Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › c20ne met lexmaul inlaat (wat moet je aanpassen/corsa a)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 november 2009 om 14:31 #17214641
hallo mensen.
Wie weet of een c20ne met lexmaul inlaat in een corsa a past?
Zijn er dingen die je aan moet passen, of past dit zo?
Vraag alleen vanwege de inlaat of dit past;)
grt
30 november 2009 om 15:12 #17557983had hakkie dat niet erin?
30 november 2009 om 15:19 #17557984Je schutbord zit in de weg, zagen en slijpen is dan nodig!
30 november 2009 om 16:18 #17557985origineel gepost door mayhem
had hakkie dat niet erin?Ja , ik wou er weer 1 kopen…maar ene sylvester was me voor:(;);)..
Schutbord een beetje aanpassen.(kleine beetje inslaan je hoeft niet te zagen)
en ik moest ook me gaskabel aanpassen, anders gaf hij maar een heel klein beetje gas:)Voorderest piece of cake:thumbup
30 november 2009 om 16:26 #1755798630 november 2009 om 20:06 #17557987heeft motor nu wel genoeg ruimte om te kantelen?
30 november 2009 om 20:21 #17557988wou net zeggen jah
1 december 2009 om 00:26 #17557989nee:sleeping.
Uiteraard had hij genoeg ruimte,ook om te kantelen/
Met het erop zetten merk je meteen of je genoeg ruimte heb en of je het schutbord nog wat naar achter moet slaan.;)1 december 2009 om 05:54 #17557990dan wordt het toch netjes slijpen, want een deuk in een net gespoten auto slaan is ook zo wat;)
1 december 2009 om 06:31 #17557991Originally posted by Van het Ende Customs
heeft motor nu wel genoeg ruimte om te kantelen?plaats je een andere steun zodat de motor niet meer kan kantelen. Je doet net of het goed is dat de motor kantelt.
Bij mij beweegt die niet meer dan 5mm voor / achter uit.. (gezien vanaf de dynamo steun, dus het kleppendeksel zal nog iets meer zijn).
Dat vind ik zelfs al bijna teveel.
1 december 2009 om 07:06 #17557992Ik wou net zeggen, kantelen, wat is dat :P
Mijn achterste motor steun is een aangepaste originele steun, en mijn motor kantelt bijna niets meer.
1 december 2009 om 08:38 #17557993Gezien het feit dat je hem op het circuit wilt gebruiken zou ik zeggen….. Starre of vol gegoten motorrubbers!
Rij met mijne op de straat ook met volgeharste rubbers, motor beweegt bijna niet meer, rijd veel prettiger.
1 december 2009 om 12:04 #17557994origineel gepost door sylvester1
dan wordt het toch netjes slijpen, want een deuk in een net gespoten auto slaan is ook zo wat;)Daar heb je helemaal gelijk in , bij mij zat dat “schuim”er nog voor en zag je niets van de deuk..
suc-6 met inbouwen iniedergevalking:
1 december 2009 om 15:45 #17557995origineel gepost door corsaboy
Originally posted by Van het Ende Customs
heeft motor nu wel genoeg ruimte om te kantelen?plaats je een andere steun zodat de motor niet meer kan kantelen. Je doet net of het goed is dat de motor kantelt.
Bij mij beweegt die niet meer dan 5mm voor / achter uit.. (gezien vanaf de dynamo steun, dus het kleppendeksel zal nog iets meer zijn).
Dat vind ik zelfs al bijna teveel.
:hmmz motor beweegt toch altijd wat. ik ken de situatie niet helemaal, maar als je een deuk moet slaan om dat anders niet past klinkt het voor mij als dat hij nu met deuk en net past.
maakt ook niet heelveel uit als hij er wel tegenaan komt, maar zal dan wat bijgeluiden maken ;)motor hangt natuurlijk ook niet voor nix in rubbers, maar zoals gezegd ga je op circuit ook noet voor comfort:D
@sylevester: maar je moet hoe dan ook gaan spuiten. als het nou slijpen of beuken wordt. suc61 december 2009 om 15:58 #17557996bij mij paste het zo,
moest wel van dat isolatie materiaal weg halen.
maar dat kan ook omdat er heel beun benzine leidingen achter langs liepen..
bij een 8 v is het dus een fluitje van een cent
16v is ander verhaal.
2 december 2009 om 12:43 #17557997Dan gaan ik het eerst proberen, ik heb mijn motorsteuen al gevult met pu-hars, hoog uit 5mm beweging, zoals marcel zegt.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.