Een kennis is benieuwd waar deze auto gebleven is die van een vriend van hem geweest is, hij zou volgens het RDW en VWE al 8 jaar geen apk meer hebben maar nog wel een geldige kentekenstatus. Hier het verhaal:
Blauw/groen parelmoereffect; maar ik ben de naam van de exacte kleur eigenlijk kwijt. Ik weet nog dat HH-VF-97 als nieuwe auto op de brug van Wolves in Rijssen stond (1994). De eerste eigenaar heeft er iets meer dan een jaar mee gereden waarna deze is ingeruild bij van Egmond in Nijverdal (bestaat inmiddels niet meer). Daar heeft Gert hem van gekocht. Binnen de garantie periode gingen er de nodige zaken aan stuk, o.a een gescheurde cylinderkop en diverse malen de visco koppeling. De visco koppeling is uiteindelijk vervangen door een exemplaar welke ook in het INRK exemplaar toegepast is (waarin Erwin Doctor reed).
Onnodig om te zeggen dat deze auto een zeer hard leven heeft gehad. De eerste eigenaar ging er al niet zachtzinnig mee om en de tweede eigenaar ook niet. Gert heeft hem medio 2003 ingeruild bij een andere Nijverdalse garagehouder (Kranenburg) die hem voor veel te veel geld heeft doorverkocht aan een jongeman die zich deze auto eigenlijk niet kon permiteren. Het laatste wat ik ervan gehoord heb is dat deze auto met een aanzienlijk verlies heeft ingeruild bij een garagebedrijf in Wierden. Daarna zijn we hem uit het oog verloren.