Forumindex › Forums › Techniek › Cih › c24ne– weinig vermogen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 juli 2012 om 22:00 #18042615
Eerst maar ff rustig aan met die dure motor van je. ;)
:jerry :jerry11 juli 2012 om 15:31 #18042616jah doe ik ook wel :D
maar iedereen probeert een nieuwe motor wel eens als hij warm is.en een mooie oliedruk heeft king:
maar het valt me vies af eerlijk gezegt…zal vanavond de in/uitlaat pakking er eens afhalen.
zien of deze nog ok is,, daar komen ook geluiden weg namelijk (lekke uitlaat)11 juli 2012 om 16:03 #18042617lek spruitstuk kost ook trekkracht.
11 juli 2012 om 21:48 #18042618oke,,
de pakking was dus kapot, de voering was er tussen uit geblazen.helaas maakt dit niks uit.
daarna heb ik een andere lmm geprobeert.
dit scheelt wel aardig. trekt nu veel beter door. alleen zit bij deze de klep er een beetje scheef in.
dit maakt wel iets uit neem ik aan?morgen nog even in het hok zoeken naar een andere lmm. dan maar weer verder zien.
12 juli 2012 om 15:37 #18042619heb helaas niks kunnen vinden.
hij rijd echt beroerd, het wordt steeds minder.
start wel vlot, in de eerst en de 2e versnelling is het beter als de 3,4 en 5e versnelling
maar echt lekker doortrekken valt af.mijn audi a4 trekt hem er makelijk uit. vorige x dat de motor inelkaar zat trok hij veeel beter.
ontsteking in op de lamp afgesteld. dus dit moet goed zijn.
mischien maar een andere benzine druk regelaar probeeren??12 juli 2012 om 16:30 #18042620Tjah, een kromme LHM klep kan eigenlijk niet, dan is er wat aan de hand, waarschijnlijk backfire of zo, maar dat kan weer meespelen in het verhaal.
Benzinedruk te laag..kan .. maar ik betwijfel of dat de hoofdoorzaak is.
Ik begrijp het eigenlijk niet, je hebt een opliezuipende motor, maar trekt goed en vervolgens vervang je de motor en dan is het niet goed, wat is er veranderd tov de vorige keer en werk vanuit dat terug… is alles (goed) aangesloten …. maken alle connectoren wel goed contact… etc.
24 augustus 2012 om 17:40 #18042621:wtf massa blok doorgemeten?
26 augustus 2012 om 18:39 #18042622na een paar weken de kadett te hebben laten staan ben ik er afgelopen week weer mee bezig geweest.
nu is hij eindelijk goed.
er wat was het nou.een breuk in de kabelboom.. nu werkt de lmm ook weer goed.
en de distributie stond een tand verkeerd.
waarschijnlijk heb ik een verkeerd 0 punt op het onderblok aangehouden.
dit heb ik goes gezet en ontsteking nog eens op de lamp afgesteld en klaar was het.
nu loopt hij weer goed met zijn vermogen :thumbben blij dat het nu goed is :D
30 augustus 2012 om 19:56 #18042623:wtf in je eerste post zeg je zelfs dat je ketting goed staat en nu zeg je dat hij een tand verkeerd stond.
Je kan niet een verkeerd O punt aanhouden omdat er maar 1 opzit31 augustus 2012 om 07:57 #18042624Ik heb onderblok van een 1900 gebruikt.
Daar zit een plaatje op met een pijltje.
Die heb ik aangenhouden.Had ik niet moeten doen.
Ik heb het geprobeert met het gevoel van.. minder kan het nooit worden king:En in de 1e post klopt.
Dat meende ik eerst ook. Heb hem verzet om wat te probeeren. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.