Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › c-kadett rijders..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 augustus 2005 om 12:22 #17297599
Hey, was er vandaag een of andere meeting van allemaal oldtimers? Woon zelf in Nijeveen (bij Meppel) en daar reden dus een heleboel oldtimers, vast wel 100!!:o
Daarbij zaten ook een aantal zeer mooie C-Kadetten, waaronder een hele mooie blauwe station!:wub Was dat iemand van dit forum? Ben wel beniewd naar, ik stond met mijn (witte) E-Kadett Caravan langs de weg te kijken.
Wat een boel mooi spul zeg!:wors
20 augustus 2005 om 22:50 #17297600Origineel gepost door JP28
:o en ik zei nog zo met die veren : don’t try this at home hehehehe
veren van een 9000 saab (achter) gaan ook goed !
pipo jij rookt toch niet eens ?
tot na de vakantie !nee ik rook niet hoezo???
plaats eens een foto van de general lee[coupe]:o
zal eens effe op zolder kijken heb ooit zo n deuntje gehad.:hmmz21 augustus 2005 om 20:31 #17297601Origineel gepost door johan1981
Hey, was er vandaag een of andere meeting van allemaal oldtimers? Woon zelf in Nijeveen (bij Meppel) en daar reden dus een heleboel oldtimers, vast wel 100!!:oDaarbij zaten ook een aantal zeer mooie C-Kadetten, waaronder een hele mooie blauwe station!:wub Was dat iemand van dit forum? Ben wel beniewd naar, ik stond met mijn (witte) E-Kadett Caravan langs de weg te kijken.
Wat een boel mooi spul zeg!:wors
Die blauwe station is van Arnold van de C Kadett Club BE/NL, heeft voor een tijdje terug ook in de autoweek gestaan en is ook zichtbaar op hun eigen site http://www.kadett-c-team-drenthe.nl
Er was dus inderdaad een rondrit, aanstaande zondag zal er weer een rondrit voor c-kadett-jes zijn nl. in Twente (de lutte).
Gr. Erik
21 augustus 2005 om 20:39 #17297602Hierbij een paar foto’s van mijn C-detten.
De blauwe is mijn C1 1.2s Coupe Automaat uit ’76.
De oranje is mijn C1 1.2n 4-deurs uit ’76.
21 augustus 2005 om 20:42 #17297603die zijn echt bloedjemooi zeg.. :wors :wors
21 augustus 2005 om 20:49 #17297604Dankje, maar de blauwe is echt mooi, de andere momenteel alleen nog op de foto :P (moet nog een en ander aan gebeuren waaronder een ander rv.portier en ander rv.scherm):angel
21 augustus 2005 om 21:05 #17297605ben benieuwd ;)
Trouwens, gaan er nog meer mensen naar deze rondrit(klik) zondag de 28e
Ik wil ook wel meerijden, maar ik neem aan dat ik eerst lid moet worden of kan ik een keer mee proefrijden ;)21 augustus 2005 om 22:13 #17297606Volgens mij kan iedereen meerijden, wel aanmelden voor 24 augustus; dit kan o.a. hier arjan.haverslag@home.nl.
Hoop je tegen te komen; ik ga zelf met de Coupe :afro
22 augustus 2005 om 05:46 #17297607wie is Arjan hier dan?;) Ik zag zijn nr wel op de flyer staan ja.
En eerst even kijken of ik die zondag ook een bijrijder heb ;)
22 augustus 2005 om 16:59 #17297608Woeiiii ik ben aangemeld hoor ;) En kheb voor 98% zeker een bijrijder.
Tot zondag! :thumbup
Ohja voor de liefhebbers: ik kom dus niet met de Golf ;) :P :P22 augustus 2005 om 22:20 #17297609Origineel gepost door Toni (Manta A)
Zo, ik ben vanmorgen even met de mercedesveren aan de slag gegaan. Hij is nu nog
alleen aan de voorkant verlaagd, de achterkant volgt uiteraard nog, maar zoals
ie nu is is ie waarschijnlijk ook te zien in Sevenum volgend weekend. Ik ben helaas
vergeten te meten hoe hoog ie was voor ik begon dus kan niet zeggen hoeveel ie
nu gezakt is, lager moet ie in elk geval voorlopig niet worden want om bij mijn huidige
sleutelplek te komen moet ik over een onverharde weg en dat was nu al zandhappen :cry.
Hij is ook superstug trouwens niet normaal (dikke veren en gele koni’s rondom),
klinkerwegen zijn ook een hel maar op vlakke bochtige wegen is het fantastisch.
Voor wie het wel wat lijkt, het zijn veren van een E320 cdi (w210) en daar 4,5 winding van.Hij kan achter nog wel een beetje lager Toni,
en heb je het mooi gehad in Sevenum.
Ik moest ‘s zondags werken, volgend jaar is
mijn kadett ook klaar dan ga ik wel mee.
Je hebt een mooie kadett gekocht.22 augustus 2005 om 22:33 #17297610heb hem in sevenum gezien.mooie bak steekt wel af dat blauw met wit.
en de veren was toch een goeie tip van me of niet:P
maar heb je de uiteinde ook verwarmt en vlak gemaakt
of gewoon afgeslepen en er onder geduwd23 augustus 2005 om 16:08 #17297611mijn projekt
hier is dus de km kabel voor pipo23 augustus 2005 om 17:03 #17297612@ckadett16v, hij gaat achter ook nog lager hoor, hoe eerder hoe beter, heb er helaas
nog geen tijd voor gehad maar het zal niet lang meer duren.
@Pipo, zekers goeie tip:thumbup, kan ik iedereen aanraden. Ik heb ze niet vlakgemaakt,
ik houd er niet zo van om veren heet te stoken, volgens mij kun je op die manier de
hele structuur van het materiaal veranderen. Bovendien lijkt het me ook niet nodig
want ze zitten er precies hetzelfde onder als bij de benzen, boven in het rubber en
onder tegen het nokje, en bij mercedes breken ze dan wel vrij regelmatig (de
onderste halve winding) maar daar rust dan ook een paar honderd kilo meer op
de vooras.23 augustus 2005 om 18:32 #17297613:hmmz
uuhm hij is een klein beetje oranje…maar verre van af……..zucht….:cry
maarja….kheb de tijd…hij hoeft morgen ook niet af he..23 augustus 2005 om 19:09 #17297614Origineel gepost door Toni (Manta A)
@ckadett16v, hij gaat achter ook nog lager hoor, hoe eerder hoe beter, heb er helaas
@Pipo, zekers goeie tip:thumbup, kan ik iedereen aanraden. Ik heb ze niet vlakgemaakt,
ik houd er niet zo van om veren heet te stoken, volgens mij kun je op die manier de
hele structuur van het materiaal veranderen. Bovendien lijkt het me ook niet nodig
want ze zitten er precies hetzelfde onder als bij de benzen, boven in het rubber en
de vooras.nou heb er ooigezeik bij de apk mee gehad ze zeiden hij is afgeslepen.en als je hem gelijdelijkaan af laat koelen is dat geen probleem
23 augustus 2005 om 22:48 #17297615Origineel gepost door Toni (Manta A)
@ckadett16v, hij gaat achter ook nog lager hoor, hoe eerder hoe beter, heb er helaas
de vooras.Dan moet je maar even wat tijd vrij maken
voor de veren.
Als je een keer in de buurt bent dan kom je
maar even langs, je hebt mijn nummer dus
dan bel je maar even. Kan je mijn projectje
ook even bekijken.24 augustus 2005 om 15:46 #17297616:fy1 schijtuitlaat zit nog niet dicht…grrrr
en de auto is nog steeds niet laag genoeg…..zaterdag maar een poging doen met andere veren….poging nr. 2achja…..:hmmz
24 augustus 2005 om 16:25 #17297617wat voor veren??
zorg wel dat ze er niet tussenuit vallen of dat je andere schokkers moet gebruiken24 augustus 2005 om 19:32 #17297618Origineel gepost door ckadett16v
Origineel gepost door Toni (Manta A)
de vooras.Dan moet je maar even wat tijd vrij maken
voor de veren.
Als je een keer in de buurt bent dan kom je
maar even langs, je hebt mijn nummer dus
dan bel je maar even. Kan je mijn projectje
ook even bekijken.Ah, nu weet ik wie je bent, sjonge moest ff denken hoor. Ik kom zeker binnekort een keer langs. Ben zeer benieuwd naar je project. Sevenum was wel leuk ja, volgend jaar meegaan hoor.
24 augustus 2005 om 19:41 #17297619Origineel gepost door theo
mijn projekt
hier is dus de km kabel voor pipowat voor wielkuipjes zitten daar op
24 augustus 2005 om 20:58 #17297620ik heb ook een Golf II en daar lijken de randen verdacht veel op :angel
Laat ik nou net nog een setje van 4 randen en dikke stootstrips hebben liggen.. wie biedt :D :D
25 augustus 2005 om 09:55 #17297621wielranden zijn van een d kadett gte
met daaronder zender velgen 8×15 et 5 bandjes 195-45
btw golf 2 past niet golf1 is wel pas te maken25 augustus 2005 om 15:44 #17297622d8 ik al maar wist het niet zeker of hij d kadett was.ziet er gaaf uit met die velgen.
beetje jps jhon player special ook zwart met goud
.p,s de kabel is onderweg25 augustus 2005 om 15:55 #17297623Origineel gepost door pipo
d8 ik al maar wist het niet zeker of hij d kadett was.ziet er gaaf uit met die velgen.
beetje jps jhon player special ook zwart met goud
.p,s de kabel is onderwegkeuze van mijn zoon wordt nm zijn auto
wordt binnenkort 18 ken je nagaan wat een smaak hij heeft
hij wil hem spierwit hebben met parelmoer effekt:cool: -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.