Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 januari 2015 om 19:54 #18193078
sow das dik
30 januari 2015 om 19:57 #18193079nice!!!
:jerry :jerry30 januari 2015 om 22:11 #18193080Dat gaat je cali straks echt wel dik staan :thumb
4 februari 2015 om 16:22 #18193081Dat denk ik ook wel :D .
Toen ik laatst een van mn zijspiegels pakte om uit elkaar te halen kwam ik erachter dat er een hoekje was afgebroken.. Had een set spiegelkapjes besteld bij cope maar kon die set niet meer vinden. Krijg nu een hele zijspiegel origineel en nieuw voor de prijs van de kapjes. Verder nog stootstrip klemmetjes en dakrails klemmetjes besteld, als t goed is eendezerdagen binnnen.
De calibra zal denk ik in 2016 voor het eerst gaan brullen!
Groetjes Ram
4 februari 2015 om 21:14 #18192728AnoniemLid sinds:
1 January 1970het jaar is nog maar net begonnen he ;)
maar mooie update,s weer
op zo,n project komt het op n jaar niet aan ;) :thumb7 februari 2015 om 11:28 #18193082.
7 februari 2015 om 16:34 #18193083Kan niet wachten tot deze klaar is.
Je bent goed bezig man.8 februari 2015 om 09:46 #18193084Ik anders ook niet haha :jerry
8 februari 2015 om 10:08 #18193085Bij cope langs geweest?
Heb je de kadett bestelbus ook wel ff bewonderd zeker, aardige kerel dat9 februari 2015 om 06:49 #18193086Zeker een hele aardige kerel. Leuk dat er nog zulke mensen zijn die dit eigenlijk voor de liefhebber doet!
9 februari 2015 om 17:20 #18193087Gaaf :thumb Mooi om te lezen dat er weer schot in de zaak zit
in je de Calibra na zoveel ellende eerder niet opgegeven hebt :)100% PUUR RESPECT :thumb :thumb :thumb
Blijf dit topic dan ook met zeer veel genoegen volgen king:
10 februari 2015 om 07:50 #18193088Haha dankjewel! Moet de Calibra toch in ere houden he, vind het persoonlijk een van de mooiste Opels die gebouwd zijn :D
22 februari 2015 om 09:37 #18193089.
22 februari 2015 om 10:42 #18193090Netjes, dikke turbo jonghh
22 februari 2015 om 11:23 #18193091sow das erg vet, mooi man dat nieuwe spul
22 februari 2015 om 12:12 #18193092Je gaat ook voor AXE injectie zie ik ;) Big ass tubro man. :thumb
22 februari 2015 om 22:00 #18193093netjes, welk type is het?
23 februari 2015 om 10:24 #18193094Vette gerrit :wors
23 februari 2015 om 18:36 #18193095Mooi spul, ik gok dat het een GTX3076R is??
23 februari 2015 om 20:44 #18193096:jerry :jerry :jerry beter mn onderschrift lezen jongens :angel
23 februari 2015 om 21:11 #18193097@16VCalibra wrote:
:jerry :jerry :jerry beter mn onderschrift lezen jongens :angel
Hahahahaha :thumbup :thumbup :wors
25 februari 2015 om 17:56 #18193098Ben je niet bang dat je een turbogat van hier tot Tokio gaat krijgen met die turbo?
Ik rijdt met een GT3080 en daarbij begint het pas vanaf 4500 toeren leuk te worden.25 februari 2015 om 18:03 #18193099een gtx spoelt een stuk sneller als een gt hé ;)
25 februari 2015 om 19:07 #18193100Sowwwwww, das een dikke.
man, jij moet echt niet meer kunnen wachten om met je cali te gaan rijden.groeten.
26 februari 2015 om 07:11 #18193101Uiteraard heeft een 35 serie wat last van turbogat. Maar om mn doel van 600pk op 98 benzine halen moet het wel zo. Ik denk dat de gtx idd wel wat sneller opspoeld dan een gt serie. Als ik tegen de turbine blaas begint ie al te draaien hehe. En buiten dat, je komt vaak toch niet boven de 4000 toeren, alleen invoegen wordt dan wel leuk. Hoorde ook dat je in het lagere toeren gebied met een grote turbo toch meer Koppel hebt dan normaal, ookal werkt de turbo niet 100% op dat moment. En weetje, als die eenmaal op druk is barst t vermogen los. Met die catcams die ik heb en een nette afstelling zou het turbogat wel wat terug gebracht kunnen worden.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.