Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › c-kadett rijders..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 augustus 2005 om 17:54 #172975497 augustus 2005 om 17:55 #17297550
weet iemand hoek die foto’kes kleiner kan make want dit is geen zicht :(
gr
7 augustus 2005 om 18:07 #17297551Origineel gepost door kadettcfreak
weet iemand hoek die foto’kes kleiner kan make want dit is geen zicht :(gr
Als je windows hebt kun je in paint de foto’s verkleinen.
Onder afbeelding uitrekken/hellen kiezen, dan zie je het wel.Met wat voor veren is jouw auto eigenlijk verlaagd? Ik had 80mm verlagingsveren
voor manta b gekocht voor onder de c kadett, maar ten eerste passen ze niet
en ten tweede ligt ie er nog hoger mee dan origineel, ik ga nu maar met mercedes
veren aan de slag.8 augustus 2005 om 14:07 #172975528 augustus 2005 om 19:08 #17297553Origineel gepost door Jolleke
Mij ook, maar ik hoef geen verlagingsset ofiets dergelijks.;)
Mijn Kadettje ligt op zijn kop voor een bodemrestauratie:(de mijne staat net weer op zijn wieltjes, heeft op zijn kop gelegen
heeft ook op een verhoogt frame op zwankwieltjes gestaanlassen is klaar, nu verder klaar maken
om als ik weer geld heb te laten zpuitenbeetje door gelast
hij is wel met style terug gebracht
die opel bedford blitz is een jaar ouder dan de c-kadett8 augustus 2005 om 19:52 #17297554voor de liefhebber:
chevrolet chevette9 augustus 2005 om 16:37 #17297555kheb mn coupe verlaagd met achterveren van een saab 9000 woehaaa
stukkie dr afgeslepen….zijn super stug nu !
ohwja ! DON’T TRY THIS AT HOME !
morgen op bezoek bij een coupe rijder voor nieuwe parts :vertag
dr komen nu schijven voor op en 2 andere gebruikte voorschermen
JP is happydepeppy:wors thanx to pipo en hanzel :wors:jerry9 augustus 2005 om 17:31 #17297556dr is iemand flink druk geweest met lassen :thumbup
9 augustus 2005 om 17:39 #17297557:kewlpics kadettfreak ! :wors dat er witte knipperlichten bestaan voor een C1 geweldig…!!! nog tips en trucs voor die 100mm verlaging ? merk en adres b.v. ?
alvast bedankt !op marktplaats staan trouwens nieuwe advertenties voor coupe onderdelen !
9 augustus 2005 om 19:45 #172975581 tip… Kort je veerweg begrenzers ook in :P bij 100mm
9 augustus 2005 om 21:07 #17297559tip nooit aan beginnen met als die drempels 60 tot 80 mm met 13 inch velgen is genoeg:thumbup
9 augustus 2005 om 21:34 #17297560Maar met 15“ is 11cm ofzo ook wel leukking:
9 augustus 2005 om 21:46 #17297561o.k met 15 inc of 16 inc kan 100 mm wel:P
9 augustus 2005 om 21:50 #1729756216 inch onder een C?
weet niet, gaat dat wl mooi staan?
vind 13 of 14 groot en mooi zat:wub10 augustus 2005 om 04:21 #17297563Origineel gepost door pieterterp
16 inch onder een C?
weet niet, gaat dat wl mooi staan?
vind 13 of 14 groot en mooi zat:wub13 of 14 inc is ook mooier maar als je een mooie 16 inch
pakt die bij de auto past.zo,n beetje azef a met brede rand:thumbup of bbs.maar geen dtm of zo ligt gewoon aan de opbouw van de auto.ligt er aan hoe de rest eruit ziet.
maar die discussie is al vaker geweest welke velg op een c10 augustus 2005 om 08:38 #17297564ok zullen we dat dan nu maar niet weer doen?:P
10 augustus 2005 om 15:18 #17297565maar die Blitz ken ik wel en die hond die er inzit ook.
En mss dat die hond mij ook nog wel kent.
10 augustus 2005 om 18:59 #17297566eigenaar van de blitz is ook zeker wel een bekende bij de meeste
naar meetings/rondritten rijd ik regel matig in colone mee van af zijn huis ;)bij kadett c meeting roermond alleen terug, in colonde gereden
moest zaterdag naar fields of rock11 augustus 2005 om 19:30 #17297567:thumbup thanx pipo voor de remmen en velgen !
nu nog ff knutselen met nieuwe remleidingen, want…..het is net ff iets anders….achja houd je van de straat he ;)
gelijk ff nieuwe remleidingen besteld…€13 ex btw/korting dat zijn de kosten ook niet…
kga nog ff knutselen….latersssss11 augustus 2005 om 22:16 #17297568Zo vanavond nog ff een kadett erbij gekocht en we noemen hem; ”het nieuwe projekt”
Auto staat sinds ’98 zo in de garage en is op enigsinds twijfelachtige plekken al bij-gelakt in de primer.
Komt van de tweede eigenaar af (sinds ’98 dus) en is vrijwel geheel hard op een lv.scherm na en heeft een oude schade aan rv portier en rv scherm.Deze man had hem al zover uitelkaar gehaald en wist eigenlijk niet meer hoe het allemaal zat en hij kon het niet meer overzien, dus ter overname t.e.a.b. :D:P
12 augustus 2005 om 07:29 #17297569hey, ivm met mijn verlaging ik heb mijn veren nieuw gekocht en kon gewoon zeggen hoelaag ik wou gaan want ze perste die gewoon in de mate dak wou.. bij pk tuning in hechtel eksel in belgie daar kan je gewoon hene gaan en zeggen ik wil hem -100 van voor en -100vanachter en je hoeft niet naar een ander type of merk overtestapppen….
greets kadettcfreak:agent
12 augustus 2005 om 15:29 #17297570Origineel gepost door kadettcfreak
hey, ivm met mijn verlaging ik heb mijn veren nieuw gekocht en kon gewoon zeggen hoelaag ik wou gaan want ze perste die gewoon in de mate dak wou.. bij pk tuning in hechtel eksel in belgie daar kan je gewoon hene gaan en zeggen ik wil hem -100 van voor en -100vanachter en je hoeft niet naar een ander type of merk overtestapppen….greets kadettcfreak:agent
wat kosten zulke veren dan ?
(dit wil ik dus ook 8 cm voor en 8 cm achter)en een website toevallig ?
12 augustus 2005 om 16:20 #1729757112 augustus 2005 om 16:45 #17297572vind ik toch knap geld 185 € voor 4 veren
.de 60 mm van v-maxx kosten dacht ik maar 100€.
dan kun je beter een paar veren van een mercedes aanpassen die zijn lekker stug en kun je op maat maken
als je van een 124 type 1 veer pakt en slijpt die door kun je 2 voorveren van een c maken.en je pakt dan voorveren van een manta en maakt die op maat heb je achterveren van een c en dan stug[heel stug]dan kan je wel 100 mm verlagen:hmmz
en is iets goedkoper:vertag12 augustus 2005 om 18:30 #17297573dat ben ik met je eens, tis een beste bak centen.
maar daar staat wel tegen over dat ze speciaal op de wens van de klant gemaakt worden, en het geen standaard setjes zijn.
die setjes die jij bedoeld pipo, zullen wel een hele partij van gemaakt zijn, en dan is de prijs ook lager natuurlijk -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.