Calibra turbo +/- jaar stilstaan

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Calibra turbo +/- jaar stilstaan

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17981082
    KiLLaHeRTz
      Lid sinds:
      30 August 2010

      Hij heeft een maand niet meer gereageerd, nu reageert hij opeens weer en nu zegt hij dat er vandaag iemand zou kijken… Nog niks gehoord daarover. Ik ben iig zeer geinteresseerd in de cali van orang pinda. Nette originele cali turbo met mankementen, maar wel bouwjaar 95 en een eerlijke verkoper. Degene die een jaar stilstaat is van 93 en dus nog niet behalndeld tegen roest, correct?

      #17981083
      BlackVec
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 February 2008

        Die van mij is van 93 en nog zo goed als roestvrij en nog nooit iets aan overgespoten, dus dat zegt niet altijd alles.
        3 jaar terug een calibra iceland versie bekeken, die kwam uit 97 en had overal roest…
        Tja de meeste calibra’s hebben er last van, maar zijn zeker nog wel knappe te vinden hoor.

        #17981084
        KiLLaHeRTz
          Lid sinds:
          30 August 2010

          Net Orang-Pinda gebeld. Hij houdt de calibra turbo vast voor mij :) Hij wacht nog op een goede verdeelbak en dan haal ik hem op!

          #17981085
          InjectTheVenom
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 December 2004

            Gaaf man ben benieuwd naar je aankoop :D

            #17981086
            KiLLaHeRTz
              Lid sinds:
              30 August 2010

              Ik zelf ook! De turbo rookt als je de auto uitzet en dan stationair aan, maar daar komt een gereviseerde voor in de plaats. Ook heeft de versnellingspook speling waardoor hij niet soepel in z’n 6 gaat, daar zijn plastic busjes voor te krijgen toch? 4X4 is defect maar ik krijg er een goede bak bij -> permanent 4×4 maken en terugplaatsen. Dan is hij technisch helemaal goed!

              #17981087
              InjectTheVenom
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 December 2004

                Even hier kijken of die busjes er tussen zitten:

                http://opeloem.com/opel/calibra_1989_1997/transmission/used_with_six_speed_manual_transmission/” onclick=”window.open(this.href);return false;

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.