Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › c-kadett rijders..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 januari 2006 om 23:44 #17297924
inverband met de stevig heid van de remklauwen, zou ik dus de spacers voor de remklauwen zijn niet van alu maken, is denk ik te slap
metaal is veel sterker4 januari 2006 om 09:00 #17297925nou als de spacers tussen schijf en naaf zitten opgesloten zal dat geen probleem zijn[als je goede kwaliteit alu hebt.
want ze beginnen tegenwoordig ook al met alu remschijven daar deze sneller afkoelen:o
4 januari 2006 om 09:19 #17297926das dan een alu legering
waar alu bij in zit
maar geen pure alu
net als met velgen :)4 januari 2006 om 09:28 #17297927nee nee klopt een legering geen puur alu anders zullen je schijven harde slijten dan de blokken:o.
maar die alu schijven zijn eerder afgekoeld die houden de warmte nie zo vast.dus zul je minder kans hebben op remfading.:hmmzmaarja je knip zal het dan ook wel voelen als je weet wat het kost denk ik:vertag
4 januari 2006 om 14:32 #17297928Hoi,
Het nadeel van alu is inderdaad dat het zachter is dan staal. Echter heeft het ok weer een voordeel. Dat is de veerkracht van het materiaal.
Soms kun je juist iets beter vastzetten wanneer het materiaal enigzins veerkrachtig is. Bikkelhard op bikkelhard zit vaak minder vast dan bikkelhard op iets wat net iets zachter is.
Ik ben er zelf nog niet over uit wat het mest verstandige is.
Groeten,
Mark:thumbup
4 januari 2006 om 16:15 #17297929ik denk aluminium dat dat de beste oplossing is.
anders de schijfbouten even vastzetten nog met wat lock-tite.
De verbredingssetjes van de orginele remklauwen (1.6S-2.0E) die in de youngtimer trophy gemaakt worden zijn ook van aluminium dus die worden zelfs nog warmer als de spacer tussen schijf en naaf.
8 januari 2006 om 16:24 #17297930hey hallo,
heb een klein (maar zeer irritant) probleem.
zodra als mijn passagiers deur dicht zit en je hem op slot doet (maakt niet uit met de pin of met de sleutel) en hem daarna weer open doet dan blokkeerd die nogsteeds het slot. je kan hem dan wel met een lang voorwerp (zo dat je er bij kan) het palletje omhalen binnen in de deur en dan gaat die gewoon open.
wanneer je dit dan gedaan hebt is je deur dus open, je ziet als je naar het slot kijkt dat wanneer je hem van het slot af haald dat die hem niet helemaal ontgrendelt. maar je kan hem met de hand niet verder ontgrendelen door een van de 2 hefboompjes (waar de stangentjes aan zitten) verder te bewegen. je kan hem alleen met doormiddel van het palletje om te halen ontgrendelen.
heb nu 2 verschillende sloten geprobeerd maar bij allebij is het het zelfde probleem
meer smeren is niet mogelijk want er zit genoeg smeer op.ik hoor wel of iemand een idee heeft.
gr joshua11 januari 2006 om 18:35 #17297931:thumbup nog even w88 op de pincode van de gasten van t RDW en kan voortaan mn kadettjes ZELF keuren en afmelden he he…t duurde ff maar dan heb je ook wat
pipo beterschap nog steeds he…ik mis t elke dag ! (rijden met de kadett) voorral als t zo koud is s morgens op de fiets brrrrrrrrr
hoop op volgend weekend ???
:hmmz18 januari 2006 om 17:27 #17297932uit betrouwbare bron vernomen dat de general bijna deze kant op komt :thumbup
mag nu fijn zelf afmelden :vertag
18 januari 2006 om 17:31 #17297933hahahah hoop het wel ja:P ben de ziektewet al lang moe en de nierstenen ook:fy1.hopenlijk aankomende zaterdag weer beginnen met schroeven
en de zaterdag er op kan hij op transport:P
richting duiven jjjjjjiihhhaaaaa20 januari 2006 om 15:21 #17297934:thumbup goed bezig pipo !
kzal je nog wel spreken op msn …terzijnertijd hehehe..
ben trouwens de 27ste de hele dag vrij das op een vrijdag, kan ik zaterdag mooi alles opbouwen..tenminste…….als JIJ ook kan..
spreek je…laterssssss20 januari 2006 om 22:29 #17297935Origineel gepost door JP28
:thumbup goed bezig pipo !kzal je nog wel spreken op msn …terzijnertijd hehehe..
ben trouwens de 27ste de hele dag vrij das op een vrijdag, kan ik zaterdag mooi alles opbouwen..tenminste…….als JIJ ook kan..
spreek je…laterssssssnee jammergenoeg nie:cry
er zijn ook nog werkende mensen :P23 januari 2006 om 17:07 #17297936Mijn c-tje hangt sinds een week ook wat dichter bij de grond, zitten nu verlagingsveren van 60-60 onder:kewlpics
23 januari 2006 om 17:32 #17297937zal maar nie vragen waar ze vandaan komme :P
nou nog een paar brede rims er onder en klaar is klara:vertag:thumbup23 januari 2006 om 18:28 #17297938ziet er netjes uit :thumbup
23 januari 2006 om 19:36 #17297939jij hebt hetzelfde probleem als mij dat ie achter hoger ligt als voor.
maar evengoed wel netjes.
23 januari 2006 om 20:49 #17297940mijne is achter ook hoger maar vind het wel mooier staan dan gelijk en andersom is helemaal niet mooi, en peter jij hebt er ook geen standaard blok voorin he:thumbup
23 januari 2006 om 22:54 #17297941ja klopt hij hangt voor iets lager als achter maar ik heb nog een baskist liggen die er nog een keer inkomt dus ik denk dat hij dan weer rechter komt te liggen. maarja beter voor wat lager als achter ja:P
En dan hoop ik nog een keer deze velgjes laten verbreden:thumbup24 januari 2006 om 07:46 #17297942Is achter lager liggen lelijk?
Opel heeft kadettjes gebouwd welke van orangine achter lager liggen.
Groeten,
Mark:thumbup
PS: de capri heeft dat trouwens ook24 januari 2006 om 08:54 #17297943Origineel gepost door mark vds car hifi
Is achter lager liggen lelijk?Opel heeft kadettjes gebouwd welke van orangine achter lager liggen.
Groeten,
Mark:thumbup
PS: de capri heeft dat trouwens ookJA MAAR DAS GEEN AUTO:P
24 januari 2006 om 09:08 #17297944Origineel gepost door pipo
Origineel gepost door mark vds car hifi
Is achter lager liggen lelijk?Opel heeft kadettjes gebouwd welke van orangine achter lager liggen.
Groeten,
Mark:thumbup
PS: de capri heeft dat trouwens ookJA MAAR DAS GEEN AUTO:P
Hey Hans,
Lees ook: er zijn ook kadettjes geweest die achter lager liggen. De kadett C wel te verstaan.;)
Groeten,
Mark:thumbup
24 januari 2006 om 10:03 #17297945welke dan:hmmz met dikke berta er achterin:o:P
24 januari 2006 om 10:05 #17297946Origineel gepost door JP28
uit betrouwbare bron vernomen dat de general bijna deze kant op komt :thumbupmag nu fijn zelf afmelden :vertag
hee blok bak interieur kabelgeneuk zijn er uit dadelijk achteras nog tank enz en dan kan hijrichting duiven
jjjiiihhaaaa24 januari 2006 om 11:06 #17297947Tja, achter lager dan voor werd in de jaren 70 sportief gevonden. Capri en manta stonden ook zo toen net als de amerikaanse musclecars uit die tijd. Ik vind het geen porum eerlijk gezegd.
Mijn kadettje voor, halverwege en na verlaging:
24 januari 2006 om 11:47 #17297948:wors vind ik echt nette coupe! en zoals ie er eerst bij stond vondek het ook best ok hoor!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.