Calibra voor en achter uitgelijnd:D

Forumindex Forums Modellen Calibra Calibra voor en achter uitgelijnd:D

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Maurice89
    Deelnemer

En helaas schade :fy1

Eerst keek de monteur erna en daarna zovan oh shit jammer dan…. en er niks van zeggen tot ik me mondje rustig open deed :swear Word gelukkig na de vakantie gemaakt is iets van niks maar ziet er niet uit zo. Ongeveer 2a3 maanden ofzo me auto gespoten en ik loop alleen maar deuken en krassen en dergelijke op :cry Word onderhand weer opnieuw spuiten als dit zo door gaat…..

En voor de gene die er verstand van hebben de gegevens ik snap er echt geen ene hol van :kewlpics

Japs

Als je niet aan de monteur vraagt om de deuken/schade te fixen zullen ze er 9 van de 10 keer ook niks van zeggen.
        Fototje werkt niet.

Maurice89
        Deelnemer

Ja dat merkten ik. Hij kwam met een gewicht tegen de dorpel of hoe het ook heet… en voelde er keertje over enzo en daarna zei die niks verder. Niet dat het dikke schade is maar word mooi opgelost gelukkig.
          En foto’s moeten werken als het goed is of welke werkt niet?

81supporter
          Deelnemer

Wat een laffe stiekumme mensen zijn er toch !
            Ik was door het lint gegaan als hij zn schouders zo zou ophalen , van ach wat dondert het …

Fijne schadevrije vakantie gewenst alvast.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.