Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › c-kadett rijders..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 februari 2006 om 19:31 #17298049
mmm;)dan heb ik me verkeken ja als het blok de klap heeft opgevangen dan kan de schade van de aandrijflijn wel groot zijn.zonde:cry
maarja dan was de koets misschien nog wel te redden:thumbup of nie.of is het schutboard ook naar binnen gedrukt:(12 februari 2006 om 11:34 #17298050als de moter naar binnen is gedrukt,
a stulen zijn gebarsten, zal er wel meer krom zijn aan de auto
en kan je weinig behouden van de auto12 februari 2006 om 11:43 #17298051mmm kijk maar bij mark vds kan altijd
12 februari 2006 om 13:19 #17298052:hmmz anders heeft pipo er weer een kont bij ? ;)
zaterdag is er weer aardig gelast…komt wel weer goed..
blok zit erin, maar nog geen poging gedaan om te starten hoor
moet nog ff wat dashboard bedrading aansluiten en een paar ontbrekende bouten aanvullen (is wel veiliger)
maar t gaat de goeie kant op ! kan bijna weer rijden12 februari 2006 om 15:16 #17298053Origineel gepost door pipo
mmm kijk maar bij mark vds kan altijdIdd, de schade lijkt me prima te maken..
VAN:
NAAR:
Groeten,
Mark:thumbup
12 februari 2006 om 15:47 #17298054als je maar tijd hebt en veel liefde hebt voor de auto kan je zoiets realiseren.
12 februari 2006 om 16:20 #17298055Pfff nou geen zaken wat ik ooit hoop mee te maken..
Zeker nu niet nu we de hele voorkant gerestaureerd hebben..
Blokkie zit erin nou nog alles aansluiten, vloeistoffen, uitlaat, aandrijfas en bekabeling vernieuwen onder mijn dashboard (zekering klapt er steeds uit en ruitenwisser-interval+sproeier, achteruitlicht, kentekenverlicht en dashboard verlichting doet het niet) en de hele onderkant schoonmaken met de roterende staalborstel en compleet opnieuw antiroest behandelen. Zat te doen dus :P (ps. dat marsmannetje erachter is mijn pa en de harde werker van het meeste van het project:wors)
13 februari 2006 om 19:29 #17298056WOOOOOW, die groene is echt perfect verlaagd….:wors
13 februari 2006 om 20:19 #17298057Origineel gepost door Peterrrrr
WOOOOOW, die groene is echt perfect verlaagd….:worsDank je,
Ik vondt het er zelf ook werkelijk super geweldig uitzien.
Echter lag de achteras achter net niet op de stootnokken en had dus een veerweg van ong. 2cm en voor had ik 0,0cm veerweg over. Daar lag alles strak op de stootnokken te drukken. Het was dus letterlijk stuiteren.
Het voortrein had een vrijheid van 4-6cm terwijl de uitlaat een vonkenregen achterliet, ook op vlakke asfaltwegen lag ik letterlijk continu op de grond.
Heel mooi maar onrijdbaar zonder extra aanpasingen van de veerweg.
De set staat nu te koop voor een €100,-
Groeten,
Mark:thumbup
14 februari 2006 om 12:38 #17298058tja, heb een D-kadett he…. Anders was die verlaging al lang weggeweest, vertrouw me :P
14 februari 2006 om 13:17 #17298059ik verkoop ook verlaging voor een d kadett:angel-offtopic
tot 80 mm14 februari 2006 om 15:31 #17298060Waar kan ik foto’s van de Kadett zetten die ik regelmatig bestuur? Ik weet niet hoe ik deze moet plaatsen namelijk…
Dus mocht iemand dat voor mij kunnen doen, ik houd me aanbevolen!14 februari 2006 om 15:40 #17298061hier kun je ze uploaden als je een wachtwoord en gebruikersnaam aanmaakt
14 februari 2006 om 15:56 #17298062Bij deze dan de foto’s van de Kadett.
Het betreft een Opel Kadett 1.2S automaat uit 1978. De auto is nog steeds in het bezit van de eerste eigenaar en heeft inmiddels 82.900 km op de teller staan. En hier moet inderdaad geen 1 voor haha. Verder is de auto qua plaatwerk compleet gerestaureerd. Komende week wordt er een nieuwe panpakking met zeef geplaatst, een kurkring bij de krukas en een O-ring omdat er ATF langs de km-teller lekt.
14 februari 2006 om 16:07 #17298063ziet er netjes uit maar zit er nu zoveel kleurverschil tussen achterscherm en deur:hmmz
14 februari 2006 om 16:21 #17298064Er zit een klein beetje kleurverschil in, maar niet zo veel als de foto wil doen vermoeden. Het achterscherm is iets later gedaan dan de rest van de auto. Men was namelijk de roest op de kokerbalk daar vergeten…
14 februari 2006 om 21:49 #17298065mooie wagen ja, jammer van het kleur verschil ja.
heb jij laatst niet een stukje in het clubblad t-car magazine geschreven?
15 februari 2006 om 07:44 #17298066Dat is luxe een oprit die een 30 km/uur zone is, haha
15 februari 2006 om 12:39 #17298067Inderdaad, deze oprit met deze zone is ons door de hangjeugd geschonken haha.
By the way dat artikel was niet van mij.
15 februari 2006 om 19:21 #17298068geeft alleen zo’n rook ontwikkeling op je oprit als je 30 rijd op je oprit :)
en je achterbanden gaan zo hard achteruit.17 februari 2006 om 16:14 #17298069@ Pipo: daar hebben we het al eens eerder over gehad remember ?
Ik wil 10 of 12 cm zakken…..@ mark vds car hifi: wat voor verlaging is het eigenlijk ? Straks past het wel onder mijn kadett…..:wors
17 februari 2006 om 17:23 #17298070Origineel gepost door Peterrrrr
@ Pipo: daar hebben we het al eens eerder over gehad remember ?
Ik wil 10 of 12 cm zakken…..@ mark vds car hifi: wat voor verlaging is het eigenlijk ? Straks past het wel onder mijn kadett…..:wors
dan laat je de banden toch leeg :hmmz
dan zakt hij weer wat.
of je laat de -80 veren nadrukken tot -100.:hmmz
kost alleen 12,50 per veer extra
en die van mark gaat echt nie passen:(17 februari 2006 om 19:56 #17298071Helaas, veren persen vind ik niks dat heb ik nu volgens mij ook maar rijdt niet echt lekker. Zal dan waarschijnlijk wel voor een schroefsetje gaan…
18 februari 2006 om 08:14 #17298072Origineel gepost door Peterrrrr
@ Pipo: daar hebben we het al eens eerder over gehad remember ?
Ik wil 10 of 12 cm zakken…..@ mark vds car hifi: wat voor verlaging is het eigenlijk ? Straks past het wel onder mijn kadett…..:wors
Hoi Peter,
Het zijn veren deels afkomstig van een alfa. De diameter is gelijk aan die van een kadett c. Of dat past weet ik niet.
Groeten,
Mark:thumbup
18 februari 2006 om 11:45 #17298073 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.