Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › c20let setup voor 350pk? Waar hebben jullie je Zuigersproeie
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 oktober 2009 om 20:12 #17212733
Hallo,
Zijn der mensen die mijn kunne helpen met de keuze van me setup C20let blok.??
Ik wil 350pk uit het blok halen..
De volgende onderdelen heb ik al in bezit:
Turbo K24/26
Grote Intercooler
H profiel drijfstangen3inch intake op de inlaat spruitstuk
60mm inlaat buizen
3inch downpipeNu is dus me vraag wat kan ik nog meer gebruiken om die 350pk eruit te halen?
Drukregelaar
brandstofpomp
injectoren
zuigers
enz
enz ??gr Cheungy
5 oktober 2009 om 04:19 #17531516Moet je Botter even een u2u sturen.
Die heeft dacht ik ongeveer 340 pk :thumbupDie kan je er genoeg over vertellen
5 oktober 2009 om 13:00 #17531517of neetmans.. die rijd nu met 312 en gaat met meer rijden.
5 oktober 2009 om 16:59 #17531518fase 3,5 chip met damprad van eds
en open uitlaat
lichter vliegwiel?:agent5 oktober 2009 om 17:04 #17531519kdenk dat je dan beter andere turbo kan halen voor dat vermogen wat dan zit je aardig aan de max van de turbo of ik kan het miss hebben
5 oktober 2009 om 21:50 #17531520volgens mij gaat een k26 tot ongeveer 380 pk..?
5 oktober 2009 om 21:58 #17531521beter is een grotere turbo, dan een kleintje op max laten draaien ;)
5 oktober 2009 om 22:16 #17531522origineel gepost door bbg_gendt
beter is een grotere turbo, dan een kleintje op max laten draaien ;)beter is als jij gewoon is je mond houd ;) .
5 oktober 2009 om 22:55 #17531523Nee hoor 380pk en nu met andere nokken assen iets van 400pk:P
5 oktober 2009 om 22:59 #17531524Met een gt28rs? gt2871?
6 oktober 2009 om 10:53 #17531525origineel gepost door bbg_gendt
beter is een grotere turbo, dan een kleintje op max laten draaien ;)zit je wel weer met een groter turbo gat.is net hoe je wil rijden.
6 oktober 2009 om 11:29 #17531526dus dan zit ik op 350pk nog aardig veilig voor me turbo die max 380 pk aan kan toch? hoeveel bar druk is dat?
6 oktober 2009 om 13:33 #17531527zal wel de 1.5bar aan tikken
Gewoon xe nokken erin, ik ken iemand, die haalt meer dan 600pk uit zijn let en die zweert bij standaard xe nokkenassen!6 oktober 2009 om 20:30 #17531528Hoi geert,
ik heb nog een set xe nokken as liggen maar je had over een inlaat nokkenas van 2.5 motronic en uitlaat nokkenas van 2.7 motronic…..
zijn de nokkenassen van een 2.5 en 2.7 motronic niet het zelfde ?6 oktober 2009 om 20:40 #17531529origineel gepost door Cheungy
Hallo,De volgende onderdelen heb ik al in bezit:
H profiel drijfstangen
ik neem aan dat je dan niet vergeet zuigerbodemkoeling te plaatsen? anders zal je er niet lang plezier van hebben
6 oktober 2009 om 21:36 #17531530nee die bent ik niet vergeten die komen der ook nog onder ga het onderblok uit elkaar trekken en alles na laten checken desnoods weer honen…
7 oktober 2009 om 13:11 #17531531origineel gepost door Cheungy
Hoi geert,ik heb nog een set xe nokken as liggen maar je had over een inlaat nokkenas van 2.5 motronic en uitlaat nokkenas van 2.7 motronic…..
zijn de nokkenassen van een 2.5 en 2.7 motronic niet het zelfde ?blijkbaar zijn ze anders!
En zuigerbodemkoeling moet je altijd doen als je het blok uit elkaar haalt!!
7 oktober 2009 om 14:09 #17531532Hoe maak ik zelf zuigerbodem koeling.
Wie heeft er een ” How To ” voor mij ?
7 oktober 2009 om 14:39 #17531533AnoniemLid sinds:
1 January 1970manta evo had er foto,s van
had zelf een mal gemaakt voor t boren dacht ik???
de sproeiers heb ik al maar denk dat ik het boren maar ff uitbesteed;):hmmz
7 oktober 2009 om 15:48 #17531534Zijn meerdere manieren he om zuigerbodem koeling in te bouwen. Waar je natuurlijk ook op moet letten is dat je ze wel op de goeie plek zet je hebt natuurlijk 5 lagerkappen, en maar 4 sproeiers. In de lagerkap bij je oliepomp moet je natuurlijk geen sproeier zetten want je tandkrans voor je krukas sensor zit er dan voor.
Je kan zoals hier een ”geultje” naar je olie kanaal maken.
Of het zo houden en een gaatje bij boren in je lagerschaal.
Of je kan de sproeier net naast je oliekanaalboren zo komt de olie net in de sproeier zonder in je lager te boren ofzo.
7 oktober 2009 om 16:01 #17531535Die laatste is een mooie methode vind ik.
En dat van de tandkrans is ook wel handig om voor je begint even te weten :D
Ik ga het boren waarschijnlijk ook laten doen.
@ Youri, bedankt :thumbup
7 oktober 2009 om 18:31 #17531536waar liggen die motronic 2.7 assen in.
dacht dat er 2.5 en 2.8 was.groeten.
7 oktober 2009 om 18:34 #175315372.7 is let
7 oktober 2009 om 21:05 #17531538Ow shit… dacht juist dat 2.7 de 2.8 motronic was van c20xe haha foutje!! nu snap ik hem…. inlaat nokkenas van XE en uitlaat nokkenas van LET
8 oktober 2009 om 06:45 #17531539OF gewoon allebij van een XE erin, werkt ook prima :angel
Wel met iets meer werk en verstelbare nokkenastandwielen, dan krijg je er echt iets meer uit.Is wel ergens een documentje over op Internet.
Gevonden :)
http://www.totalvauxhall.co.uk/resources/totalvauxhall/TOV76.tech_LPDF.pdf
http://www.vauxhall-sport-forum.com/phpBB2/xe-inlet-cam-mod-t1893.html -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.