calibra voorruit

Forumindex Forums Modellen Calibra calibra voorruit

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17215011
    hennie29
      Lid sinds:
      5 February 2009

      hoi hoi

      ik heb ff een vraagje of iemand weet hoeveel een voorruit van een calibra kost
      en of het een plakruit is of met rubber want hoorde dat daar ook verschil in zit met erin zetten

      groetjes hennie

      #17567214
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Plakruit, en kosten weet ik niet

        #17567215
        JohnSmith
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 August 2007

          glasscare.nl die kunnen ook losse ruiten leveren.
          zitten allleen wel in dronten, weet niet of ze ook bij jouw in de buurt zitten.
          en heb je iemand die hem kan plakken, of moet dat ook nog?

          #17567216
          hennie29
            Lid sinds:
            5 February 2009

            origineel gepost door JohnSmith
            glasscare.nl die kunnen ook losse ruiten leveren.
            zitten allleen wel in dronten, weet niet of ze ook bij jouw in de buurt zitten.
            en heb je iemand die hem kan plakken, of moet dat ook nog?

            nee heb alleen de ruit nodig een plakraam kan me vriend er wel inzetten
            zelf woon ik in den haag dus dronten is denk ik wel erg ver om het zelf op te halen

            #17567217
            kadettje-89
              Lid sinds:
              19 February 2007

              plak de raam wel in 1keer erin he en niet verschuiven.ik heb het ooit door een glascentrale bedrif laten doen.en die was zo handig om de raam te plakken en toen beetje te verschuiven.en met het resultaat dat de kit dus in de auto te zien was.suc6

              #17567218
              JohnSmith
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 August 2007

                kit die naar binnen komt is niet het grootste probleem, moeten de A-stijl kapppen er ff af om het weg te snijden als het goed droog is.
                als je maar zorgd dat hij niet gaat lekken, want dan moet hij er waarscheinlijk weer uit, en dan lukt het niet altijd om hem heel te houden.
                maar als je vriend zo’n ruit kan plakken neem ik aan dat hij dat ook wel weet.

                en dronten is wel erg ver vanaf den haag, ligt een beetje aan de prijzen voor zo’n ruit natuurlijk, misschien is het wel waard om er een dagje voor uit te trekken.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.