Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › cali project
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 januari 2010 om 20:49 #17215710
2 januari 2010 om 22:04 #17581006Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Verder nog spannende plannen qua vermogen etc? Ben benieuwd + succes!
Gr
2 januari 2010 om 22:13 #17581007.
2 januari 2010 om 22:25 #17581008Ojoooo das leuk speelgoed :D :kewlpics Hoop wel dat het geen sjonnie auto gaat worden hoor :P :jerry
2 januari 2010 om 22:29 #17581009origineel gepost door 2e-c14nz
Ojoooo das leuk speelgoed :D :kewlpics Hoop wel dat het geen sjonnie auto gaat worden hoor :P :jerrynee zeker niet.
het uitzicht blijft origineel.
net als mijn astra is:
:thumbup
3 januari 2010 om 12:18 #17581010Dat belooft dan iets goeds! Hoe wel van originele Calibra’s. Hoop dat je je Calibra turbo weer in goeie staat krijgen kan.
3 januari 2010 om 12:34 #17581011turbo steekt een nieuwe op.
4×4 steekt een andere op.heb ook maar compressie gemeten (teleurstellend):
cil1 :12.5
cil2 :12.5
cil3 :10
cil4 :11motor heeft nu wel 2 jaar stilgestaan.
overal nieuwe olie indoen(wat je nog olie kunt noemen,motorolie is juist als water).
een tijdje mee rondrijden,compressie niet gebetert dan zal het een revisie wordengrtz. [/quote]
hoi
waar ben je bang voor ?? die 12,5 of het verschil met 3 en 4
heb je met warme of koude motor gemetenen als je er goede olie opgaat doen vergeet de oliekoeler niet door te spoelen en die van de zelfde goede olie te voorzien (olie neemt gelijk de slechtste eigenschap aan)
3 januari 2010 om 12:41 #17581012origineel gepost door Project
turbo steekt een nieuwe op.
4×4 steekt een andere op.heb ook maar compressie gemeten (teleurstellend):
cil1 :12.5
cil2 :12.5
cil3 :10
cil4 :11motor heeft nu wel 2 jaar stilgestaan.
overal nieuwe olie indoen(wat je nog olie kunt noemen,motorolie is juist als water).
een tijdje mee rondrijden,compressie niet gebetert dan zal het een revisie wordengrtz.
hoi
waar ben je bang voor ?? die 12,5 of het verschil met 3 en 4
heb je met warme of koude motor gemetenen als je er goede olie opgaat doen vergeet de oliekoeler niet door te spoelen en die van de zelfde goede olie te voorzien (olie neemt gelijk de slechtste eigenschap aan) [/quote]
is gemeten met koude motor.
ben bang voor cilinder 3 en 4
hoeveel compressie mag een let eigelijk hebben?
maar ga me nog niet teveel zorgen maken.zou misschien kunnen omdat hij al 2 jaar stil staat.
bedankt voor de info van de oliekoeler,had er zelf nog niet aan gedacht. ;)
2slow:zal wel goed komen :thumbup
3 januari 2010 om 12:55 #1758101312,5 is perfekt
goede olie erin,lekker een stuk rijden en dan nog eens meten en dan komt dat wel goeden niet met allerlei toevoegingen
mvg:hennie ps is het een belgische auto??
3 januari 2010 om 13:00 #17581014origineel gepost door Project
12,5 is perfekt
goede olie erin,lekker een stuk rijden en dan nog eens meten en dan komt dat wel goeden niet met allerlei toevoegingen
mvg:hennie ps is het een belgische auto??
toevoegingen ga ik zeker niet gebruiken,ben er geheel tegen.
ja is een belgische auto.
in 1996 ingevoerd van duitsland.3 januari 2010 om 18:40 #17581015Heeft die calibra niet samen te koop gestaan met een lege kas klaar voor de rallycross?
Ik kan ook verkeerd zitten,maar ik kijk regelmatig op kapaza en dacht deze te herkennen.
Zeker verder doen aan de cali er zijn niet zoveel Belgische turbo’s.Greetz.
3 januari 2010 om 19:24 #17581016origineel gepost door dubvivier
Heeft die calibra niet samen te koop gestaan met een lege kas klaar voor de rallycross?
Ik kan ook verkeerd zitten,maar ik kijk regelmatig op kapaza en dacht deze te herkennen.
Zeker verder doen aan de cali er zijn niet zoveel Belgische turbo’s.Greetz.
nee je zult verkeerd zijn.
heeft alleen te koop gestaan op belgisch opel forum ;)17 januari 2010 om 16:35 #17581017.
24 januari 2010 om 16:53 #17581018.
26 januari 2010 om 17:30 #17581019-moet normaal als je aan de cardanas draait beide achterwielen niet constant ronddraaien?-
Als het goed is draaid er dan maar een wiel, anders heb je of een sper differentieel of een probleem:P
26 januari 2010 om 19:29 #17581020origineel gepost door 076 wokkel
-moet normaal als je aan de cardanas draait beide achterwielen niet constant ronddraaien?-Als het goed is draaid er dan maar een wiel, anders heb je of een sper differentieel of een probleem:P
:P het ander wiel draait mee,alleen in de andere richting.
28 februari 2010 om 12:35 #17581021.
28 februari 2010 om 17:05 #17581022.
28 februari 2010 om 17:31 #17581023Gaat helemaal goed komen met deze, is die donkerblauwe ook van jou?
28 februari 2010 om 17:44 #17581024origineel gepost door TigraFreakMenno
Gaat helemaal goed komen met deze, is die donkerblauwe ook van jou?idd zijn beide van mij;)
3 april 2010 om 21:55 #17581025.
4 april 2010 om 09:42 #17581026zo heftig hoor:D gelijk in 1 x goed die zijkanten:D
4 april 2010 om 10:58 #17581027Je bent me potdorie een heel eind voor! Als je nog foto’s met wat betere kwaliteit van de wielbakken en dan met name de puntlassen waarmee deze aan de rest van de auto vast zitten dan maak je hier iemand heel erg blij :D Over een tijdje kan ik misschien wat vroeger aan de slag dan gepland met dank aan een “vrijwillige” sponsor :angel
Waar lag het probleem met de 4×4 nu uiteindelijk aan?4 april 2010 om 16:27 #17581028opelkadetje: idd nu we toch bezig zijn.
InjectTheVenom:het probleem was de ecu(of voor sommige het stuurapparaat).
foto’s komen vanavond;)
4 april 2010 om 17:14 #17581029k heb hier nog een cali achterbumper, turbo spoiler en een rieger model spoiler zonder 3e remlicht.. mogen weg voor weinig.. dus mocht je interesse hebben:P ook nog wat kapjes van onder andere de deuren (spiegelbediening, achterbumper plastic strips enz)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.