C20XE aandrijfassen

Forumindex Forums Modellen Tigra C20XE aandrijfassen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    latigre

Hey allemaal,

mijn naam is Ron en ik ben 25 jaar oud. Ik ben in het bezit van een Tigra C20XE waarmee ik rally rijdt. Ik wil mij later wel wat uitgebreider voorstellen maar aangezien het tijdstip nu doe ik t ff snel :)

Mijn vraag:

Ik moet voor mijn omgebouwde Tigra steekassen zien te vinden. Ik kan deze nieuw bestellen, maar aangezien mijn sponsors en het budget dacht ik dat er ook wel andere (2dehands) assen moeten zijn die passen, misschien Astra of Kadett?

De auto is omgebouwd bij Matthijssen en er zitten dus ook Calibra Turbo Remmen op.

Weet iemand een vergelijkbare as met dezelfde maten/ afmetingen?

Alvast bedankt! Groeten ROn

PS: Ik ben nog niet in staat om de oude assen te demonteren omdat ik de auto nu niet ter beschikking heb. Ik heb eigenlijk wel snel andere assen nodig:hmmz

mayhem

http://www.chrisastleymotorsport.com/product_info.php?cPath=23&products_id=784&osCsid=826e836499c03077ab5d47e8e09625b8

deze kerel zijn spullen zijn VEEL beter als mtech en nog goedkoper ook.
        mtech maakt van 2 assen 1.. dus je krijgt een zwak punt waar de delen gelast zijn. deze assen zijn uit 1 stuk gemaakt.. knappe vent als je die laat breken.

corsaboy
        Deelnemer

voor de corsa B en tigra maakt mtech echt geen assen..
          Zijn standaard opel assen.. OEPS!!!

hahah

Maten van de assen staan op http://www.corsa-novatuning.nl
          en dan maar op naar de sloop om te gaan meten welke je nu moet hebben

LOL

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.