c14nz slecht stationair

Forumindex Forums Techniek Overige motor types c14nz slecht stationair

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    custom

Heej mensen,

Ik had af en toe last van inhouden, dus ik dacht.. koop wel een nieuwe verdeler en rotor.. en zal het ff schoonmaken.

Dus ik alles eraf gehaald, incl. ontstekingshuis.. nieuwe verdeelkap en rotor er op, stekker van hallgever aangesloten en hij slaat niet meer aan..

Nu las ik zojuist pas.. (met mijn domme kop) dat je merk tekens had moeten zetten voor het eraf halen.. Dat heb ik dus niet gedaan..

Hoe krijg ik hem nu weer goed..? heb het al een paar keer losgehad en teruggezet en net een tikkie gedraaid zeg maar, maar… slaat niet aan..?

Fearless
      Deelnemer

Cilinder 1 op tuimelen zetten dan moet cilinder 4 een vonk krijgen…
        Check dat eens…

custom

bedankt, en hoe zet ik cilinder 1 op tuimelen..?

blok zit verder nog helemaal in elkaar.

custom

oja hij vonkt ook niet hoor, dus ik denk ook dat de hallsensor kapot is.

custom

Ik heb het ontstekinshuis vervangen door een ander exemplaar en hij start en rijd echt super goed.!

Maarrr stationair vind ie minder leuk, hij blijft wel lopen maarf schommelt erg in de toeren.. Ik wide de stappenmotor schoonmaken, maar dan moet ik wel weten waar deze zit :D

En kan het anders ook een kapotte kat/of uitlaat zijn..? Hij trekt verder wel goed op, alleen stationair valt ie telkens bijna uit, maar blijft wel lopen.

betreft een c14nz met lucas ontsteking.

custom

stappenmotor is schoongemaakt.. en na het starten loopt ie de eerste 5 seconden goed en begint dan in te kak*en.. pakt ie weer op kakt weer in..en zo verder….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.