Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › c30ne vraagstukje…
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 januari 2013 om 19:58 #17254680
ik heb geen spanning op een contact van mijn brandstofrelais ( klem 3 vanaf regelunit)
draadboom is van automaat… heb deze wel los gehad, maar niks geen vreemds tegen gekomen.
waar zou de kneep zitten ??
21 januari 2013 om 20:31 #18098440niet stekkertje van de P en N schakelaar vergeten? motormanagement zit met 4 draden aan de automaat computer verbonden, als deze geloof ik doorgeknipt zijn zou je geen problemen meer mee moeten hebben.
21 januari 2013 om 20:57 #18098441ja, indd zit met paar draden verbonden. deze gingen vanaf draadboom naar
stekker van automatik, als deze stekker er nog aanzat, had het ook gefunctioneerd, ookal zonder computer. nu eindigden de draaden dus ‘dood’ in de losse stekker. nu dus ‘dood’ in de kabelboom,
daarin is geen verschil.net nog even wezen meten.. maar vermoedelijk doet mijn brandstofrelais zelf moeilijk.
morgen even en ander testen.volgens schema zouden klem 87 en 87b bekrachtigd moeten worden, maar enkel 87 wordt bekrachtigd,
en 87b niet… dus geen signaal naar pomp, wel als ik ze doorverbind, maar dan slaat pomp ook niet af.nare situatie :D
21 januari 2013 om 21:02 #18098442idd tricky situatie, heb ff geen schema voor me neus anders had ik ff mee kunnen denken
21 januari 2013 om 21:08 #18098443verkeerde brandstof relais ..
:hmmzpartscat geeft enkel mijn relais nummer weer bij de dualram serie, en bij een c30le
niet bij een c30ne…..
21 januari 2013 om 21:29 #18098444http://www.senator-monza.de/?z0DRJRUTmMTM9QUSNNVTmMzN9QUSF10UmUjM8lTM9EkUBBVT” onclick=”window.open(this.href);return false;
kijk.. die stekker lijkt op de mijne…
we vorderen :D
21 januari 2013 om 21:31 #18098445dat wordt ander relais zoeken….heb je een nummer?
21 januari 2013 om 21:35 #18098446op een andere site komt het nummer wel weer overeen met een c30ne motor.
lijkt me al zo mal… dat een 24v of 12v verschil zou hebben in relais,
of een LE en een NE…was van mening een motronic 1.5 te bezitten, maar inmiddels weet ik beter :D
dat zoekt wat makkelijker :D4.1 motronic :D
weer wat nieuws voor Ghanz :D21 januari 2013 om 21:40 #18098447blijkt dus dat ik een impuls gever nodig ben… hmz…
22 januari 2013 om 16:06 #18098448mooi poosje weer aan het puzzelen geweest,
bedrading zo aangesloten als op de duitse site omschreven staat,
enkel excl. de impulsgever, deze treed pas in werking als de wagen rijd,
dus kan ik wel zonder. en volgens mij het systeem ook… maargoed, even zien dus.23 januari 2013 om 14:25 #18098449ja!!!! het loopt.
enkel nog slecht oppakkend vanuit stationair.
maar ook dat gaan we vast oplossen :Dnu snel de prut afbouwen… en knallen!
23 januari 2013 om 16:33 #18098450:thumb mooi man zal kwestie van afstellen zijn ! veel speel plezier met iwan de 2e
23 januari 2013 om 16:40 #18098451zie je ghanzie, zo een forum heb je helemaal niet nodig :jerry
mooi dattie loopt :thumb
23 januari 2013 om 17:09 #18098452haha, nee.
maar kan soms wel verduld makkelijk wezen
op de BF had ik ook wat gepost… kreeg daar wel het schema van de motronic.
welke ik zo dadelijk maar eens uitprint :D -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.