C16SE Vraag

Forumindex Forums Modellen Astra C16SE Vraag

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Black-Out

Hallo mensen,

Sinds kort heb ik mijn C16Se blok gereviseerd en loopt die weer. Alleen ik zit nog met een paar probleempjes;

-1.Slechte reactie op het gaspedaal
      -2.Af en toe lijkt het wel of de motor zichzelf slecht kan regelen en valtie ineens uit (erna niet genoeg spanning lijkt het om
      weer te starten, na hem aangeduwd te hebben start die wel weer normaal)
      -3.Stationair schommelt die nogal
      -4.Rookt met veel gasgeven
      -5.Vraag me af of mijn slangetjes vanaf mijn inlaatkant wel allemaal goed zitten

-1.Kan dit komen door mijn filter die ik erop heb zitten? Gaat om zo een ‘stoer’ opzetfilter, maar het is denk beter om originele te
      gebruiken die koude verse lucht aanzuigt ipv ‘warme’ lucht uit mijn motor?
      -2.Het regelen heeft misschien te maken dat er een snelle nokkenas inzit, waardoor die zichzelf iedere x probeert te regelen maar de kleppen verder en langer openstaan?
      -3.Zie 1 en 2?
      -4.Geen kat meer aanwezig en heeft misschien te maken met nokkenas en misschien slangetjes niet helemaal op correctie manier
      aangesloten op inlaatkant?
      -5.Als iemand me hiermee zou kunnen helpen graag, CO was namelijk ook goed hoog..

Hoop dat iemand kan helpen, wil na een gereviseerd motor niet meer problemen krijgen, wil door naar de volgende stap en ben bang dat er aast iets verkeerd gaat.

:jerry

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.