Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › c-kadett rijders..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 februari 2006 om 22:57 #17298024
nou weet niet of sommigen het nog kunnen herinneren maar had mijn koppeling dus verbrand met oudjaar. We zijn inmiddels al weer iets verder met het vervangen van de koppeling :angel
vervolgens ook maar ff nieuw speakertje en versterkertje gehaald voor mijn dagelijkse C. :P
8 februari 2006 om 23:27 #17298025Ziet er strak uit man:vertag:kewlpics
9 februari 2006 om 09:45 #17298026Origineel gepost door pipo
HAHAAH DAS MOOI:thumbup
DACHT AL DAT HIJ GESLOOPT WAS
MIJN CITYWERKPAARD?? WAS VAN EEN OUDE MAN GEWEEST:cry
De auto hebben we in eerste instantie ook voor onderdelen gekocht.
Degene van wie de auto was moest er snel vanaf.
Dus voor 50 euro konden we er geen buil aan vallen :PAlleen vonden we het zonde om hem meteen te slopen.
Vandaar dat hij nu eerst als werkpaard gaat dienen.
Kunnen we altijd nog de onderdelen er af halen als hij te slecht word………;)9 februari 2006 om 17:01 #17298027Origineel gepost door dennisthemenace
Origineel gepost door pipo
HAHAAH DAS MOOI:thumbup
DACHT AL DAT HIJ GESLOOPT WAS
MIJN CITYWERKPAARD?? WAS VAN EEN OUDE MAN GEWEEST:cry
De auto hebben we in eerste instantie ook voor onderdelen gekocht.
Degene van wie de auto was moest er snel vanaf.
Dus voor 50 euro konden we er geen buil aan vallen :PAlleen vonden we het zonde om hem meteen te slopen.
Vandaar dat hij nu eerst als werkpaard gaat dienen.
Kunnen we altijd nog de onderdelen er af halen als hij te slecht word………;)volgensmij was hij nog nie zo slecht kwa bodem of wel??
phoe dan heeft het hem wel wat gekost dan hij heeft er 450 euro voor betaalt en een paar maanden later stond hij weer op het net.toen mailde hij al dat ik hem voor 100 euro terug kon kopen.maar rob.R woonde in amersfoort dacht ik en dat vond ik te ver.
was hij toen ook nog zo laag?? want er zaten toen ingekorte veren van een b ascona onder:hmmz9 februari 2006 om 17:12 #17298028hey,
En er zit geen asbakje in zag ik vandaag wat is het voor uitvoering weet iemand het?
Ik had er ook een boel onderdelen bij gehad en was die ff op mn slaapkamer aan het zetten daar staat het nu ook al aardig vol.
Ik heb het onderhoudsboekje er maar uit gehaald want dat was al helemaal nat en verschimmeld, op het garantiebewijs staat ook met naam enzo waar de eerste eigenaar woont maar ik kan niks over hem vinden op internet dat is wel jammer.groetjes mandy:wub
9 februari 2006 om 17:13 #17298029Origineel gepost door schrump
Origineel gepost door mark vds car hifi
Hoi,Nog geen idee watvoor uitvoering het is. In ieder geval geen junior nee. De achterklep is afkomstig van een andere oranje city:P
Redelijk eenvoudige uitvoering. Geen chroom strips, wel chroom bumpers en geblokt interieur. Verder alls zwart wat interieur betreft, geen interval, voetpompje voor ruitensproeier, wel n lampje op de choke, geen lampje voor achterruitverwarming en ook geen sigarettenaansteker.
Dus zeg maar watvoor uitvoering t was? geen idee..
Groeten,
Mark:thumbup
die achterruitverwarming schakelaar zonder controle lampje wil ik wel ruielen voor een met controlelampje….
Sorry,
Met lampje heb ik zelf ook nog wel ergens liggen vermoed ik.
Groeten,
Mark:thumbup
9 februari 2006 om 17:52 #17298030hij wil er graag een zonder achterrit verwarming voor zijn vouw wagen
9 februari 2006 om 18:40 #17298031[/quote]
volgensmij was hij nog nie zo slecht kwa bodem of wel??
phoe dan heeft het hem wel wat gekost dan hij heeft er 450 euro voor betaalt en een paar maanden later stond hij weer op het net.toen mailde hij al dat ik hem voor 100 euro terug kon kopen.maar rob.R woonde in amersfoort dacht ik en dat vond ik te ver.
was hij toen ook nog zo laag?? want er zaten toen ingekorte veren van een b ascona onder:hmmz [/quote]Klopt hij was voor heeel laag.
De veren lagen er los tussen. Inmiddels zitten er weer standaard
veren onder. Qua rottigheid; A-stijl links vernieuwd, R-gedeeltelijk
Wielranden L+R en een stuk in de bodem.
Ook was 1 veerschotel van de achteras verrot. Hier zit nu een
andere onder. Voor de rest de remmerij gereviseerd en de choke gemaakt.Die jongen moest er ook snel vanaf en vroeg inderdaad 100 euro.
Alleen als hij hem naar de sloop zou brengen beurde hij helemaal niets.
Aangezien wij hem voor de onderdelen wilde kopen vonden we
50 euro genoeg. Achteraf hadden we hem ook beter voor de onderdelen
kunnen gebruiken maar op een gegeven moment begin je eraan
en kan je niet meer terug :thumbdown9 februari 2006 om 19:17 #17298032Origineel gepost door Basgsi
Ziet er strak uit man:vertag:kewlpicsDat vond ik ook al :wub
9 februari 2006 om 22:22 #17298033Origineel gepost door dennisthemenace
volgensmij was hij nog nie zo slecht kwa bodem of wel??
phoe dan heeft het hem wel wat gekost dan hij heeft er 450 euro voor betaalt en een paar maanden later stond hij weer op het net.toen mailde hij al dat ik hem voor 100 euro terug kon kopen.maar rob.R woonde in amersfoort dacht ik en dat vond ik te ver.
was hij toen ook nog zo laag?? want er zaten toen ingekorte veren van een b ascona onder:hmmz [/quote]Klopt hij was voor heeel laag.
De veren lagen er los tussen. Inmiddels zitten er weer standaard
veren onder. Qua rottigheid; A-stijl links vernieuwd, R-gedeeltelijk
Wielranden L+R en een stuk in de bodem.
Ook was 1 veerschotel van de achteras verrot. Hier zit nu een
andere onder. Voor de rest de remmerij gereviseerd en de choke gemaakt.Die jongen moest er ook snel vanaf en vroeg inderdaad 100 euro.
Alleen als hij hem naar de sloop zou brengen beurde hij helemaal niets.
Aangezien wij hem voor de onderdelen wilde kopen vonden we
50 euro genoeg. Achteraf hadden we hem ook beter voor de onderdelen
kunnen gebruiken maar op een gegeven moment begin je eraan
en kan je niet meer terug :thumbdown [/quote]volgensmij was het diff ook gaar want hij gromde nogal of het wiellager kapot.
ja en veren los da krijg je met standaart schokkers.maar waarom deed hij hem nu dan weg geen tijd of geen zin meer:hmmz
10 februari 2006 om 07:12 #17298034volgensmij was het diff ook gaar want hij gromde nogal of het wiellager kapot.
ja en veren los da krijg je met standaart schokkers.maar waarom deed hij hem nu dan weg geen tijd of geen zin meer:hmmz [/quote]
Ik denk geen ruimte/geld/kennis ???
Hij was al eens voor een paar jaar terug bij mij in de garage geweest.
Toen waren we bezig met de rally-manta. Ook stonden er toen
een paar c-tjes (nu in de stalling :thumbup) voor de deur.
Dit vond hij leuke auto’tjes maar toen was hij nog geen 18.Uiteindelijk stond hij dus na een aantal jaar weer voor de deur.
Ditmaal met de city waar hij vanaf moest. Hij wist dat ik veel deed
in c-tjes dus vandaar dat hij langs kwam. En van het een komt het ander.Acheras waren de wiellagers. We hadden nog een rotte as liggen
waarvan we de steekassen hadden gebruikt. Toen was de as
stil, alleen bleek bij de keuring dat rond het middelste gat
van de schotel het roestduiveltje had toegeslagen.
Uiteindelijk een compleet 2e hands asje gehaald en die zit er nu onder.10 februari 2006 om 15:35 #1729803510 februari 2006 om 16:02 #17298036je kan er ook nog plattere banden opleggen.
175/50 R13
en voor het echte verre verlangen moet je mark vds car hifi eens aan zn jas trekken die had een heel diep verlagings set eronder.10 februari 2006 om 16:19 #17298037Verlaging van 11cm had ik destijds.
Heb de set laten stralen de voorveren hoogglans metalic grijs gelakt en achterveren wit.
Met korti rode koni’s achter. Deze set heb ik nu verkocht maar staat weer te koop voor 100,-
Groeten,
Mark:thumbup
10 februari 2006 om 17:19 #17298038heb al 175/50R13 maar wel op 5.5j13 ats-jes !!
weten jullie nix van die mercedes veren ??
10 februari 2006 om 17:30 #17298039moet je eens bij mark zijn hoe hij die veren toen heeft gemaakt.
heeft hier boven al zn foto opgezet van zn groen/rode sedan.
Kan ook goed zijn dat hij het geheim houdt. welke compontenten hij heeft gebruikt.
10 februari 2006 om 17:32 #17298040Origineel gepost door j-m
heb al 175/50R13 maar wel op 5.5j13 ats-jes !!weten jullie nix van die mercedes veren ??
jawel toni-manta heeft dat ook op zijn c
het zijn voorveren van een mercedes e klasse maar volgens mij kan het ook met een oude 124 of 123:hmmz
de diameter van de mercedes voorveren zijn identhiek aan c kadett.dacht dat toni-manta hem tot 4,5 ring had ingekort.
maar ik zou het begin verwarmen en vlak maken dus dan zal dat wel op 5 ringen komen.alleen zul je de aanslaghulzen of rubbers in moeten korten.ik kan de 60 mm veren van v-maxx laten drukken tot
-80 mm.dat vind ik al ver genoeg:angel11 februari 2006 om 14:42 #1729804111 februari 2006 om 14:57 #1729804211 februari 2006 om 16:11 #17298043AUWWWWWWWWWWWWWWWWWW
zonde
11 februari 2006 om 17:13 #17298044oefff
Aardige klapper geweest:o
Eeuwige zonde, heeft je vast veel verdriet gedaan:cry
Sterkte,
Mark:(
11 februari 2006 om 17:48 #17298045dat is nog eens een klap geweest.
Hoop het nooit mee te maken.
11 februari 2006 om 17:51 #17298046nou een flinke klap ist nie geweest want de bumper zit nog op zijn plek alleen ist jammer dat hij net boven de bumper is geraakt anders had hij nie zo ver in alkaar gezeten.
maar toch jammer.was wel goed te maken ziet er erger uit dan het is:hmmz
11 februari 2006 om 18:06 #17298047Origineel gepost door mandy
Hoi hoi,Sinds vandaag heb ik er een tweede c bij:wub:D
Groetjes,
Mandy:wub
Tjemig ben ik al zolang weer niet wezen buurten. Wist dat de planning er was…. Mandy heel veel plezier ermee!!
Rijbewijs is al bijna binnen ;)Grtz Arie
11 februari 2006 om 18:41 #17298048Geen ferme klap ?????
Tegen 70 per uur tegen een stilstaande camion !
Wist niet dat een c-coupé met 4 trommelremmen zo snel kon stilstaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ivm schade
blok zat omhoog geplooid
versnellingspook zat 20 cm verder naar achter als normaal
differentieel gebarsten
A-stijlen bovenaan gebarsten!ok de bumper was nog heel
zat dan ook gewoon onder de camion !!+ had géén hoofdsteunen !!!!! tof voor de nek!!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.