Forumindex › Forums › Techniek › Cih › c24ne– weinig vermogen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 juli 2012 om 10:38 #18042590
lager bekeken, heb maar nieuwe besteld. voor de krukas en drijfstangen.
neem geen risico.2 juli 2012 om 20:52 #18042591vandaag de rest van de schalen er ook maar uit gehaald.
ziet er niet best uit.gelukig is de krukas niet beschadigd.
er zit alleen stukjes lagerschaal op.
hoe kan ik dit er het beste afhalen?de schalen van de drijfstangen is alleen slijtage te zien.
lang zo erg niet als dezen.ik heb alle schalen nieuw besteld.
heb geen zin om straks weer te zitten kutten.4 juli 2012 om 21:46 #18042592hij zit weer inelkaar, alle lagerschalen nieuw.
olie druk getest op”2000” z’n manier. alleen heb ik met een paar lange draden mijn olie druk meter aangesloten.
(motor ligt nog niet in de auto)
kon ik mooi zien of die bij de kop olie omhoog bracht, en richting de laatst 2 lager blokken.
dit wat allemaal goed.!!
heb er ook gelijk maar een nieuw filter op gezet, lijkt me wel beter king:4 juli 2012 om 22:53 #18042593lager restanten, kan je door “oppoetsen” soms weghalen, heel fijn schuurpapier bijv. (korrel 1200) en dan als een soort van touwtje langs de tap wrijven.
voordat je de lagers weer monteert, even insmeren met motorolie.
5 juli 2012 om 08:18 #18042594zo heb ik het gedaan.
korel 1000
alles is er weer af. alle olie kanaaltjes schoon gemaakt.
ook die van de krukas. kwam aardig wat slijpsel uit.
daarna alles in de olie gezel en gemonteert.
alles klaar.
vanmidag weer proberen5 juli 2012 om 19:53 #18042595okee, hij ligt er weer in.
nu gaan mijn injectoren niet open.
waar kan dit aan liggen???
,ik heb de bedrading al gecheckt. is goed.iemand ideeen??? hoor het graag
6 juli 2012 om 01:18 #18042596Er van uit gaande dat niet alle 4 de injectoren stuk zijn, moet het wel aan de aansluitingen liggen.
6 juli 2012 om 06:59 #18042597rpm singaal naar de computer niet vergeten aan te sluiten?
(jaja je zei dat je het nagekeken hebt, maar is een toch veel vergeten ding)6 juli 2012 om 08:05 #18042598heb ik 3 x gechekt en zelfs een extra draad gelegd omdat ik hem niet vertrouwde :jerry
ook niks dusandere coputer. ook niks
andere kabelboom niks.
start relais verwisseld niks.. :hmmzik haal zo meteen al het electrich er af en begin opnnieuw
mischien kom ik wel een breuk tegen.6 juli 2012 om 10:39 #18042599heb het doormeet schema van manta blog even uitgeprint.
vanmidag maar even de injectoren ect. doormeten.
mischien dat ik dan wat wijzer wordt.6 juli 2012 om 15:32 #18042600okee.
nu loopt hij.
het probleem was denk ik,, de bobine en het moduultje dat er onder zit.
die heb ik verwisseld en toen dee hij het.
loopt niet lekker.
alleen heb ik de stekker van de lmm er af getrokken.
doe ik deze er weer op dan valt hij weer uit….
wat kan hier de oorzaak van zijn???ik heb al een andere computer geprobeert, maakt niks uit.
en 3 verschillende lmm ter’s , bij alles van hij weer uit als ik de stekker er op druk.
waar kan dit aan liggen??6 juli 2012 om 22:01 #18042601klep vast in lmm ?
7 juli 2012 om 08:15 #18042602heel apart.
gister avond was ik weer bezig en toen wou hij alleen nog maar met lmm stekker er op… :???:
snap niks van dat ding7 juli 2012 om 22:41 #18042603hij loopt, alles is nu goed, alleen nog afstellen :jerry
het was tog de kabelboom, ik heb nu die van de manta er op..
nu is het dus wel goed.
zal die andere morgen even uit pluizen :thumb9 juli 2012 om 21:14 #18042604okee,, vlogende probleem.
ik zou vanavond even een stukje reiden in de kadett…
nu is het probleem even dat hij alleen stationair wil lopen.
als ik gas geef valt hij uit.
heb er helemaal niks aan veranderd. gister dee hij het goedwaar zou dit aan kunnen legen
benzine leidingen zijn niet verstopt. pomp draait goed. retour leiding afknijpen maakt ook niet uit.
ontsteking veranderen maakt ook niks uit.
andere computer er aan,, ook niet
hmmmmzz.. ik weet het niet.
heb van het weekkend ook alles uitgewisseld, heb wijnig zin om dit weer te doenwat is het meest logisch???
een benzinge probleem?? of een vonk probleem??10 juli 2012 om 13:26 #18042605zit er nog genoeg benzine in de tank?
klinkt vast stom, maar zou niet de eerste zijn die na zoveel problemen de auto niet goed krijgt omdat de tank gewoon echt zo goed als leeg is…
10 juli 2012 om 14:59 #18042606zit vol..
10 juli 2012 om 15:09 #18042607Klep LMM vast?
10 juli 2012 om 19:33 #18042608Gasklep-positiesensor ???
10 juli 2012 om 19:36 #18042609ik weet niet wat het was.
maar zonet wou hij wel weer :???:
gelijk naar de garage gereden en laten afstellen.
loopt nu goed alleen nog een lekke uitlaat, dat verneem je heel goed kwa vermogen :(10 juli 2012 om 19:47 #18042610Zit het hele injectie-gebeuren erop van een 2.0E of van de 2.4E ??
10 juli 2012 om 19:51 #180426112.0 met 5e injector
10 juli 2012 om 20:37 #18042612welke inlaatbuis zit erop dan ?
10 juli 2012 om 20:40 #18042613haha ik weet waar je heen wil. :jerry
en zit een bewerkte 2.0 kop op met de 2.4 nokkenas. en dus de 2.0 buis :D10 juli 2012 om 20:44 #18042614nog iets..
vorige keer dat ik de 2.4 inelkaar had,, (toen zoop hij zo’n olie) trok hij veeeeel harder op.
nu heb ik zo’n iritante lekke uitlaat.
wel aardig lek. dit had ik toen niet,, zou het kunnen dat ik hierdoor aardig vermogen verlies heb?????eerder op deze pagina staat inmers dat hij nu goed loopt :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.