cabriodak astra G sluit niet na vervanging hydrolische syste

Forumindex Forums Modellen Astra cabriodak astra G sluit niet na vervanging hydrolische syste

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    joey86

Goedemiddag allemaal, ik had een probleem met het open en dicht gaan van het dat van mijn Opel astra g cabriolet.
      Ik zag wat olie langs mijn auto lopen, bleek nu dat 1 van de cilinders lek was, dus door te weinig olie liep het systeem niet lekker. Ik prijs op vraag gedaan voor alleen een nieuw cilindertje schrok me rot het onderdeel koste €800,- ex btw.

Ik zoeken, op marktplaats een werkend cabriodak gevonden, alles deed het goed, ik heel het motortje gekocht voor een leuke prijs.
      Cilinder er afgehaald en overgezet, liep even goed toen ging er een slang kapot die erin geperst zit, dus niet te vervangen. Ik die goeie cilinder weer op dat motortje gezet die ik had gekocht.
      Flinke klus maar na een tijdje zat alles toch, dak open gedaan, liep helemaal lekker werd spontaan vrolijk, totdat……

Juist totdat ik me dak dicht ging doen en de auto piepte dat me dak al gesloten was, dit terwijl het dak boven me hoofd nog zeker 15 cm open stond!
      Heeft iemand enige suggestie wat ik hiermee moet, kan nu alleen met goed weer rijden, met regen os het helaas net een badkuip :(
      Hoe ik zoiets eventueel kan stellen of op kan lossen.

Iedereen bedankt alvast voor de informatie en hulp, ben me ten einden raad!!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.