Forumindex › Forums › Overige › Fotografie & Photoshop › Calibra Impressie
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 februari 2011 om 14:36 #17233444
Ja ik weet het… Het is niet de eerste impressie voor een nieuwe calibra, en ook zeker niet de laatste… Ook niet de eerste van mij.
Deze had ik eerder al gemaakt op basis van een astra:
Nu heb ik een poging gedaan een zo realistisch mogelijke impressie te maken op basis van een Insignia. Dit is daarvan het resultaat:
Reacties zijn zeer welkom.
Ook nog maar een iets minder extreme versie waar hij net iets minder laag is en bescheiden 20″ wielen:)
gr bart
27 februari 2011 om 14:43 #17825755prachtig mooi strak model, heel netjes gedaan.
vind wel dat de koplampen nog net ietsje meer het calibra kenmerk nodig hebben, maar zit al heel ver in de goeie richting!:thumbup
27 februari 2011 om 15:21 #17825756van mij mag hij best zoals de eerste en tweede worden….
27 februari 2011 om 15:22 #17825757ziet er goed uit:thumbup
27 februari 2011 om 15:23 #17825758die blauwe ziet er erg dik uit.
die kleur zou er ook helemaal bij passen3 maart 2011 om 18:36 #17825759Bouwen met die handel vanaf de 2e impressie! Misschien de achterste zijruiten in een punt uit laten lopen net als bij de Calibra A?
14 maart 2011 om 11:56 #17825760die blauwe is echt dik :thumbup beetje bmw 6 serie achtig :wub
17 maart 2011 om 16:20 #17825761Hallo,
Wil je zeggen dat je die auto zelf ontworpen hebt of hoe heb ik het hier. Als dat zo is dan moeten we eens praten. Ik heb zelf ook iets gebouwd. Ik heb een methode waarmee je alles kunt maken en ontwerpen. Ik heb nu een opel kadett C coupe verbouwd. Ik vind de daklijn heel mooi. Ik heb er aardige willen op liggen maar ik zou het het liefst hier 20 inch op leggen. Misschien moet er dan eea verbouwd worden maar dat moet dan maar.
http://www.youtube.com/watch?v=gGlm8s6scPk
Geef maar even een reactie.
17 maart 2011 om 16:26 #17825762Ik vind die rode echt een mooie opvolger voor de calibra.
18 maart 2011 om 00:19 #17825763[rquote=1893497&tid=143575&author=Zef]Hallo,
Wil je zeggen dat je die auto zelf ontworpen hebt of hoe heb ik het hier. Als dat zo is dan moeten we eens praten. Ik heb zelf ook iets gebouwd. Ik heb een methode waarmee je alles kunt maken en ontwerpen. Ik heb nu een opel kadett C coupe verbouwd. Ik vind de daklijn heel mooi. Ik heb er aardige willen op liggen maar ik zou het het liefst hier 20 inch op leggen. Misschien moet er dan eea verbouwd worden maar dat moet dan maar.
http://www.youtube.com/watch?v=gGlm8s6scPk
Geef maar even een reactie.[/rquote]
Beetje verdwaald? xD
Even wat uitleg,,
Shop 1:
De eerste photoshop (rode) is een impressie van een aantal maanden geleden op basis van de opel astra J door mij. Hierbij heb ik het volgende allemaal aangepast:
– Verlaagd
– Verlengd
– Achterste deuren verwijderd
– Daklijn aangepast en gechoptopped
– Bumpers aangepast
– Wielen vergroot
– Koplampen aangepast (platter)
– Grille ingekort
– Achterlichten aangepastDat was het wel zo’n beetje
Over de tweede en derde shop:
Beide zijn impressies van de calibra van mijn hand op basis van een opel insignia OPC.Eigenlijk is de witte de eerste shop, de onderste dus. Het is niet zomaar een Insignia met een plat dak en wat deuren er uit. Wat er veranderd is:
– Carrosserie is platter
– Gechoptopped en raamlijn aangepast.
– Achterkant schuiner en de bumper steekt verder uit.
– Spoiler is iets groter.
– Achterlichten uitgerekt.
– Voorkant verlengd.
– Achterlichten lager geplaatst.
– Spatborden en wielen iets vergroot.
– Achterdeuren verwijderd en deurlijn compleet aangepast.
– OPC logo’tje weggehaaldIs dus toch iets meer werk als alleen de deuren weghalen en t raampje aanpassen.
Verder bij die blauwe nog:
– Verlaagd.
– Wielen nog wat groter.
– Kleuren van de voor- + achterlichten wat aangepast.
– Achterbumper aangepast.
– Zelfontworpen Sideskirt.
– Iets sportiever kleurtje, geen OPC blauw maar een net wat donkerdere kleur.De 2e en 3e shop lijken mij overigens realistischer als de 1e, aangezien n calibra niet op n Astra gebasseerd zal zijn, daarom heb ik pas deze shops nog gemaakt.
Ze zijn verder gedeeltelijk geinspireerd op de GTC concept, maar lijken mijzelf productierijper.
Denk dat het zo duidelijk is xD
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.