Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › c-kadett rijders..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 juli 2005 om 16:12 #17297449
Oorspronkelijk gepost door rellie kel
Oorspronkelijk gepost door pipo
en hier weer een mooie auto uit het brabandse land.dit is de 1200 sr van hanzel:thumbup
wanneer begin je met lassen?:jerry
hoezo lassen heb ik wat gemist????:cry
11 juli 2005 om 17:13 #17297450hoezo lassen heb ik wat gemist????:cry [/quote]
He Pipo,
ik heb de auto ook gezien, en daar mag een lasapparaat idd weleens aan ruiken!!:P
Niet dat hij zo slecht is maar links en rechts kan er weer wat vers staal ingelast worden…:D11 juli 2005 om 17:26 #17297451Oorspronkelijk gepost door hanzel
Ik heb sinds kort een c-coupe uit 1973, het SR type, en alles is helemaal origineel, de zwarte motorkap, velgen, interieur enz. Omdat ik dit type bijna nergens tegen kom op internet vroeg ik me af of het een zeldzaam type is??
Komende dagen maak ik een foto!!Handig dat nog niemand echt antwoord gegeven heeft :P :D
De SR is bij mijn weten wel vrij uniek. Tuurlijk zijn er nog een redelijk aantal in omloop, maar lang niet zoveel als de standaard 1.2 N of S.
De SR heeft allerlei extra opties als electrische antenne, electrische ruitensproeier ipv de voetpomp, interval op de ruitenwissers, 4 tellers in de middenconsole, zwart/grijs gestreept interieur, . Meer verschillen weet ik eigenlijk niet, maar die zullen er vast wel zijn.
Die zwarte kap, is die wel origineel zo? Die van mij heeft dat nl. niet.Ik heb zelf ook een SR en ik wil hem dan ook gewoon standaard houden. Verkrachten (of noem het tunen :P) daar heb ik de Golf voor haha :jerry
hoi
Boaz11 juli 2005 om 18:56 #17297452De SR was naar wens met of zonder zwarte motorkap leverbaar; dus beide zijn origineel MET of ZONDER zwarte motorkap !!!:thumbup:wors
11 juli 2005 om 19:03 #17297453Hier op deze link zie je afbeeldingen van origineel kleur combinatien van verschillende uitvoeringen, ook SR:
klikie11 juli 2005 om 19:31 #17297454goeie link :)
Thanks man..
Omdat al het chroom wel slecht begint te worden (lees dof en niet meer op te poetsen) zit ik erover te denken dit matzwart te maken.. Misschien is een matzwarte kap dan ook wel gaaf (aangezien de kap ook opnieuw gespoten moet worden..) Ik ga een avondje fotoshoppen haha.Ohja: is er veel verschil tussen de Opel Kadett C Club Nederland en de Opel Kadett-C Club Belgium-Holland?
Welke is er leuker/actiever/etc? ;)thanks
gr Boaz11 juli 2005 om 19:33 #17297455Ik mag het niet zeggen, want zelf ben ik bij de Kadett C Club NL, maar volgens mij is de andere een stuk actiever en ……..:angel
11 juli 2005 om 19:34 #17297456electrische antenne is niet orgineel
wel orgineel zijn
electrische ruiten sproeier
H4 kop lampen
verstralers
sr velgen
toeren teller
4 meter consosel bij pook (bij een 1.2)
3 meter consol onder asbak (nbij 1.6)
cigaretten aansteker
en zo nog wel een paar dingen11 juli 2005 om 19:40 #17297457Komt de electrische antenne dan standaard uit de Rekord ofzo?
Vorige week stond er hier nl. een Rekord op de sloop met exact dezelfde electrische antenne.11 juli 2005 om 20:55 #17297458dus zouit de fotos te zien is het wel standaard die zwarte kap.
mijn coupe is een 1600 berlinetta sr
maar deze had ook geen zwarte kap[ooit schade gehad ]maar had wel mistlamp en verstralers kabels extra in de kabelboom verwerkt
maar deze wat is dat voor een raar groot gat in dat dak.of had die ook al een glazendak net als een smart:D
of is dat gewoon een chrastest.
en is die zwarte bies ook sr??
en heb je van die brede city ook foto s van de voorkanten kel kon je het niet laten om je eigen coupe er bij te zetten hhaahahah:D
11 juli 2005 om 21:24 #17297459@ Peter Ik heb inderdaad een eigen website gehad bij Het Net en ben zo af en toe ook nog wel eens aan een nieuwe bij @ home bezich.
@ Pipo De onderste Kadett is van het jaar op alle Kadett C treffens geweest Kaiserlautern, Sevenum en Roermond geweest en stond inderdaad ook bij Budel aan de start bij de sprint. Verder liggen er achter rode Koni's onder die ik van de winter bij jouw gekocht heb.
@ rellie kel Van die rondrit weet ik inderdaad nog. Was de enigste rondrit die ik gereden heb. En was eigenlijk erg leuk. De gele coupé ligt echt helemaal uit elkaar. Maar ik hoop er volgend jaar weer eens mee naar een treffen te komen. Doe hem in iedergeval nooit meer weg. Ik heb iets met die auto.
11 juli 2005 om 21:38 #17297460ooo:angel wist ik al niet meer hahaha
maar wel een leuk bakkie:wors:wors12 juli 2005 om 15:09 #17297461en kel kon je het niet laten om je eigen coupe er bij te zetten hhaahahah:D
Hihi, dit is niet mijn eigen site, maar als je goed naar de URL kijkt van een Oostenrijker. Hij heeft dus de mijne erbij gezet, goede vent :thumbup
12 juli 2005 om 15:12 #17297462en heb je van die brede city ook foto s van de voorkant
van deze;?
nee dit is ook de enigste foto die ik hier van ken, en schijnbaar de enigste die bekend is.:(12 juli 2005 om 16:08 #17297463Oorspronkelijk gepost door rellie kel
en heb je van die brede city ook foto s van de voorkant
van deze;?
nee dit is ook de enigste foto die ik hier van ken, en schijnbaar de enigste die bekend is.:(maar heeft deze een c neus of een chevette neus.en die 4 spaaks velgen lijken wel op die van een d kadett berlina maar dan breder:D
12 juli 2005 om 19:55 #17297464Oorspronkelijk gepost door Opel-Force
hoezo lassen heb ik wat gemist????:cryHe Pipo,
ik heb de auto ook gezien, en daar mag een lasapparaat idd weleens aan ruiken!!:P
Niet dat hij zo slecht is maar links en rechts kan er weer wat vers staal ingelast worden…:D [/quote]Ja er moeten nog wel wat dingetjes gelast worden voor de keuring maar over het algemeen vindt ik hem niet tegenvallen. het linkervoor spatbord is ook heel slecht maar die heb ik er al een goeie bijgekregen.
Enne mensen, bedankt voor de info over het SR type :wors
Ik las ook dit op een site:
De SR versie was voorzien van een matzwarte motorkap en rally-striping. Tevens was deze versie voorzien van stuggere schokbrekers, andere banden, een uitgebreid dashboard met toerenteller, voltmeter en oliedrukmeter.:thumbup12 juli 2005 om 21:26 #17297465Oorspronkelijk gepost door hanzelIk las ook dit op een site:
De SR versie was voorzien van een matzwarte motorkap en rally-striping. Tevens was deze versie voorzien van stuggere schokbrekers, andere banden, een uitgebreid dashboard met toerenteller, voltmeter en oliedrukmeter.:thumbupKlopt, dat had ik ook al gevonden haha
Die matzwarte kap (met het biesje e.d.) en striping wil ook gaan doen..
Zo wordt ie dan (maar dan met mijn kleur oranje want een respray heb ik even geen geld voor)
Dat dash en de extra tellers zitten er bij mij gelukkig nog in..
13 juli 2005 om 07:35 #17297466maar is het dan zo dat de c1 sr alleen die zwarte kap heeft en de c2 niet???
13 juli 2005 om 09:53 #17297467ik kan nergens dit soort originele persfoto's (of tekeningen zoals ze dat toen deden) terugvinden van een C2-SR met zwarte kap.
Ik hoorde van een vriend dat de C2-SR een compleet zwarte kap had (dus zonder het randje kleur en zwarte biesje aan de voorkant), maar ik weet niet of dat klopt..
De zijstriping van de C1-SR en C2-SR verschillen trouwens wel. Jat ik ook allemaal maar van de foto's op http://www.kadett.icsnetworks.at/foto2.htm hoor hahaha
13 juli 2005 om 09:57 #17297468ohja, weet iemand foto's te vinden van de achterkant van een (Coupé) SR met die matzwarte uitvoering??
Ik wil zien hoe ver de zijstriping doorloopt en wat er nog meer voor matte geintjes zitten aan de achterkant. :wub
13 juli 2005 om 10:20 #17297469bij die ene schade sedan loopt toch ook die zwarte bies.en aan de achterkant is niks anders dan anders alleen het sr embleem.
heb hier ook nog een typeplaatje en sr embleem liggen van een zwarte city 1200 sr [rip]met rode vlakken op de stoelen en kenteken met PS in het midden.heb bij de rdw geinformeert en kan het gewoon nog terug krijgen.even een nieuwe keuring er op via rdw en natuurlijk en koets er omheen hahaha
14 juli 2005 om 15:39 #17297470Oorspronkelijk gepost door ZOAB
ohja, weet iemand foto's te vinden van de achterkant van een (Coupé) SR met die matzwarte uitvoering??Ik wil zien hoe ver de zijstriping doorloopt en wat er nog meer voor matte geintjes zitten aan de achterkant. :wub
21 juli 2005 om 22:38 #1729747122 juli 2005 om 05:38 #17297472das 10 keer beter zo zonder die c1 knipperlichten:thumbup
nu nog een paar apparte velgen er onder[deze zijn wel mooi hoor]16 inc of zo,en dan achter wat breder of een spoorverbreder er tussen:thumbup22 juli 2005 om 08:35 #17297473dank u dank u:wors maar die c1 lampjes heb ik er effe uit gehaald om ze zwart te spuiten en zitten er al weer in…
ben er ook niet kapot van maar ik vond het beter dan gewoon 2 gaten…
en spoorverbreders gaat niet … zijn de draad-eindes te kort voor …. dus nog een ideetje voorme? 16 inch welke et waarde adviseer je ??
en heb jij toevallig nog de rubbers voor de ramen in de deur aan de binnekant??
mvg koen -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.