c20ne tunen ( nokkenas en spruitstuk)

Forumindex Forums Modellen Kadett c20ne tunen ( nokkenas en spruitstuk)

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    johanhummer9
    Deelnemer

hallo,

aangezien het toch geen turbo word , en ook geen c20xe , hou ik het lekker bij me vertrouwde 8 klepper.
      nu wil ik wat meer vermogen en zat ik te denken aan een spaghetti spruitstuk en een snellere nokkenas.

alleen heb ik totaal geen verstand van motortuning.
      kan ik gewoon opzoek naar een mooi spaghetti spruitstuk (4-2-1) voor de beste prijs , aangezien het maar een paar aan elkaargelaste buizen zijn , of zit er meer verschil in?

en dan de nokkenas,
      welke moet ik nemen want als ik de types types bekijk met grades kleplift ed heb ik totaal geen idee waar ze het over hebben.
      het is voor een auto die dagelijks gebruikt word.

mvg johan

Unlimited Tuning
      Deelnemer

Ik zou Dave Batenburg even benaderen. Als ik me niet vergis, heeft hij hetzelfde of soortgelijk blok met de upgrades waarnaar jij op zoek bent.

En daarna nog eens door ons laten finetunen. Ding gaat als een speer, loopt zelfs mooi met de scherpere nokkenas nu. Uitermate geslaagd project.

johanhummer9
        Deelnemer

ja dat ben ik ook waarschijnlijk van plan , eerst de mechanische delen , en daarna chippen, maar wie is dave , en hoe kan ik contact met hem opnemen?

gr johan

Unlimited Tuning
          Deelnemer

memberlist.php?mode=viewprofile&u=40131

Gr. zowel je naam -als dorpgenoot :jerry

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.