Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › c-kadett rijders..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 augustus 2005 om 16:24 #17297624
:o je hebt als vader hopelijk iets meer te zeggen.
want wit is niks voor zo,n ding mooier is zwart metalic of iets in die trant:swear25 augustus 2005 om 17:56 #17297625Origineel gepost door pipo
:o je hebt als vader hopelijk iets meer te zeggen.
want wit is niks voor zo,n ding mooier is zwart metalic of iets in die trant:swearik rij zelf met een git zwarte gsi met parelmoer effekt
dus dat wordt het niet 1 zwarte in de fam is zat:D
en voor mijn schoondochter een wit corsatje gebouwd met
parelmoer eff en dat is in de zon:cool:en dat wil hij ook:thumbup26 augustus 2005 om 05:48 #17297626Gisteravond de achterklep verder gespoten (spuitnevel moet nog eruit worden uitgepoetst/gepolijst)
En toen regende het.. dus wat doe je dan?? uitlaat polijsten ;)
Voor:
Na:
Morgen gaat ie er weer onder 8)
26 augustus 2005 om 05:58 #17297627die roest toch weer zo want is van ijzer en niet rvs:(
26 augustus 2005 om 17:02 #17297628:P en laat pipo nou iets mooi’s hebben :wors wat NIET roest…
wat dat betreft is pipo een prima warenhuis hihihi :jerry
26 augustus 2005 om 17:27 #17297629das de grap van polijsten toch: elke week ff met een doekie opwrijven he.. Dan roest het echt niet zo snel..
Er komt binnenkort nog een speciaal systeempje onder:angel
26 augustus 2005 om 17:51 #17297630o ja????heb de mijne nog nie in productie dus da kan nog nie:P duurt nog een half jaar dan heb ik de eerste serie klaar van 52 of 63,5 doorsnee:thumbup:jerry
26 augustus 2005 om 19:34 #17297631wooow:o geil
is dat zelfbouw??26 augustus 2005 om 19:57 #17297632nou de demper hangt er weer onder.. jammer dat ik die fantastische herrie weer kwijt ben, maar ik ben tenminste niet meer doof na een ritje op de snelweg hehe
Wat een getief om hem weer in de rubbers te hangen zeg.. pfff had ik maar een brug ;)
Mooi systeempje pipo :thumbup
26 augustus 2005 om 21:59 #17297633Origineel gepost door pipo
o ja????heb de mijne nog nie in productie dus da kan nog nie:P duurt nog een half jaar dan heb ik de eerste serie klaar van 52 of 63,5 doorsnee:thumbup:jerryjaja tegen die tijd zie je mij misschien ook wel eens bij jou op de stoep staan voor zo’s systeem:jerry:jerry
26 augustus 2005 om 22:02 #17297634nee is geen zelfbouw.heb een kennis die in rvs sportuitlaten doet.en die heb ik er een mee gegeven en nu laat hij ze in rvs namaken in 52 of 63,5 mm.en als ik dadelijk weet wat het gaat kosten en kan er nog wat aan verdienen ga ik ze leveren.voor hem is dat geen handel.hij doet meer in astra golf honda en subaru.deze van de foto is een proefmodel.die moet ik eerst even passen en als da goed past kan ik hem in productie laten gaan.en dan kan ik ook nog doorgeven wat voor eindstuk ik wil.net als een dunne supersprint of gewoon een dik eindstuk naar keuze:hmmz:thumbup
27 augustus 2005 om 09:18 #17297635king: koning pipoooooooooooo
hihi…..hoorde net bij de opel dat je met schijven voor niet de org. hoofredmcilinder kan gebruiken, maar toch die rembekrachtiger erop moet zetten….hmm:hmmz dat word dus ff t spruitstuk loshalen en een gaatje boren…voordat de naven erop gaan.
ohw en nog iets..het zou NIET mogenlijk zijn om in een org. 1.2N een groter blok te leggen ? tenminste dat werd verteld. uuhm alles is te maken toch ??
27 augustus 2005 om 09:25 #17297636Origineel gepost door pipo
o ja????heb de mijne nog nie in productie dus da kan nog nie:P duurt nog een half jaar dan heb ik de eerste serie klaar van 52 of 63,5 doorsnee:thumbup:jerrydan denk ik dat ik mijn groep a ga verkopen en bij jou een groep n van 52 mm kom bestellen:hmmz
27 augustus 2005 om 09:31 #17297637Origineel gepost door astra h
Origineel gepost door pipo
o ja????heb de mijne nog nie in productie dus da kan nog nie:P duurt nog een half jaar dan heb ik de eerste serie klaar van 52 of 63,5 doorsnee:thumbup:jerrydan denk ik dat ik mijn groep a ga verkopen en bij jou een groep n van 52 mm kom bestellen:hmmz
hoezo de jouwe nie goed dan???:o.
en wat is het verschil tussen een groep a of groep n.de diameter???of ook nog andere dingenen jp in een in elke carroserie kun je een andere motor hangen.alleen je moet wel enkele dingen veranderen.en als je er een 4 bak in hang kom je met de tunnel niet uit omdat de bak aan de zijkant schakelt.als je dan een automaatcas hebt maakt dat niet uit.
27 augustus 2005 om 09:38 #17297638verschil is de diameter ja.
ik ben bang dat de groep a een beetje te dik is voor een 1.2.
te weinig tegendruk en dus vermogensverlies.
ik kan wel de standaard 2in1 gebruiken om dat tegen te gaan maar dan moet ik een verloop maken van 35 naar 60mm en dan weet ik nog niet zeker of het beter zal zijn.
dus dacht ik eerder aan een groep n.maar ik ga toch eerst testen wat het geeft met men huidige.
27 augustus 2005 om 10:12 #17297639o.k:thumbup.
maar ik mis iets in je leuke filmpje.
rubbere streken en rook hahahahaah:P27 augustus 2005 om 16:35 #17297640Origineel gepost door JP28
king: koning pipoooooooooooohihi…..hoorde net bij de opel dat je met schijven voor niet de org. hoofredmcilinder kan gebruiken, maar toch die rembekrachtiger erop moet zetten….hmm:hmmz dat word dus ff t spruitstuk loshalen en een gaatje boren…voordat de naven erop gaan.
ohw en nog iets..het zou NIET mogenlijk zijn om in een org. 1.2N een groter blok te leggen ? tenminste dat werd verteld. uuhm alles is te maken toch ??
Komt er nog meer bij kijken als je er een rembekrachtiger opzet? Zijn de remleidingen
lang genoeg bijvoorbeeld en zijn de aansluitingen hetzelfde op die andere hoofdremcilinder,
kun je gewoon dezelfde pen gebruiken die aan je rempedaal zit?En welke remslangen moet je gebruiken als je Rekord 2.2e klauwen eropzet?
27 augustus 2005 om 16:55 #17297641als je er een rembekrachtiger met remdrukregelaar er tussen zet hoef je volgensmij de remleidingen niet te vervangen door langere maar als je alleen een hoofdremcilinder met bekrachtiger er in zet moet je ze verlengen.weet niet of je dat alleen met van die busjes kan doen of dat je ze dan kompleet moet vervangen.bij corsa of andere auto zitten er ooit busjes tussen voor het abs als je die er tussen zet hoef je alleen maar een stukje leiding er tussen te zetten.
volgensmij kun je gewoon die van een 2,2 gebruiken alleen moet je je beugeltje aanpassen van de bevestiging in je wielkuip
28 augustus 2005 om 12:06 #17297642met die rembekrachtiger moet je idd de org. leidingen vervangen heb al even vluchtig gekeken, maar de leidingen zitten op de hoofdremcil. ZONDER bekrachtiger anders dan eentje MET.
zoveel werk is dat niet en die leidingen kan je bij een automaterialen zaak laten maken.
en je hebt een aansluiting nodig op je spruitstuk voor een vacuum28 augustus 2005 om 13:47 #17297643kompleet setje kopen:vertag hahahaahah
heb nog een hoofdremcil en rembekrachtiger
en schijven en klauwen fuse s liggen:P
en als jp niet langskomt ook een spruitstuk28 augustus 2005 om 18:47 #17297644:wtf hehehe….nee ik boor wel ff een gaatje…..komt wel goed…!
28 augustus 2005 om 19:05 #17297645hoofdremcilinder met bekrachtiger en dikke klauwen heb ik ook al, ik moet alleen nog schijven, blokken, slangen en leidingen. Fusees hoef ik ook niet meer, heb al een complete gte vooras klaarliggen.
28 augustus 2005 om 19:51 #17297646Mensen, het was echt een topdag!
Mijn foto’s staan hier: http://photobucket.com/albums/v489/ZOAB/C-Kadett%20Toerrit%20Twente%202005/
Kleine selectievan de foto’s uit de hele serie (en die is de moeite waard hoor hehe)
Bedankt allemaal!
gr Boaz
28 augustus 2005 om 20:44 #17297647wat is dat een rondrit modderparty of lingerie party:P:D
28 augustus 2005 om 20:47 #17297648Ja dat waren nu echt die ”kuilen van vroegahhh” :afro
P.s. ook foto’s in de rubriek meeting !?!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.