er mee gedaan . staat ook weer netjes.
              .
              .
              .
              .

vectra vlammen
              Deelnemer

@kadettgte@freeler.nl wrote:

:thumb Ik heb ook de folie van 3 m op rol gekocht , het zit er nu 1 jaar op buiten en binnen , mankeert nog niets aan .
                Oja gisteren ook mn klapsleutel er mee gedaan . staat ook weer netjes.
                .
                .
                .
                .

en waar heb je dit vandaan als ik vragen mag

kadettgte@freeler.nl
                Deelnemer

:thumb Dat weet ik ff niet zo gauw , via MP maar anders moet je ff Google , is wel belangrijk dat je een gooie kwaliteit koopt , ivb met krimpen , beter ietsje meer betalen , heb ik toen ook gedaan , .
                  Suc6 Gr. Leo

bart-gsi
                  Deelnemer

@kadettgte@freeler.nl wrote:

:thumb Dat weet ik ff niet zo gauw , via MP maar anders moet je ff Google , is wel belangrijk dat je een gooie kwaliteit koopt , ivb met krimpen , beter ietsje meer betalen , heb ik toen ook gedaan , .
                    Suc6 Gr. Leo

… en verkleuren ( witte waas) als je auto met de zomer veel in de zon staat…

kadettgte@freeler.nl
                    Deelnemer

:thumb Het ziet er nog uit zoals het een jaar geleden erop ging , kleur vast en niet gekrompen , en het vorige zomer goed warm geweest dacht ik .

Wess1988
                      Deelnemer

Nice!

Zal het ook mooi zijn om de onderbumper (voorbumper ) te doen met dit?

vectra vlammen
                        Deelnemer

@Wess1988 wrote:

Nice!

Zal het ook mooi zijn om de onderbumper (voorbumper ) te doen met dit?

kan je altijd proberen wess

ik heb ook al folie besteld via stickerland.als het binnen is eens kijken of het lukt wat ik wil.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.