Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 juli 2016 om 08:37 #18193277
Of TS heeft het gewoon druk/geen tijd gehad en nu worden wij allen in spanning gehouden over het resultaat van dit project :thumb
4 juli 2016 om 08:45 #18193278Hallo allemaal. Project is zeer zeker niet gestaakt en gaat gewoon door. Echter de spuiter is druk voor een raceteam waar hij ook nog voor werkt. Ik hoop dat hij eind dit jaar klaar is bij de spuiter en Botter daarna de motor kan afbouwen, zodat hij in de lente aankomend jaar kan rijden, hoop ik..
Dan nu de reden waarom ik alle foto’s heb verwijderd. Zoals men ongetwijfeld wel weet is het altijd een gezeik op fora en weet iedereen het toch altijd beter, daar kan ik niet tegen, met name als ik dingen via via hoor. Op een gegeven moment was ik er klaar mee. Ikzelf vind het ook jammer maar het is niet anders. Ik hoop op enigzins wat begrip van jullie kant..
Jullie zullen de Calibra ongetwijfeld tegenkomen op meetings en events, met name de show and shine straks. Daar wil ik de komende jaar toch wel aan mee doen.Misschien moet ik maar een facebook pagina aanmaken van de Calibra maar ik persoonlijk vind dat allemaal aandachttrekkerij, en ook daar weet iedereen alles weer beter.. Ik zal er eens over nadenken.
Groetjes Ram
4 juli 2016 om 09:14 #18193279Top Antwoord :thumb Kon me sowieso al niet voorstellen dat je dit gave project gestaakt zou zijn :thumb
Ik hoop je mooie calibra als die klaar is dan ook een in real life op een meeting te zien4 juli 2016 om 10:29 #18193280:thumb goed om te horen dat het project nog actief is!
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
4 juli 2016 om 15:27 #18193281AnoniemLid sinds:
1 January 1970He ram
Wou t niet postten
Maar had al.wel n vermoeden waarom de foto.s weg warenHeb t al.wel.eerder gepost
Dat je van veel mensen niets aan moet.trekken
Zitten nu eenmaal veel.losers bij……
(meest uit jalousie)Maar begrijp t ook wel.ergens ligt n grens
Wel.jammer voor de.mensen die t wel goed met je voorhebben
En je wel n.superr calibra gunnenIk heb en wil om persoonlijke.reden geen facebook
Dus als je t hier niet bijhoud
Moet ik maar afwachten tot ik hem en jou eens n.keer life tref :thumbWel.succes met dit.project man :wors
12 juli 2016 om 17:11 #18193282:cry :cry :cry :cry
volgde deze zo graag, maar snap je helemaal.
succes met de vorderingen, en we zullen hem wel een keer spotten.groeten.
13 juli 2016 om 10:01 #18193283Erg jammer maar zeker begrijpelijk. Ik volgde het heel graag.
Maar ik zelf heb ook geen Facebook. Dus kan het helaas niet meer volgen. Ik zal ook zelf nooit Facebook gaan gebruiken.
13 juli 2016 om 10:56 #18193284op facebook is het nog vele malen erger dan op fora’s.
succes met je project @Ram
13 juli 2016 om 20:04 #18193285@Dolby wrote:
Erg jammer maar zeker begrijpelijk. Ik volgde het heel graag.
Maar ik zelf heb ook geen Facebook. Dus kan het helaas niet meer volgen. Ik zal ook zelf nooit Facebook gaan gebruiken.
Hier net zo..
13 juli 2016 om 20:16 #18193286Jammer maar begrijp het wel maar het was zo mooi om te lezen en te zien. Niet dat ik een calibra fan ben maar zoals jij met deze bezig bent PRACHTIG. Vooral de foto’s van de motor delen vind ik geweldig.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.