Car Pass Code autoradio

Forumindex Forums Modellen Corsa Car Pass Code autoradio

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Dieks

Hallo; op onderstaande link staat mijn Car Pass. Ik wil mijn radio weer aan kunnen zetten. Tijdens de apk hebben ze de stroom eraf gehad. Dit in verband met mijn Angel Eyes koplampen, waar nog hoogteverstellingsmotortjes op bevestigd moesten worden. Mijn Corsa was afgekeurd op deze lampen helaas. Nu is het goedgekeurd maar….

…nu heb ik dus een radio die niet werkt. Ik hoop dat iemand mij wil helpen, want ik heb geen idee welke code ik moet gebruiken.

Heeft iemand enig idee?

http://cid-9b82879bfcb0cfc6.skydrive.live.com/self.aspx/Opel%20Corsa/Mier%5E4s-carpass.jpg

Groetjes Dieks

carlover
      Deelnemer

3208

er staat radio type/code 0205 3208

lijkt me vrij duidelijk.

Dieks

Dank je wel voor de reactie.

Leek mij ook vrij simpel. Tot het moment, dat ik die code ging invoeren. Blijkt niet te werken.

Ik keek ervan op dat er 9 safe kwam te staan. Misschien toch maar even langs de merkdealer waar ik hem heb gekocht?

Of kan ik wat fout doen bij het invoeren van de code? Ik doe het zoals op het rode papiertje staat. Op contact zetten, of de motor laten draaien maakt niet uit?

carlover
          Deelnemer

lijkt me beter om er dan idd even mee naar de dealer te gaan.
            op contact,of motor laten lopen maakt niks uit.

als je precies doet wat er op papier staat,zou het goed moeten zijn.

moet je niet ook dat 0205 nummer invoeren?

als ik zo naar dat papiertje kijk staat er “nummer” invoeren en code.
            welk nummer bedoelen ze dan?

Dieks

Zou het inderdaad kunnen zijn, dat ik 2 maal een 4-cijferige code moet ingeven?

Wat het “nummer”betreft op het rode papiertje, bedoelen ze dat je 10 kansen krijgt. Wat in het display staat is bijvoorbeeld 10 met daarachter SAFE. En als je even wacht komt er te staan 10_ _ _ _

Hij telt van 10 terug naar 1.
              Zo ver wil ik het natuurlijk niet laten komen, maar het is zo raar, dat het getal 3208 niet geaccepteerd wordt.

Normaal gesproken had er volgens mij moeten staan 103208 en dan as-knopje ingedrukt houden tot er een piep hoorbaar is.

Het mag toch niet zo moeilijk zijn? Zou de carpass niet kloppen?

carlover
              Deelnemer

probeer de security code is,dat is dan nog de enige optie die ik zie. 8697

Mijncorsa.nl

Aan het chassisnummer op je carpass te zien, heb je een Corsa C van 2001, en dus een radio van het type CD-30?

Zo ja, de volgende stappen ondernemen:

1. Contact aan, op accessoire-stand
                  2. Radio uitzetten
                  3. AS-knop ingedrukt inhouden
                  4. Radio aanzetten (AS-knop ingedrukt houden tot bevestigingstoon klinkt)

Indien Code 3208 is:
                  5. Knop “1” drie keer indrukken (zodat de 3 op het eerste streepje verschijnt)
                  6. Knop “2” twee keer indrukken (zodat de 2 op het tweede streepje verschijnt)
                  7. Knop “3” tien keer indrukken (zodat de 0 op het derde streepje verschijnt)
                  8. Knop “4” acht keer indrukken (zodat de 8 op het vierde streepje verschijnt)

Tip: probeer het niet meer dan vier keer, als het dan nog niet lukt ga dan eventjes langs de dealer. Die kan het zo voor je doen. Wel je carpass meenemen dan!:)

Succes

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.