c16nz automaat eruit wat kan erin!!!

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling c16nz automaat eruit wat kan erin!!!

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    kadettje-89

hallo opel rijders.ik heb een kadett sedan c16nz automaat.met dik 4 ton erop.ik merk wat aan de motor enzo hij rijd en loop niet echt soepel.nu zat ik te denken aan blok reviseren maar met wat rond bellen kom dat erg duur uit.dus nu zat ik te denken aan als er iemand nog een blok heb liggen,liefst een 2.0gsi of een 1.8 gsi en die dan door de gene in te laten bouwen die het kan en wil voor een leuk prijsje eventueel kan en wil ik er ook bij helpen.liefst regio rotterdam.maar nu mijn vraag ik wil graag de automaatbak behouden.dus wat voor blok past erop de automaat bak.volgens mij was het een cr bak wat ik een keertje zag staan toen ik ik motorruimte bezig was.dus mensen laat maar wat horen wat jullie denken en aanbieden.grtz

Bart Hoedemaker

Bijna alle blokken passen erop, zelfde als handbak, de sterkte van de bak is een 2de.

Ik zou als je een beetje zuinig met het brandstofverbruik wil blijvem zeker een 16V monteren. 1.6 16V bijv.

TRPower

ik heb evt nog een 2l16v liggen,komt ook uit een kadett dus = plug and play

kan evt helpen met inbouwen, woon zelf in Leiden…

weet alleen niet of jou bak eraan past

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.