Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › c-kadett rijders..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 april 2005 om 07:22 #17297174
gewoon 2 u tjes op lassen en onder een moer dan ben je toch ook klaar??
23 april 2005 om 07:40 #17297175wordt de radiator niet te heet als er aan last?
tweede reden van nieuwe radiator:
hij heeft op een stapel gelegen en is nogal beschadigd, nu ben ik bang dat hij lekt of minder kloelt24 april 2005 om 19:03 #17297176lassen gaat co2 wel.je zit toch niet tegen de elementen aan
24 april 2005 om 21:58 #17297177en anders ff solderen.
25 april 2005 om 07:10 #17297178ja maar das met de vlam dus dat word heter:swear:swear gaat je tin van de radiator misschien los??
25 april 2005 om 07:59 #17297179he druppie heb net bij heuts.nl gekeken
naar je kenteken en die gaan ook uit van rdw gegevens en daar staat de kadett
van je met motorinhoud 1200 cc dus ergens word er een fout gemaakt.dus denk dat bij rdw wat foute gegevens op de site staan.anders moet je eens effe de gegevens opvragen net alsof je een koper bent van deze auto.dan zullen ze je wel zeggen wat er in hoort te liggen.25 april 2005 om 20:46 #17297180Hallo Kadett c bezitters,
Voor het Full-Speed evenement op 7 en 8 mei in Rosmalen zoek ik nog een paar schitterende en sportief gebouwde c Kadettjes om onze (O.K.C.C.N.) stand te promoten
Dus reakties en foto's zijn welkom, aub via U2U.
Alvast bedankt
Dennis25 april 2005 om 20:54 #17297181Vandaag de versnellingsbakolie bijgevuld (jaja ik zag t gaatje zitten, danku:D). Nog even wat gaten dichtgeplamuurd met glasvezel (waar ik door t staal heen was gegaan..) Vorige eigenaar was ook erg fanatiek met plamuur, dus ben nu wel deels genoodzaakt sommige delen weer op die manier strak te maken :(
daarna even Ali Illegali geschorst en zonder APK naar mijn stam-shoarmatent gereden.. :hmmz
Ik moet de choke permanent op 2500 toeren zetten en slaat ie af bij het intrappen vd koppeling, maar hij moet nog afgesteld worden dus dat komt vd week wel.
Verder schakelt ie goed (pookknop schiet wel telkens los, dus moet m weer vastzetten met dat rotringetje). Accu is niet zo gaar als verwacht, eh wat nog meer..Ik kreeg van een politievriend op me flikker :D nee serieus, ik ga er niet meer mee rijden, alleen naar de APK want ik wil geen boetes voor me flikker krijgen.. ohja, de kebab was lekker :D
@rellie kel: hij's nog niet netjes genoeg.. Kheb nog wel een uitgebouwde Golf2 :P:D maar die wil je vast niet :)
25 april 2005 om 21:27 #17297182Oorspronkelijk gepost door pipo
he druppie heb net bij heuts.nl gekeken
naar je kenteken en die gaan ook uit van rdw gegevens en daar staat de kadett
van je met motorinhoud 1200 cc dus ergens word er een fout gemaakt.dus denk dat bij rdw wat foute gegevens op de site staan.anders moet je eens effe de gegevens opvragen net alsof je een koper bent van deze auto.dan zullen ze je wel zeggen wat er in hoort te liggen.Ik weet niet waar het fout gaat.. Heuts.nl is de enige die het opgeeft als 1200.. Ik heb op me werk ook opgevraagt.. Daar staat hij ook als 6cil..
25 april 2005 om 21:39 #17297183Dan nog iets.. Heuts.nl vertrouw ik niet.. Aangezien daar staat c1 model en ik toch echt een c2 heb :)
25 april 2005 om 23:12 #17297184ja snap het ook niet heb wel een paar andere gekeken en die klopten wel 1600 en gte enz en station dat was allemaal o.k ook bij rdw dus hoe het prcies zit weet ik ook niet meer.kan het beste een nieuw kenteken aan vragen ofwel nieuwe papieren:wors
26 april 2005 om 15:05 #17297185@rellie kel: hij's nog niet netjes genoeg.. Kheb nog wel een uitgebouwde Golf2 :P:D maar die wil je vast niet :)
ik zou nie wete wat ik er mee moet doen:P
26 april 2005 om 15:35 #17297186je kan em eventueel als bloembak gebruiken ;););)
26 april 2005 om 16:26 #17297187is hij grijs word het een clicobak en is hij groen een gft bak:angel
26 april 2005 om 21:25 #17297188pilon bij wegwerkzaamheden
(laat ik ff meedoen :argue ;) :D )Mja mijn 'liefde' voor beide wagens schijnt nogal verwarrend te zijn voor de meesten haha
27 april 2005 om 15:18 #17297189Oorspronkelijk gepost door pipo
ja maar das met de vlam dus dat word heter:swear:swear gaat je tin van de radiator misschien los??Idd, pas op dat je de vlam bij solderen niet te dicht bij de soldeerrand of zelfs op het blok houdt. Om er zeker van te zijn of de licht beschadigde radiateur dicht is, kun je hem altijd even af laten persen.
Kost vaak niets :)Grtz Arie
27 april 2005 om 22:02 #17297190Morgen wordt de Coupé gekeurd en het ziet er goed uit!
Dat wordt met de oranje wagen door de stad kaggelen met Koninginnedag :D
Can't wait, voel me net een klein kind haha28 april 2005 om 22:32 #17297191Ruk!
Hij is afgekeurd in de voorkeuring :(1) ventilator binnen is weer stuk (vorig jaar nog vervangen dus zal wel oxidatie in bekabeling zijn)
2) niet stationair (kwestie van afstellen)
3) pookknop los (rotringetje weer vastzetten, schiet soms los)
4) remleidingen allemaal geoxideerd, allemaal vervangen
5) ophanglager aandrijfas helemaal aan gort
6) stuurhoezen Links en Rechts
7) Fuseekogelhoes Rechtsvoor
8.) schokdemper RV los
9) handrem afstellen
10) remtrommels achter schoonmaken
11) remschijven en blokken voor schoonmaken
12) bodemplaat RA doorgerot, stukje van 20x20cm opnieuw erin laten lassen
13) stabilisatorstandrubber RV gescheurd/vervangenAltijd blijven lachen zeggen we dan maar:wors
28 april 2005 om 22:50 #17297192hobby ze:thumbupen suc6
29 april 2005 om 10:34 #17297193Weet iemand de precieze overbreningsverhoudingen van een 1600 achteras en 2.0 achteras van c-kaett uiteraard:thumbup
29 april 2005 om 16:07 #17297194d8 een 2liter 3.44 had
en een 1600 3.89 of 3.67 ??3 mei 2005 om 16:39 #17297195dat zou wel eens kunnen kloppen wat jij daar zegt.
4 mei 2005 om 07:46 #17297196waar zat de 3.18 in?
4 mei 2005 om 09:38 #17297197Oorspronkelijk gepost door pipo
d8 een 2liter 3.44 had
en een 1600 3.89 of 3.67 ??Tnx voor de info pipo:thumbup
4 mei 2005 om 16:29 #17297198manta a gte optie dacht ik en een 1900 speciaal wat dat ook moge zijn.maar volgensmij niet standaart in een c kadett
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.