canbus or half-cambus thats the question

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum canbus or half-cambus thats the question

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Kronkels

Wat is precies het verschil hier tussen en hoe kun je dit zien? (lijkt me van enorm belang voor eventuele upgrades aan mijn Vec1)

Een korte simpele vraag die ik met de zoek functie en met vriend google niet echt duidelijk beantwoord krijg, helaas, vandaar dit nieuwe topic.

wim-v6
      Deelnemer

2x 3 drukknopen op het stuur is half Can-Bus, draaiwieltjes op het stuur is vol Can-Bus.

Willem

Kronkels

@wim-v6 wrote:

2x 3 drukknopen op het stuur is half Can-Bus, draaiwieltjes op het stuur is vol Can-Bus.

Willem

dank je voor je antwoord Willem.

Kronkels

Nu weet ik hoe ik het kan zien, ik heb dus een half canbus vectra c, wat kan ik nu wel en wat kan ik niet simpel upgraden. Ik denk dan aan bijv. Xenon verlichting Radio/navigatie, cruise control etc

CAlberts
            Deelnemer

Je kunt alles makkelijk upgraden, maar je kunt bijvoorbeeld geen CD70/DVD90 plaatsen, wel een NCDC2013. Geen lichtsensor, wel een regensensor maar dan wel eentje voor halfcanbus. Xenon is geen probleem. Cruiscontrol weer ik niet.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.