C20XE problemen wie weet het?

Forumindex Forums Modellen Astra C20XE problemen wie weet het?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    b07

als een dynamo slecht laad kan die ook gaan hikken en inhouden ,volgens mij is een dynamo die 12,8 volt laad niet helemaal 100%, mij dynamo laad ongeveer 13,8 volt.

met een kapotte lambda heb ik nog nooit problemen als in houden gehad.

Deactivated2

Kan dat die slecht laad,maar ik heb een accu erin gedaan gisteren die maar 0,5 volt had.
        De auto heeft 5 min gelopen en lade toen 12,8 volt,dit lijkt mij niet meer als netjes aangezien die niet de volle 14 volt laad als er een lege accu inzit.

Heb de accu nog in de lader liggen vanmiddag is die 14 uur lang aan de lader geweest,zal hem dan nog een x erin zetten en kijken hoe die laad
        Als die dan nog niet die 14 volt heeft dynamo eens vervangen,maar dan nog betwijfel ik dat dit het probleem is….

Heb in verleden bij slechte accu nog altijd gehad dat die stopte de auto slechte accu of dynamo en nu zou die dan maar blijven rijden maar kut????

Dat snap ik dus niet,vandaar dat ik verwacht dat het iets anders is

wim-v6
        Deelnemer

Inderdaad, bij een Lege Accu word niet de volle laadspanning, toen ik 2 lege accu’s (1x 90ah + 1x 55ah) had in mijn Combo kwam de voltmeter in de combo ook niet boven de 13Volt.

Nu de accu’s weer vol zijn staat de meter keuring op 14+ Volt.

Willem

Deactivated2

Probleem is opgelost

Het probleem was een breuk in de kabelboom van ecu naar de motor,massa kreeg die niet.
            Als de auto liep geen massa en bij stilstaan wel.

Dus het probleem is opgelost.
            Corsa is ook meteen ingeruild tegen een vectra b 2,6;)

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.