Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › c-kadett rijders..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 februari 2006 om 18:32 #17297974
hier nog tijdens het opknappen
zo is hij dan uiteindelijk geworden.
is hij zo?:thumbup of vinden jullie em meer zo:thumbdown ??
4 februari 2006 om 19:08 #17297975Hele mooie City:wub
Groeten,
Mark:thumbup
4 februari 2006 om 19:12 #17297976bedankt zal nog even foto van binnenkant er bij doen dan hebben jullie alles wel gezien denk ik.
heb het motor ruim later goed aangepakt toen ik het blok ging wisselen. (was eerst nog geen geld voor)
foto van het blokje in revisie
4 februari 2006 om 19:18 #17297977Origineel gepost door toppertheo
bedankt zal nog even foto van binnenkant er bij doen dan hebben jullie alles wel gezien denk ik.Ziet er toppie uit, leuke restauratiefoto’s, ziet er allemaal vakkundig uit:wors
Groeten,
Mark:thumbup
4 februari 2006 om 19:33 #17297978heb m’n best gedaan maar was zoals ik al eerder heb vermeld m’n eerste project en was toen pas 19 jaar dus alles was nieuw en moest et zelf maar uitvinden .:hmmz
maar et is allemaal uiteindelijk goed gekomen:)5 februari 2006 om 08:31 #17297979idd mooi werk geleverd :thumbup
5 februari 2006 om 09:55 #17297980Ziet er allemaal netjes uit, mooie kleuren ook:thumbup:jerry
5 februari 2006 om 11:05 #17297981leuk detail: die sedan roostertjes in de voorschermen, hebben alleen jammer genoeg geen nut
5 februari 2006 om 11:35 #17297982Origineel gepost door rellie kel
leuk detail: die sedan roostertjes in de voorschermen, hebben alleen jammer genoeg geen nutTuurlijk wel, dat zie je verkeerd…..nu kan de rijwind mooi de binnenschermen droog blazen zodat vocht daar geen kans krijgt !?!:o:P
De City ziet er verder zeker netjes uit; ik heb ooit eens een keer een Coupe gezien in dezelfde kleuren…..leek ook wel goed !!
5 februari 2006 om 12:42 #172979835 februari 2006 om 12:49 #17297984en vincent, bevalt de kadett ja al goed? ziet er echt wel mooi uit hoor, ook met die velgen :thumbup
5 februari 2006 om 12:51 #17297985Origineel gepost door Automatic-freak
Origineel gepost door rellie kel
leuk detail: die sedan roostertjes in de voorschermen, hebben alleen jammer genoeg geen nutTuurlijk wel, dat zie je verkeerd…..nu kan de rijwind mooi de binnenschermen droog blazen zodat vocht daar geen kans krijgt !?!:o:P
De City ziet er verder zeker netjes uit; ik heb ooit eens een keer een Coupe gezien in dezelfde kleuren…..leek ook wel goed !!
ja daar zit dan ook wel weer wat in:hmmz
ja een duitser heeft een coupé in die kleuren, volgens hem is deze zo uitgegeven in een zeer beperkte oplage, maar verder onderzoek heb ik er nog niet naar gedaan
5 februari 2006 om 13:03 #17297986Origineel gepost door rellie kel
en vincent, bevalt de kadett ja al goed? ziet er echt wel mooi uit hoor, ook met die velgen :thumbupTot nu toe bevalt hij super! Al is dat na twee dagen nog vrij makkelijk te zeggen :) haha
5 februari 2006 om 13:19 #17297987Origineel gepost door rellie kel
Origineel gepost door Automatic-freak
Origineel gepost door rellie kel
ja daar zit dan ook wel weer wat in:hmmz
ja een duitser heeft een coupé in die kleuren, volgens hem is deze zo uitgegeven in een zeer beperkte oplage, maar verder onderzoek heb ik er nog niet naar gedaan
bedankt voor de reactie
ik heb die roostertjes in het spartbord gelast na een tip van de plaatselijke auto sloper.
ik had in 1 van de voor schermen een lelijke deuk en toen kwam de auto sloper met deze twee roostertjes aan zetten.
vandaar dat ze er in zitten en op die plek, weet niet of het de binnenkant droog blaast maar kan best wie zal et weten:hmmzheb de kleur zo uitgekozen omdat ik rood en zwart mooie kombi vond en heb een keer een foto gezien van een coupe die was half geel en half wit en dacht toen dat kan ik ook maar dan met zwart en rood.:P
er zit dus geen diepere betekenis achter(het leek me wel mooi zo en had het nog niet eerder zo gezien).5 februari 2006 om 13:25 #17297988Origineel gepost door Vincentariens
Mijn Kadett Coupé C2 1.2n uit 1979!Ik zoek nog wat dingen:
Klikheeft deze nie lang op marktplaats te koop gestaan??komt me bekent voor:hmmz
ziet er mooi uit maar mag naar mijn mening nog wel een beetje zakken:P
5 februari 2006 om 13:33 #17297989Origineel gepost door Vincentariens
Klikmooie auto:thumbup
ik heb vorig jaar ook een c1 coupe gekocht.
de eigenaar wilde de auto eerst zelf gaan opknappen en is er ook een beetje aan begonnen maar door tijdgebrek kwam het project stil te staan en uiteindelijk heeft hij em maar verkocht.
de auto ligt helemaal uitelkaar en er moet het nodige aan gebeuren maar gelukkig zitten alle onder delen er al nieuw bij zoals spartbordranden, dorpels, voorscherm, rubbers enz. had de voorige eigenaar al gekocht!:thumbup
toen ik de auto ophaalde kreeg ik er een aanhangwagen vol met onderdelen bij dus als je iets nodig hebt ik heb redelijk wat onderdelen van een coupe.
zal kijken of ik een foto kan vinden en plaatsen.5 februari 2006 om 13:38 #17297990hier een paar fotos van m’n coupe die nog opgeknapt moet worden.
ben van plan om de coupe te verstevigen en een rol kooi er in te lassen en dan een 2liter 16v er in te bouwen.
heb wel eens gehoord dat dat kan en dat lijkt mij ook wel wat.
heeft iemand hier, daar ervaring mee??5 februari 2006 om 13:50 #17297991leuk kenteken ET:P of is het BT
5 februari 2006 om 13:54 #17297992Origineel gepost door pipo
leuk kenteken ET:P of is het BTja E.T hij word straks buitenaards mooi!!;) :P (hoop ik)
5 februari 2006 om 15:27 #17297993Origineel gepost door toppertheo
Origineel gepost door Vincentariens
Klikmooie auto:thumbup
toen ik de auto ophaalde kreeg ik er een aanhangwagen vol met onderdelen bij dus als je iets nodig hebt ik heb redelijk wat onderdelen van een coupe.Dat zoek ik nog: Onderdelen die ik zoek.. klikken :D
Maar ik heb hem pas 2 dagen.. dus dit zijn de dingetjes die ik nu wil veranderen..
5 februari 2006 om 16:23 #17297994heb je ff een U2U gestuurd over de zonnenklep.
5 februari 2006 om 16:34 #17297995Thanks :thumbup
5 februari 2006 om 19:43 #17297996Hoi hoi,
Sinds vandaag heb ik er een tweede c bij:wub:D
Mijn coupetje mag dalijk in de winter lekker droog binnen staan. Voor de alledagen heb ik voor mijzelf een city gekocht.
Samen met mark wezen kijken en het bleek een goede basis te zijn. Dorpels zijn beide vervangen, de deuren zien er ook netjes uit. De motorkap ziet er nog als nieuwt uit, ook aan de onderzijde. De voorschermen zijn ook roestvrij. De keienvanger heeft wat vliegroest. De achterklep is ook roestvrij..,
Het enige wat we konden vinden was dat er aan 1 wielrandje beginnende roest zit en dat de accubak vervangen moet worden.
De manta b wielen zijn schadevrij en hebben twee nieuw voorbanden. Het interieur is opnieuw opgevuld en gereinigt. Ziet er dus al nieuw uit.
Verder heb ik er een tweede automaatbak bij gekocht, twee zijruitjes achter, twee deurramen, enkele rubbers, een extra keienvanger, bumper, stuur, nieuwe automaat radiateur. En een stroboscooplamp nieuw in doos met een toerental afstelkast.
Nu mag mark de laatste dingetjes gaan afronden zodat ik een leuke city heb voor de alledagen.
We hebben de papieren al. Mark gaat hem vrijdag ophalen.
Groetjes,
Mandy:wub
5 februari 2006 om 19:50 #17297997gave velgjes, leuk bakkie veel plezier ermee king:
5 februari 2006 om 19:55 #17297998vind de velgen nix ;) (standaard Corsa A ofzo?)
interieur is wel erg netjes zeg :)Goede basis zo!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.