Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes*
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 juli 2012 om 14:00 #17472351
*
15 juli 2012 om 15:03 #17472353Shit had ik nou maar niet alle tot nu toe gemaakte kosten van december 2010 tot juni 2011 even vlug bij elkaar opgeteld…..
15 juli 2012 om 15:06 #17472354AnoniemLid sinds:
1 January 1970:jerry
15 juli 2012 om 15:11 #17472355Het ligt namelijk nogal dicht tegen de vier nullen aan :shock: ….
15 juli 2012 om 15:20 #17472356AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dat is behoorlijk veel ja :shock:
15 juli 2012 om 15:36 #17472357tegen de 10rooie in een Calibra gestopt????? :shock: Als je bedenkt wat je daar allemaal voor moois had kunnen kopen….. :hmmz
Dat wordt verplicht in de auto blijven rijden tot je dood :D15 juli 2012 om 15:43 #17472358Het had niet zo mooi geweest als een auto met AWD en 6 versnellingsbak en de mooie lijnen van een Calibra :wub
15 juli 2012 om 17:47 #17472359Gisteren toevallig bij de dealer in Schijndel maar meteen ff geinformeerd voor een 4×4 mattenset maar had alleen nog voor standaard Calibra liggen.
17 juli 2012 om 15:44 #17472360voor een 16V misschien? moet ik maar is kijken ofzo dat opsturen, nogal stuk rijden voor mij :D
Want helaas heeft de bestuurders mat altijd los gelegen, en nu een hele vervelende vouw :/
Edit: elk andere opel dealer kan er ook wel aan komen natuurlijk<< beetje stupide van me :P
Zal niet verder dit prachtige topic vervuilen met offtopic onzin -offtopic17 juli 2012 om 20:11 #17472361Pffff bijna klaar met rekeningen op volgorde zetten en onderdeelnummers opzoeken. Ben zaterdag middag, zondag de hele dag, gisteravond en deze avond bezig geweest om alles van december 2010 tot nu uit te spitten :shock: Alleen nog alles in een nette presentatie verwerken en vanaf nu de hele bubs up to date houden.
18 juli 2012 om 08:22 #17472362Vervangende STRI oliedruksensor is binnen bij het bedrijf waar ik de meters en turbotimer destijds besteld heb, hopelijk lost dit de fout met de oliedrukmeter op. Ik heb zo’n gevoel van wel omdat degene die nu op de oliepomp zit mijn schoonmaakpoging waarschijnlijk niet overleefd heeft want daarna is hij pas gek gaan doen, eigen schuld dikke bult leergeld van €43,95 :-P
18 juli 2012 om 08:32 #17472363@kaneelschep wrote:
tegen de 10rooie in een Calibra gestopt????? :shock: Als je bedenkt wat je daar allemaal voor moois had kunnen kopen….. :hmmz
Dat wordt verplicht in de auto blijven rijden tot je dood :Dtja de één koopt een nieuwe auto met gemiddelde afschrijving van 2000 op jaarbasis (afhankelijk wat voor auto natuurlijk) en de ander knapt daar een toekomstige klassieker van op! ik zeg, dit is echt wel een betere investering!!
heeft ook z’n charmes, een nieuwe auto van 15jaar oud :jerry :jerryga zo door zeg ik!!
18 juli 2012 om 17:21 #17472364ik weet dat je een mooie remus heb, maar voor de originaliteit?
http://link.marktplaats.nl/567450135″ onclick=”window.open(this.href);return false;
18 juli 2012 om 17:56 #17472365:shock: Toeval bestaat niet zeggen ze dan ik was inderdaad van plan om er eerst een originele onder te hangen, even kijken of het nummer daadwerkelijk overeen komt met wat opeloem ervan maakt, dan nog een spuitbus identieke matzwarte hittebestendige verf zien te vinden en hem netjes maken.
Zijn eindstukken van chroom werkelijk origineel op een OEM einddemper?
18 juli 2012 om 18:06 #17472366Is wat ik ervan kan vinden een nummer voor de Vectra A, bij Calibra C20LET kom ik een net iets ander nummer tegen:
90423148 8 52 941
18 juli 2012 om 18:57 #17472367helaas, denk als je ermee geholpen bent had het leuk geweest :thumb
18 juli 2012 om 18:59 #17472368Dat had het zeker, super bedankt voor het mee denken en zoeken ik hou me aanbevolen voor een demper met het correcte nummer :thumb
18 juli 2012 om 21:05 #17472369Echt een top project dit, volg hem op de voet! :D
Maar die demper van mp, kan je niet beter die monteren, dan heb je in ieder geval een oem opel demper, lijkt mij al origineler als een remus ? :D19 juli 2012 om 06:17 #17472370Meh ik ga gewoon rondvragen voor het correcte nummer en zal allicht vanzelf een keer beet hebben :vertag
21 juli 2012 om 16:56 #17472371Ik heb op het werk nog een nieuwe demper van een calibra c20let liggen.
Is uit de oude voorraad van van de dealer.
Zal maandag ff kijken voor het nummer en de prijs.21 juli 2012 om 17:06 #17472372he ik keek net even je topic.!
echt super hoe ver jij in detail gaat met je calibra.
ook die orginele opties enzo allemaal echt mooi.
als je nog iets zoekt kun je mij ook eens een mail met dingen sturen want ik heb er een paar gesloopt in verleden waar nog wat dingen van liggen op zolder.
ook met veel opties enzo.
blijf deze mooie calibra topic zeker volgen.21 juli 2012 om 17:13 #17472373@Jordy_lamper wrote:
Ik heb op het werk nog een nieuwe demper van een calibra c20let liggen.
Is uit de oude voorraad van van de dealer.
Zal maandag ff kijken voor het nummer en de prijs.Dat zou helemaal super zijn als het nummer met deze overeen komt:
90423148 8 52 941
23 juli 2012 om 14:22 #17472374Goed, beide brandstofslangen vanochtend opgehaald bij een Duitse Opel dealer en een spiegelstelknop met inklapschakelaar kunnen bestellen voor de inklapbare zijspiegels, nu alleen nog 1426920 wat de rechter arm is en ik kan met een beetje handvaardigheid en een paar meter kabel de boel aan gaan sluiten :wors
1 klein dingetje is dat het een RHD stelknop betreft (in Japan rijden ze nu eenmaal links) dus zal even de stroomschema’s in moeten duiken.
23 juli 2012 om 20:38 #17472375Je zult het niet geloven!
De demper is het nummer wat je nodig hebt.
Beetje stoffig maar niet beschadigd.Ik zal nog ff vragen wat die nog moet kosten.
24 juli 2012 om 07:17 #17472376DAT MEEN JE NIET!!!
Laat ze maar dit topic zien en dan zeggen wat ze er voor over hebben, stuur me ook nog ff via pm welke Opel dealer hij precies vandaan komt en waar hij nu vandaan komt dan maak ik een eervolle vermelding in mijn restauratieverslag :wub
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.