Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes*
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 augustus 2013 om 14:18 #17472766
@InjectTheVenom wrote:
Die had een turbo toch niet? Of wel en was deze bij de turbo open en bij de andere motorisaties dicht?
Of een turbo deze niet heeft of had weet ik niet. Andere motorisatie waren wel open, het is een soort rooster. De 8v schijnt een kleinere opening te hebben, maar of dat echt zo is…
10 augustus 2013 om 15:42 #1747276710 augustus 2013 om 16:47 #17472768Als iemand nog zo’n ding over heeft dan graag, de stickers op de slotplaat schijnen geen van allen meer leverbaar te zijn inclusief het vervangingsvoorschrift van de drukbol :(
10 augustus 2013 om 18:20 #17472769kan je deze niet na laten maken ?
10 augustus 2013 om 19:37 #17472770Denkende dat ze net als de tankdop stickers nog verkrijgbaar waren zijn ze voordat de auto geschuurd werd al de prullenbak in verdwenen, zal dalijk de foto’s even plaatsen als iemand ze intact van een andere slotbalk gepeld krijgt zou je me ontzettend kunnen helpen.
10 augustus 2013 om 20:00 #1747277110 augustus 2013 om 20:55 #17472772@2slow wrote:
@InjectTheVenom wrote:
Die had een turbo toch niet? Of wel en was deze bij de turbo open en bij de andere motorisaties dicht?
Of een turbo deze niet heeft of had weet ik niet. Andere motorisatie waren wel open, het is een soort rooster. De 8v schijnt een kleinere opening te hebben, maar of dat echt zo is…
Ben maar 1 grille tegen gekomen en tevens een deksel dat deze af lijkt te dekken dus welke dit deksel wel en welke hem niet hadden…?
14 augustus 2013 om 11:42 #17472773Vanmiddag komt er een belangrijke update aan :kewlpics
14 augustus 2013 om 11:47 #17472774We wachten gespannen af :kewlpics
14 augustus 2013 om 15:00 #17472775Ik wilde hier goed nieuws posten maar dat pakte iets anders uit als verwacht. Het slechte nieuws staat in het C20LET gedeelte, het goede nieuws is dat de airco bediening naar behoren lijkt te functioneren aangezien alle lampjes van de knoppen oplichten wanneer de knoppen ingedrukt worden plus dat de aanjager op iedere stand draait.
14 augustus 2013 om 15:08 #17472776Triest joh dat hij zo loopt, net je verhaal gelezen maar ik heb zo 123 geen idee waar ik je verder mee kan helpen. Succes in elk geval met de zoektocht naar de oorzaak.
11 september 2013 om 19:19 #17472777En toen kreeg ik net een verdrietig lange lijst met defecten waaronder een verdeelbak die op is en een geluid dat uit de motor komt…..
11 september 2013 om 20:31 #17472778er staat nog een calibra let op marktplaats
misschien kun je hier nog delen afhalen
12 september 2013 om 08:25 #17472779Wat ga je met die bak doen dan nu? Hurliman bak?
12 september 2013 om 08:32 #17472780Pff…. das wel een zure appel
12 september 2013 om 15:36 #17472781@16VCalibra wrote:
Wat ga je met die bak doen dan nu? Hurliman bak?
Gema/Hurlimann of locken met de handel, moet nog door krijgen wat alles gaat kosten en er dan eens heel rustig over nadenken.
13 september 2013 om 12:22 #17472782SW trouwens nog bedankt voor de link, de zo goed als splinternieuwe bougiekap is inmiddels binnen en ziet er super uit :thumb
14 september 2013 om 00:35 #17472783Bij een c20ne is dit stuur standaard vaak geleverd, soms in combinatie met volledig lederinterieur en soms met stoffen interieur. Het is maar net wat de 1 eigenaar heeft gekozen aan accessoires bij aankoop. Zo zie je ook soms calibras met airco en schuifdak, maar weer zonder leder interieur of net weer andersom.
Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
14 september 2013 om 09:20 #17472784@re2flex wrote:
Bij een c20ne is dit stuur standaard vaak geleverd, soms in combinatie met volledig lederinterieur en soms met stoffen interieur. Het is maar net wat de 1 eigenaar heeft gekozen aan accessoires bij aankoop. Zo zie je ook soms calibras met airco en schuifdak, maar weer zonder leder interieur of net weer andersom.
Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
heb het leveringsprogramma niet meer in mijn hoofd.
in de vorige eeuw ooit een keer een nieuwe astra mogen bestellen was mijn eerste auto van de baas.
daar was de airco uit gesloten bij de diesels wegens gebrek aan vermogen.
en volgens mij ook bij het schuifdak omdat elkaar tegenwerken airco aan een open schuifdak gaan slecht samen.kan best zijn dit voor een calibra niet gold
14 september 2013 om 11:41 #17472785in de vorige eeuw ooit een keer een nieuwe astra mogen bestellen was mijn eerste auto van de baas.
daar was de airco uit gesloten bij de diesels wegens gebrek aan vermogen.
en volgens mij ook bij het schuifdak omdat elkaar tegenwerken airco aan een open schuifdak gaan slecht samen.Airco en schuifdak werken elkaar tegen??
Mijn Zafira heeft airco en een fabrieks schuif/kanteldak en de airco werkt mijn inziens juist fijner als het dak open gekanteld is.14 september 2013 om 17:42 #17472786damn :shock: veel respect voor u :jerry
14 september 2013 om 20:04 #17472787Ach het hok komt vanzelf een keer af :jerry
15 september 2013 om 06:24 #17472788kweet tg niet hoor hoe lang ben je hier al niet aan bezig de gemiddelde hobbyist zou het allang opgegeven hebben
15 september 2013 om 09:18 #17472789Daarom scheelt het dat ik niet de gemiddelde hobbyist ben zoals je aan sommige aspecten van het project kunt zien king:
17 september 2013 om 15:36 #17472790Jammer zeg, toch wel een flinke tegenvaller.. Maar respect dat je doorzet. Je hebt straks wel iets heeeel zeldzaams in handen. :thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.