Forumindex › Forums › Techniek › C20ne/seh (2.0 8v) › c20let zuigers in c20 ne
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 maart 2009 om 19:16 #17209335
hallo ik heb een vraagsje heb zuigers liggen van c20let en die passen ook maar is dat goed voor mijn c20ne of moet ik andere zuigers zoeken ?alle info is welkom
31 maart 2009 om 19:45 #17474362heel simpel, mijn ervaring is dat ze bij een beetje vuldruk wegsmelten (boven de 0.9 – 1.0 bar)
allemaal op hetzelfde punt…ZOnder aanpassing niet dus…
heeft te maken met klepinkepingen en de cilinderkop1 april 2009 om 16:06 #17474363maar wat kan je daar dan tegen doen ?of beter zijn er andere merken voor c20ne die lage druk zuigers maken ?
1 april 2009 om 16:52 #17474364gewoon wiseco of wössner
JE Pistons is ook goed..Gewoon gesmeed en op eigen CR afgestemd.
Is wel iets duurder maar goed. heb je wat kost wat..Laten afdraaien van zuigers is ook niet meest ideaal..
Hangt er tevens vanaf wat je van plan bent.Als je onder de 1.1 bar blijft kan ik je verklappen dat de orginele zuigers het gewoon houden met een decompressieplaat..
1 april 2009 om 19:06 #17474365nene moet op ietske meer kunnen draaien ;) en weet je waarje ze kan laten maken in belgie of nederland maakt niet uit alvast bedankt
1 april 2009 om 19:10 #17474366euhm wössner zit in duitsland, wiseco en JE Pistons in de states…
2 april 2009 om 16:42 #17474367oeps:cry
2 april 2009 om 19:41 #17474368En Omega in Engeland, haha
2 april 2009 om 19:46 #17474369owh ja die hadden we ook nog..
Maar zijn best wel veel dealers in nederland en belgië
:angel3 april 2009 om 14:02 #17474370zoals? want k niks in nederland ben van belgie helemaal tegen frankrjk aan de kust :p
3 april 2009 om 18:24 #17474371origineel gepost door nicksjeu
zoals? want k niks in nederland ben van belgie helemaal tegen frankrjk aan de kust :pLahouter motorsport in ieper
is zelfs een opel tuner
:thumbup
http://www.lahoutermotorsport.be/pagina.php?pagina_id=174 april 2009 om 10:20 #17474372heb gebeld naat lahouters maar ik moet nie zien te weten te komenwat de inhoud van men verbranding kamer moet zijn hoe kan ik dat ? weet wel dat zuigers 8:1van compressie moeten zijn .
20 april 2009 om 12:56 #17474373kop/coulase eraf verbrandingsruimte met een injectiespuitje met maatafmeting volspuiten en je hebt de inhoud, het meestgangbare is te meten in cc’s.
20 april 2009 om 19:18 #17474374glycerol is daar uitstekend voor overigens ;)
11 mei 2009 om 12:14 #17474375kunnen de orginele c20ne zuigers tot 1.1 bar gebruikt worden of de c20let zuigers. ?
en ze passen dus evt. wel in een NE motor ?
gr.arno
11 mei 2009 om 13:59 #17474376origineel gepost door rabbitopc
kunnen de orginele c20ne zuigers tot 1.1 bar gebruikt worden of de c20let zuigers. ?en ze passen dus evt. wel in een NE motor ?
gr.arno
quote corsaboy:
heel simpel, mijn ervaring is dat ze bij een beetje vuldruk wegsmelten (boven de 0.9 – 1.0 bar)
allemaal op hetzelfde punt…ZOnder aanpassing niet dus…
heeft te maken met klepinkepingen en de cilinderkop11 mei 2009 om 16:13 #17474377Originally posted by rabbitopc
kunnen de orginele c20ne zuigers tot 1.1 bar gebruikt worden of de c20let zuigers. ?en ze passen dus evt. wel in een NE motor ?
gr.arno
1.1 bar gaat gewoon goed.
wel ff decompressie plaat ertussen.
te bestellen bij HG Motorsport…Mits je maar voldoende brandstof naar binnen dondert, niet te veel, maar te weinig is einde zuiger…
king:
11 mei 2009 om 18:37 #17474378origineel gepost door corsaboy
Originally posted by rabbitopc
kunnen de orginele c20ne zuigers tot 1.1 bar gebruikt worden of de c20let zuigers. ?en ze passen dus evt. wel in een NE motor ?
gr.arno
1.1 bar gaat gewoon goed.
wel ff decompressie plaat ertussen.
te bestellen bij HG Motorsport…Mits je maar voldoende brandstof naar binnen dondert, niet te veel, maar te weinig is einde zuiger…
king:
die plaat heb ik al besteld idd maar hoger als 1.0 bar hoeft ook niet. (nog niet)
12 mei 2009 om 15:51 #17474379origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door corsaboy
Originally posted by rabbitopc
kunnen de orginele c20ne zuigers tot 1.1 bar gebruikt worden of de c20let zuigers. ?en ze passen dus evt. wel in een NE motor ?
gr.arno
1.1 bar gaat gewoon goed.
wel ff decompressie plaat ertussen.
te bestellen bij HG Motorsport…Mits je maar voldoende brandstof naar binnen dondert, niet te veel, maar te weinig is einde zuiger…
king:
die plaat heb ik al besteld idd maar hoger als 1.0 bar hoeft ook niet. (nog niet)
als je hoger wil kan j altijd je zuigers uitdraaien heb een plannetje van gevonden op http://www.vaux-extreme.com/forum/index.php staat zeer handige info op
12 mei 2009 om 21:23 #174743801.1 bar gaat gewoon goed.
wel ff decompressie plaat ertussen.
te bestellen bij HG Motorsport…Mits je maar voldoende brandstof naar binnen dondert, niet te veel, maar te weinig is einde zuiger…
king: [/quote]
Het is niet alleen brandstof. Ontstekingstijdstip doet ook heel veel. Als je daar te vroeg mee gaat is het ook einde zuiger.
Voor de ts: als je alles wil weten over turbo ombouw kan ik je het boek maximum boost van corky bel aanraden. Is wel in het engels maar als je dat gelezen hebt denk ik niet dat je nog veel vragen hebt.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.