C.V. 1998 Astra 1.6i G Sport Kapot of niet?

Forumindex Forums Modellen Astra C.V. 1998 Astra 1.6i G Sport Kapot of niet?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251343
    RMA
      Lid sinds:
      12 August 2012

      Hallo allemaal,
      Ik had een vraag over mijn Centrale Deurvergrendeling van mijn Astra.

      Wanneer ik op de knop voor open druk gaat de bijrijdersdeur en de kofferbak open maar de bestuurderskant blijft dicht. Deze moet je dan met de sleutel zelf openen.
      Wanneer ik de auto open heb gehad en wil afsluiten dan gaat de bijrijderskant en kofferbak dicht maar omdat de bestuurderskant open blijft gaan deze weer vanzelf open.
      Weer moet ik dan handmatig met de sleutel de bestuurderkant afsluiten.

      Weten jullie of dit een defect is vanaf de bestuurderskant of moet ik de hoop op werkende C.V. opgeven?
      Zelf denk ik dat een draadje de bestuurderskant niet laat afsluiten en dat de andere hierop reageren.
      Wat denken jullie?

      #18055928
      thereaper
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 March 2011

        Gaan de deuren wel open als je de sleutel in het slot gebruikt?
        Vermoedelijk is de unit in je deuk kapot.
        Ff op de sloop kijken voor een nieuwe

        #18055929
        RMA
          Lid sinds:
          12 August 2012

          Is de auto afgesloten en druk je op de ontgrendelings knop (afstandsbediening) gaat alles open behalve de B.K. die moet handmatig met de sleutel geopend worden.

          Kort maar krachtig is B.K. open gaat de auto met de knopjes (afstandbediening) niet dicht enkel met sleutel zelf.
          Is auto dicht en je druk op open knopje (afstandbediening) gaat alles open behalve de B.K. deze moet met de sleutel handmatig.
          Probleem ligt dus wel in de Bestuurderskant.

          Wat voor unit moet ik voor kijken? Heb een sloop in de buurt waar nog 3 Astra G’s staan dus keuze genoeg. Heb alleen geen verstand van zelf repareren helaas :(

          Alvast bedankt :)

          #18055930
          thereaper
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 March 2011

            de unit zit in je deur. is gelijk je slot. alleen schroeven eruit en stekker los

            #18055931
            RMA
              Lid sinds:
              12 August 2012

              Ik zal morgen eens een kijkje nemen bij de sloop. Zijn drie Astra G’s dus keuze genoeg. Hopelijk krijg ik het ook zelf gedaan :P

              #18055932
              thereaper
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 March 2011

                Vast wel, is best te doen, weet niet waar je woont, anders help ik wel een keertje.
                Je mag pm-en voor adres als je wilt

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.