Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › cabrio kap suist, beetje irri, iemand oplossing?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 oktober 2010 om 18:12 #17731468
hmm heb ‘t nou al vanaf de 100 km p uur dat m’n dakje suist.. :wtf
iemand een goede oplossing? en mischien een foto hoe bij jullie het isolerende materiaal boven het raam zit. want volges mij is t nie helemaal goed. (het scheeld ik heb nog geen radio ingebouwt, dus geen afleiding) :angel21 oktober 2010 om 17:17 #17731469niemand een goede oplossing ?
auto’s is nu gekeurd, en ben naar den bosch gereden over de snelweg.
het suizen is erg irritant … :wtf21 oktober 2010 om 17:28 #17731470origineel gepost door Pat70
Denk dat je eerder naar boven moet ipv naar achter omdat de kap er bovenop valt. Maar of dat mogelijk is… Kan me er ff geen beeld bij vormen omdat ik de cabrio zelf niet meer heb. Kun je de rubber niet op een of andere manier opvullen zodat de doorsnee groter wordt ?het loopt shuinomhoog dus naar achteren is ook doortrekken naar boven :)
21 oktober 2010 om 17:30 #17731471origineel gepost door KadeTT92
niemand een goede oplossing ?
auto’s is nu gekeurd, en ben naar den bosch gereden over de snelweg.
het suizen is erg irritant … :wtfik merkte het pas toen ik de auto vol had zitten,
meestal bijf ik binnen gronigen dan rij ik max 70 op de ring en dus geen last van gesuis,
heb nog genoeg tochtstrip liggen.. kan het eens proberen.
radio op dovenstand.. dat is mijn tijdelijke oplossing :)
24 oktober 2010 om 20:18 #17731472merk het bij de 70 ookal licht, bij 80 wordt ‘t teveel.
maar ik zie ook dat t dakje in het midden meer omhoog steekt.
kijken of ik ‘m iets naar binnen kan richten in het midden, en anders tochtstrip proberen.
zijn er geen nieuwe dakrubbers te krijgen ?25 oktober 2010 om 15:10 #17731473origineel gepost door KadeTT92
merk het bij de 70 ookal licht, bij 80 wordt ‘t teveel.
maar ik zie ook dat t dakje in het midden meer omhoog steekt.
kijken of ik ‘m iets naar binnen kan richten in het midden, en anders tochtstrip proberen.
zijn er geen nieuwe dakrubbers te krijgen ?Die hebben ze nog wel bij opelclassicparts in duitsland.
Hou je wel ff vast bij de prijs want echt goedkoop zijn ze niet voor de cabrio. Maar ja,als je ze nodig hebt….29 oktober 2010 om 15:50 #17731474heb ‘t vandaag maar even opgelost met zwarte tape :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.