c20ne zwaarder als 16?

Forumindex Forums Modellen Corsa c20ne zwaarder als 16?

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    trikkeslalom

Hallo,is een c20ne zwaarder als een gsi blok uit een corsa A?
      Als je de c20ne in je corsa A hebt stuurt hij dan zwaar of zou het beter zijn als we een servostuur plaatsen.
      Dit dient om in Belgie slalom te rijden!
      Alvast bedankt

Bupke

[rquote=1831259&tid=139678&author=trikkeslalom]Hallo,is een c20ne zwaarder als een gsi blok uit een corsa A?
        Als je de c20ne in je corsa A hebt stuurt hij dan zwaar of zou het beter zijn als we een servostuur plaatsen.
        Alvast bedankt[/rquote]

Het zou zker zwaarder sturen neem ik aan want het motorblok is een stuk zwaarder dan een 1.6 gsi.
        Maar het is net wat je zwaar vind sturen.
        Ik denk als je het te zwaar vind dat je dan nog je servo stuur kan plaatsen. als je de tijd hebt.

sebastiaankadettcabriogsi
        Deelnemer

servo stuur?

bedoelen julie stuur bekrachteging? en zo ja dat is er toch niet voor een corsa a ?

freek corsa
          Deelnemer

[rquote=1831290&tid=139678&author=Bupke][rquote=1831259&tid=139678&author=trikkeslalom]Hallo,is een c20ne zwaarder als een gsi blok uit een corsa A?
            Alvast bedankt[/rquote]

Het zou zker zwaarder sturen neem ik aan want het motorblok is een stuk zwaarder dan een 1.6 gsi.
            [/rquote]

Weet je ook hoeveel dan ?

Ik til beide blokken los van de grond, dus zo zwaar zijn ze nou ook weer niet.

Ik zou een stuurhuis van een corsa B met stuurbekrachtiging plaatsen, maar die leidingen niet aansluiten.

Een groot stuur in de auto plaatsen, dan kun je het stuur blijven vasthouden.

Mijn ervaring is dat het sturen nooit te zwaar gaat, maar dat ik wel altijd te veel slagen moet sturen.

Zo kon ik de slalom proef zoals de instructeur hem deed, niet na doen met mijn auto. Ik moet het stuur te veel rond draaien.

trikkeslalom

[rquote=1831348&tid=139678&author=sebastiaankadettcabriogsi]servo stuur?

bedoelen julie stuur bekrachteging? en zo ja dat is er toch niet voor een corsa a ?

Is er niet van corsa A maar hier gebruiken ze de stuurbekrachtiging van een corsa B het electrische
              [/rquote]

trikkeslalom

[rquote=1831659&tid=139678&author=freek corsa][rquote=1831290&tid=139678&author=Bupke][rquote=1831259&tid=139678&author=trikkeslalom]Hallo,is een c20ne zwaarder als een gsi blok uit een corsa A?
                Alvast bedankt[/rquote]

[/rquote]

Weet je ook hoeveel dan ?

Ik til beide blokken los van de grond, dus zo zwaar zijn ze nou ook weer niet.

Ik zou een stuurhuis van een corsa B met stuurbekrachtiging plaatsen, maar die leidingen niet aansluiten.

Een groot stuur in de auto plaatsen, dan kun je het stuur blijven vasthouden.

Mijn ervaring is dat het sturen nooit te zwaar gaat, maar dat ik wel altijd te veel slagen moet sturen.

Zo kon ik de slalom proef zoals de instructeur hem deed, niet na doen met mijn auto. Ik moet het stuur te veel rond draaien.[/rquote]

Komt normaal een stuur in van een manta gte met kort stuurhuis dus gaat goed komen dan.:)

mayhem

epas word ervoor gebruikt.

maar een kort stuurhuis is voldoende hoor.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.