c20ne ombouw na 40 dellorto s

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) c20ne ombouw na 40 dellorto s

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237446
    opelpower89
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 September 2009

      hoi

      ik wil op mijn c20ne dellorto 40 cabarateurs zetten
      maar wat moet ik hier voor veranderen???
      het is namelijk me eerste x dat ik dit doe

      zou fijn zijn als iemand me hier duidelijk wat over kan vertellen of iets van een how to heeft

      alvast bedankt

      #17876496
      nvt_opel
        Lid sinds:
        31 October 2009

        verkopen ze hiervoor geen kitjes van bilias een op zoeken op hun site

        #17876497
        opelpower89
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 September 2009

          ja de carbs heb ik al maar hoe moet ik alles met de bekabeling en de ecu doen…. aangezien ik geen injectie meer heb

          #17876498
          theunm
            Lid sinds:
            29 June 2004

            je injectie kan volledig vervallen

            voor je onsteking mag je opzoek naar een andere van een 1.8 gte of van een 1,6 ( big blok)

            dan is er nog je benzinepomp. je injectie pomp geeft teveel opbrengst voor een paar webers

            succes

            theun

            #17876499
            Fearless
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 January 2005

              Koop een quinton hazel lage druk benzinepompje. Die kost lang niet zoveel als een Facet pomp.
              Ik gebruik deze op mn motorcarbs, IDEAAL!!!! want hij stopt met pompen als de vlotterbakken vol zitten. (hou je vinger op de uitgaande slang, en hij bouwt druk op en vervolgens pompt ie niet door)

              Sylvester heeft hier ergens een advertentie staan met motoronderdelen, daar zag ik ook ontstekinghuizen bij liggen die je nodig hebt.

              Ik maak gebruik van een vw golf gti onstekings unit en een kadett gte onstekingshuis.

              Meer ben je niet nodig, alle kabels van je ecu kunnen weg, de ecu kan weg. Puur natuur! Als ie niet lopen wil is het of geen benzine, of geen vonk. Ideaal toch?

              Voor het afstellen zou ik je Onixx aankunnen raden, alleen is deze beslist niet goedkoop. 120 euro per uur!
              Als hij een dag aan mijn corsa bezig moest was ik 1200 euro kwijt.
              DIe man maakt zelf sproeiers en naalden als ie het niet heeft.

              #17876500
              Fearless
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 January 2005

                @Fearless wrote:

                Koop een quinton hazel lage druk benzinepompje. Die kost lang niet zoveel als een Facet pomp.
                Ik gebruik deze op mn motorcarbs, IDEAAL!!!! want hij stopt met pompen als de vlotterbakken vol zitten. (hou je vinger op de uitgaande slang, en hij bouwt druk op en vervolgens pompt ie niet door)
                Die pomp hang je aan je schutbord zodat je hem hoort tikken als de boel droog staat. (dan weet je of die werkt ofniet, kan handig zijn als de boel niet lopen wil)
                De injectiepomp uit je tank kan er uit, ipv daarvan gewoon een slang aan het inwendige filter maken zodat ie gewoon normaal aanzuigen kan.

                Sylvester heeft hier ergens een advertentie staan met motoronderdelen, daar zag ik ook enkele ontstekinghuizen bij liggen die je nodig hebt.

                Ik maak zelf gebruik van een vw golf gti onstekings unit en een kadett gte onstekingshuis.

                Meer ben je niet nodig, alle kabels van je ecu kunnen weg, de ecu kan weg. Puur natuur! Als ie niet lopen wil is het of geen benzine, of geen vonk. Ideaal toch?

                Voor het afstellen zou ik je Onixx aankunnen raden, alleen is deze beslist niet goedkoop. 120 euro per uur!
                Als hij een dag aan mijn corsa bezig moest was ik 1200 euro kwijt.
                DIe man maakt zelf sproeiers en naalden als ie het niet heeft.

                #17876501
                opelpower89
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 September 2009

                  heb mijn carbs binnen zijn wel niet compleet dus zal ze eerst ff moeten reviseren en compleet maken

                  hoeveel pk zou ik hier mee uit een c20ne krijgen??

                  #17876502
                  Jurgen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 September 2007

                    blijft altijd gokken en ligt er aan wat er verder aan het blok gedaan wordt. Carbs er direct op zonder aanpassingen zal misschien een 5-10pk geven?

                    #17876503
                    opelpower89
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 September 2009

                      blok word gereviseerd met andere zuigers en drijfstangen en toebehoren…
                      kop word geflowed en andere nokkenstok

                      heb nu al een lexmaul uitlaatspruitstuk en rechte pijp na achter

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.