c20ne, start, ander probleem.. en getest

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) c20ne, start, ander probleem.. en getest

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
  • Auteur
    custom

heb er inmiddels genoeg spullen voor gekocht dat het nu al meer heeft gekost dan het blokje wat ik kan kopen.

Poolnoordgsi

custom !!! Ik ben de hele avond/dag bezig geweest met een kameraad en ik heb het gevonden !!! :):):)

Als je een uitwendige pomp hebt, moet je de tank er even onder weg halen en de dikke kop ca 15-20 cm eraf schroeven de vlotter eruithalen en onderaan zit een wit filtertje deze zit waarschijnlijk zogoed als dicht.

Deze nieuw bestellen en wedden dat het euvel verholpen is !
        Benzine leiding kan dan wel bezine laten stomen zodat die stationair goed loopt zogauw je het gas lostrekt … je raad het al meer lucht als benzine en dan gaat die stotteren.

Dingetje loopt nu weer als een zonnetje morgen even rubber trekken met de calibra EINDELIJK

Duurt even ma dan heb je ook wat ;) alles 3 keer op reserve haha

custom

Bij mij zit het in een D Kadett. en het probleem bij mij is niet dat ie stottert maar dat ie niet stationair blijft lopen.

Maar heb wrsch. een pomp gevondfen, kost weer 50,- maarja ga hem vanmiddag of morgen maar even ophalen.

corsaboy
          Deelnemer

kun je niet ff een pomp lenen van iemand???

ff een oproepje,

iemand een pomp liggen in de buurt van roosendaal om te testen of de motor dan wel normaal loopt…
            Kom op mensen.. Deze motor geeft gewoon al te lang problemen…

custom

Ik hier in de buurt maar 1 iemand die opel rijd ;) en die pomp zat zo vast als maar zijn kan.

Ik kan maurice in breda eens proberen..

custom

Vanmorgen de sloop nog ff gebeld, en gevraagd of ik een pomp kon halen en betalen en als het niet werkte dat ik hem terug mocht brengen. Was geen probleem, bezig geweest met solderen ed. maar loopt als een tierelier die pomp, maar het blok niet.

Ik heb alles al los gehaald nadat ik die pomp heb teruggebracht. was het nu echt zat. alles regelen dat ie deruit kan, kan ik hem in de f*k steken.

dit topic mag van mij dicht.

6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.