c14se ellende

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen c14se ellende

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Astra_rules_83

hey mensen.. ik heb mijn astraF uit 96 omgebouwd naar een c14se (had ik nog uit mijn vorige)

alles overgezet, incl brandstofpomp, comp.kabelboom en een computer uit een corsa (was de motor origineel uit).

tijdens inbouw en afronden liep de auto op zowel de astra cpu als de corsa cpu.
      tijdens het testrijden merkte ik dat ik weinig vermogen had. iig minder dan ik gewend was.
      dus geprobeerde de astra cpu er weer achter te hangen maar geeft 1 vonk en daarna doen de injectoren niks meer.

het plus signaal van de brandstofpomp rel. krijgt ie wel maar geen massa van de comp. waar kan dit aan liggen??

er zit een startonderbreker op (org. opel), maar gezien de pomp het wel doet, sluit ik dit uit.

mvg chrissie

Haasje17
      Moderator

Is toch je startonderbreker vermoed ik. Als je op de corsa ECU voorheen wel vermogen had moet die dat nu nogsteeds hebben.
        Anders even alle slangen controleren op lekken. En mischien zit de uitlaaat dicht? Lambda kapot?

Astra_rules_83

nou, had op de astra ecu altijd vermogen, en een top van 200+km/h maar sinds de corsa motor erin gekomen is altijd max 180km/h. (dit was in mijn oude astra van 93. deze was verrot en toen een 96er astra gekocht.) vandaar dat ik de corsa ecu erin gezet heb.

uitlaat dicht zou misschien nog kunnen, ff checken. lambda heb ik gemeten ->0.6v (zo uit me hoofd)

Astra_rules_83

en hoe kan ik dat klereding eraf krijgen?

Astra_rules_83

na enig zoek en meetwerk kom ik er achter, dat de injectoren geen massa krijgen van de ecu.. :hmmz wtf? ecu dood misschien?

Astra_rules_83

en ik bedenk me net, deze motor heeft na inbouw in de 96 op beide ecu’s gelopen…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.