Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › C20XE in Sierra, vloeken in de kerk of bekering?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 december 2009 om 19:48 #17561376
18S Carterpan zit er inmiddels onder. Ben nu bezig met motor en bak steunen. Het betere bak en braai werk met hoeklijn ;)
17 december 2009 om 09:51 #1756137717 december 2009 om 16:46 #1756137817 december 2009 om 19:34 #17561379Ja ding gaat straks een pktje of 450 geven :afro Maar ik zat het topic niet verder vervuilen :angel
17 december 2009 om 19:57 #17561380Ideale rondjes-leren-glijen autos!! Koppeling op.. Volgende Sierra voor 150 gulden..
Mooie tijden…
Succes met de inbouw verder!17 december 2009 om 21:33 #17561381idd is mijn project plug & play vergeleken bij die V12 :wors
Ziet er mooi uit. Is absoluut geen vervuiling ;)
Doet me denken aan “V10 in a box” maar ivm vervuiling zet ik die link er maar niet op.18 december 2009 om 22:38 #17561382He das toevallig!
Jullie komen uit aerdt of niet?
Zoveel werk gehad om de rs2000 snel te krijgen en nu gaat er een opel in…
Goede keus voor een rs2000 is weinig te krijgen en voor de xe genoeg.
Succes met bouwen.19 december 2009 om 01:16 #17561383origineel gepost door stoppelflieger
He das toevallig!
Jullie komen uit aerdt of niet?
Zoveel werk gehad om de rs2000 snel te krijgen en nu gaat er een opel in…
Goede keus voor een rs2000 is weinig te krijgen en voor de xe genoeg.
Succes met bouwen.Nog een goed idee is om er een japanse powerplant in te bouwen een 2jz toyota motor,
blijft 1 van de grootste powerplants !mocht de c20xe te langzaam worden ;)
21 december 2009 om 20:13 #17561384origineel gepost door D_Valentino
Nog een goed idee is om er een japanse powerplant in te bouwen een 2jz toyota motor,
blijft 1 van de grootste powerplants !mocht de c20xe te langzaam worden ;)
nee man, die horen alleen in toyota’s en bimmers :jerry
maarreh, stoer project een xe in een sierra, lekker flamen op een ford meeting :vertag
22 december 2009 om 15:44 #17561385origineel gepost door NB-racing
idd is mijn project plug & play vergeleken bij die V12 :wors
Ziet er mooi uit. Is absoluut geen vervuiling ;)
Doet me denken aan “V10 in a box” maar ivm vervuiling zet ik die link er maar niet op.die heb ik al eens gepost in slap geouwehoer, die ubermachtige E30 :wub:wub:wub
14 januari 2010 om 23:49 #17561386Opel en Ford uitendelijk is het tog allebei General Motors
Wat het ook is het zijn beide mooi projecten:wub
greetz sjef
15 januari 2010 om 00:52 #17561387origineel gepost door Opel4-life
Opel en Ford uitendelijk is het tog allebei General MotorsWat het ook is het zijn beide mooi projecten:wub
greetz sjef
Ford is geen GM vriend :vertag
15 januari 2010 om 11:07 #17561388iig geval wel allebei amerikaans:jerry
15 januari 2010 om 11:38 #17561389origineel gepost door Hacula
origineel gepost door Opel4-life
Opel en Ford uitendelijk is het tog allebei General MotorsWat het ook is het zijn beide mooi projecten:wub
greetz sjef
Ford is geen GM vriend :vertag
na mij weten lag er in me ford orion uit 88′ een motorblok van GM
kan er naast zitten maar blijf nog ff bij me punt :jerrygreetz:cool:
15 januari 2010 om 13:46 #17561390oei, das pas vloeken in de kerk: ‘Ford = GM’… Denk dat Henry nu een paar keer aan het ronddraaien gaat…
15 januari 2010 om 15:28 #17561391origineel gepost door Opel4-life
na mij weten lag er in me ford orion uit 88′ een motorblok van GM
kan er naast zitten maar blijf nog ff bij me punt :jerrygreetz:cool:
Je zit er heel ver naast:o…. ren maar weg bij dat punt.:P
GM en Ford hebben net zo veel met elkaar te maken als Mercedes en BMW.:jerry
15 januari 2010 om 15:35 #17561392hahaha jullie punt is duidlijk
ik zit verkeerd me exuses voor het beledigen van de opels:angelwe zullen de topic hier nie verder mee belasten :D
zal mijn opel kennis tog nog wat bij moeten schaven :D
greetz
19 januari 2010 om 22:09 #17561393FF een update:
Bak (A Omega) achter C20XE. Met originele drukgroep en koppelingsplaat van LET. Spacer gemaakt van 17mm voor op druklager ivm koppelingbediening.
Motorsteunen gemaakt met machine rubbers als demping. errug stug.
Baksteun en tunnel aangepast.
ARP vliegwiel bouten gemonteerd. Tevens Oliekeerring vervangen, onder het motto “als we toch bezig zijn….”
Inlaat manifold gemaakt om gaskleppen op te monteren.
Nu snel weer verder met aandrijfas, carterpan en VR wiel van Ford monteren op poelie
Iemand nog een aandrijfas liggen van een Omage of ander RWD?
19 januari 2010 om 22:12 #17561394bmw gebruikt volgens mij exact dezelfde maat rubbers in de aandrijfas als een Omega, wellicht dat zo’n as makkelijk pas te maken is?
3 februari 2010 om 09:59 #17561395origineel gepost door DevilraY
oei, das pas vloeken in de kerk: ‘Ford = GM’… Denk dat Henry nu een paar keer aan het ronddraaien gaat…Ach Opel is toch ook deel van de VAG ? :jerry:jerry
11 maart 2010 om 21:17 #17561396Blok loopt!!!
Heb zo juist de eerste echte test run gemaakt met de Sierra c20xe en ik moet zeggen absoluut geen vloek!
Ik moet nog beginnen met tunen maar dit blok loopt nu al beter dan de RS2000 (escort mk5). Many thanx voor alle tips :thumbupGrappige is dat voor het Ford:wubGM huwelijk een tussen as van een BMW nodig is ;)
Ga snel weer verder. Het is zo 31 maart. SPA
12 maart 2010 om 07:09 #17561397Goed bezig Mathieu! Je komt hem toch wel ‘s showen bij je favoriete onderdelenzaak he? :angel
28 maart 2010 om 11:17 #17561398Ik kom hem wel een keer showen, maar zal wel ff gaan duren APK verlopen Denk dat ik nu ook niet meer de juiste CO waarde ga halen
30 maart 2010 om 17:38 #17561399kijk aan, leuk ding zo.. :thumbup
30 maart 2010 om 18:06 #17561400AnoniemLid sinds:
1 January 1970inderdaad ligt er mooi in
vind dit ook t mooiste model siera trouwens
2 deurs hatchback?nog mooier was n 2 deurs cosworth;):wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.